Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Na een nieuw testritje zaterdag is de kogel door de kerk.
    We gaan de Madone van mijn vrouw laten ombouwen naar een recht stuur en dat met een verstelbare stuurpen omhoog laten brengen.
    Houding met een gewoon koersstuur is niet meer houdbaar jammer genoeg

Benieuwd wat dat grapje gaat kosten met de hydraulische schijfremmen.

Fiets is nu binnen voor een bestek, en mocht het té fel tegenvallen gaat hij in de verkoop en kopen we wel iets op maat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Na een nieuw testritje zaterdag is de kogel door de kerk.
      We gaan de Madone van mijn vrouw laten ombouwen naar een recht stuur en dat met een verstelbare stuurpen omhoog laten brengen.
      Houding met een gewoon koersstuur is niet meer houdbaar jammer genoeg

Benieuwd wat dat grapje gaat kosten met de hydraulische schijfremmen.

Fiets is nu binnen voor een bestek, en mocht het té fel tegenvallen gaat hij in de verkoop en kopen we wel iets op maat.
      Ben ook benieuwd wat het kost, want het zou goed kunnen zijn dat ge goedkoper af zijt door hem te verkopen en een fitnessbike te kopen.

Comment

• Er stond in de winkel zelfs een leuke TREK fitnessbike, die ik niet op de website terug vindt. Prijs viel ook zeer goed mee, dus idd even de offerte afwachten.
        Maar deze was mat grijs, en zij vindt haar witte fiets nu net zo mooi.... tja vrouwen zeker ;-)

Comment

• Alez, mijn fatsoen maar ff opzij gezet. Ik hield me rustig ivm die wielen omdat hij sponsor is van ons wielerclubje, maar die mannen beginnen ook al de animo in hem te verliezen. Ene is dan 3 x daar geweest voor ook nen giant te kopen, maar het liep zo stroef dat hij ergens anders dan maar een Scott heeft gekocht. Die neemt maar fietsen aan van jan en alleman in de hoop nieuwe klanten te hebben, maar van de andere kant gaan er ook lopen.

Daarnet mijne 'eerste' kwade mail gestuurd. Heb hem de keuze gelaten tussen kant en klaar asap af te leveren, ofwel alle onderdelen en de minprijs voor montage, ofwel heel mijn geld terug zodat ik wielen op een ander kan bestellen.

Ben benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
            Alez, mijn fatsoen maar ff opzij gezet. Ik hield me rustig ivm die wielen omdat hij sponsor is van ons wielerclubje, maar die mannen beginnen ook al de animo in hem te verliezen. Ene is dan 3 x daar geweest voor ook nen giant te kopen, maar het liep zo stroef dat hij ergens anders dan maar een Scott heeft gekocht. Die neemt maar fietsen aan van jan en alleman in de hoop nieuwe klanten te hebben, maar van de andere kant gaan er ook lopen.

Daarnet mijne 'eerste' kwade mail gestuurd. Heb hem de keuze gelaten tussen kant en klaar asap af te leveren, ofwel alle onderdelen en de minprijs voor montage, ofwel heel mijn geld terug zodat ik wielen op een ander kan bestellen.

Ben benieuwd.
            Der is hier een forum lid die scott verkoopt , bij hem krijg je makkelijk 30 procent korting , heeft een fabriek in korteberg en ne "vlo" winkel in kampenhout :-)))
            Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

Der is hier een forum lid die scott verkoopt , bij hem krijg je makkelijk 30 procent korting , heeft een fabriek in korteberg en ne "vlo" winkel in kampenhout :-)))
              Dat fabriek in Kortenberg is Ludo NV. Fabrikant van Granville, maar ook invoerder van Scott.
              Is het de zaakvoerder zelf die hier zit?

30% lijkt me veel, want hier ik de omgeving verkoopt elke fietswinkel Scott en kortingen zijn steeds 10 a 15%.
              We kennen zelfs iemand die in de winkel in Kampenhout werkt en een maat van ons heeft desondanks dat zelfs maar 15% gehad. Dus 30% zal dan wss wel op overjaarse modellen zijn.

Comment

Alez, mijn fatsoen maar ff opzij gezet. Ik hield me rustig ivm die wielen omdat hij sponsor is van ons wielerclubje, maar die mannen beginnen ook al de animo in hem te verliezen. Ene is dan 3 x daar geweest voor ook nen giant te kopen, maar het liep zo stroef dat hij ergens anders dan maar een Scott heeft gekocht. Die neemt maar fietsen aan van jan en alleman in de hoop nieuwe klanten te hebben, maar van de andere kant gaan er ook lopen.

Ben benieuwd.
                Alez hup. Na mijn kwade mail eindelijk een antwoord. Dat de wielen al een tijdje klaar zijn, maar dat hij mij vergeten te verwittigen was en vergeten te brengen was
                Yeah, right. Maar goed, ze zijn klaar en vandaag geen tijd om te gaan halen

Comment

Zat hier.

Komt al even niet meer 'langs'... .

Comment

30% lijkt me veel, want hier ik de omgeving verkoopt elke fietswinkel Scott en kortingen zijn steeds 10 a 15%.
                    We kennen zelfs iemand die in de winkel in Kampenhout werkt en een maat van ons heeft desondanks dat zelfs maar 15% gehad. Dus 30% zal dan wss wel op overjaarse modellen zijn.
                    Ik weet het niet en ik wil ook niemands rekening maken, maar het ziekenhuispersoneel hier heeft bij een lokale fietsenwinkel een korting van 25% op de adviesprijs, geldig op alle (grote)merken en modellen die de man verkoopt, zelfs op te bestellen fietsen.
                    't Moet zijn dat de marges dat toch toelaten, niet? Dat niet alle fietsenhandels zo'n groot stuk willen afstaan van hun winstmarge kan ik dan weer wel geloven.
                    Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 17/11/2019, 13:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ik weet het niet en ik wil ook niemands rekening maken, maar het ziekenhuispersoneel hier heeft bij een lokale fietsenwinkel een korting van 25% op de adviesprijs, geldig op alle (grote)merken en modellen die de man verkoopt, zelfs op te bestellen fietsen.
                      't Moet zijn dat de marges dat toch toelaten, niet? Dat niet alle fietsenhandels zo'n groot stuk willen afstaan van hun winstmarge kan ik dan weer wel geloven.
                      Dat zijn contracten. Mijn vrouw werkt bij KBC en die hebben ook zo contract met een fietswinkel in Leuven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Zat hier.

Komt al even niet meer 'langs'... .
                        In ieder geval ben ik gene fan van hen. Heb er ooit via een fabrikant prijs moeten maken voor het dak. Geen idee of dat ooit is uitgevoerd, maar na enkele mails om te vragen wat de stand van zaken is, nooit een antwoord van gehad. Dat is voor mij einde fatsoen. Vandaar ook geen Scott meer Maar ge komt niet snel onder die firma uit, want alles van DT Swiss komt ook via hun

Comment

• Vandaag mijne nieuwe photochrome bril kunnen testen. Ik was die van de Decathlon kwijt en dus eentje van Ekoï besteld in de kleur van de MTB
                          Kost het dubbel dan die van de Decathlon, maar is dubbel zo teleurstellend. Het verkleuren van de lens is zo miniem dat ge het niets helpt als de zon fel schijnt. Ik vond die van de Decathlon net niet donker genoeg worden, maar die van Ekoï verkleur nauwelijks. Dus handig voor in de winter als er geen zon staat Had ik evengoed gewoon de witte lenzen kunnen bestellen.

Dus één van dees dagen maar ene van de Decathlon terug halen. Maar €30, maar die werkt wel goed.

Comment

In ieder geval ben ik gene fan van hen.
                            Ik ook niet van hem... .

Comment

Vandaag mijne nieuwe photochrome bril kunnen testen. Ik was die van de Decathlon kwijt en dus eentje van Ekoï besteld in de kleur van de MTB
                              Kost het dubbel dan die van de Decathlon, maar is dubbel zo teleurstellend. Het verkleuren van de lens is zo miniem dat ge het niets helpt als de zon fel schijnt. Ik vond die van de Decathlon net niet donker genoeg worden, maar die van Ekoï verkleur nauwelijks. Dus handig voor in de winter als er geen zon staat Had ik evengoed gewoon de witte lenzen kunnen bestellen.

Dus één van dees dagen maar ene van de Decathlon terug halen. Maar €30, maar die werkt wel goed.
                              Ik heb hier een hoop ali brilletjes liggen met alle kleurtjes van glazen erbij. En dat voor twee keer niks.

Comment

Ik heb hier een hoop ali brilletjes liggen met alle kleurtjes van glazen erbij. En dat voor twee keer niks.
                                Ik heb dat ook ooit gekocht via ali. Was €12 met 6 lensen bij, maar ik wissel niet graag. Ik ben de enige van iedereen die ik ken die fietst, met photochrome glazen. Ik gebruikt die het hele jaar door. Zeker met MTB zalig. Met de zon donker en als ik het bos in rij, wordt die bleek. Zou niet meer anders willen.

Geen idee of ze via ali of wish ook photochrome hebben. Die van de Decathlon was €30 en die deed het zeer goed.

Comment

Ik ook niet van hem... .

Ken hem persoonlijk niet, want het was 1 van zijn werknemers. Ik weet wel dat hij hier overhoop ligt met een politieker en dat die 2 mekaar serieus het leven zuur maken

Comment

Ik heb dat ook ooit gekocht via ali. Was €12 met 6 lensen bij, maar ik wissel niet graag. Ik ben de enige van iedereen die ik ken die fietst, met photochrome glazen. Ik gebruikt die het hele jaar door. Zeker met MTB zalig. Met de zon donker en als ik het bos in rij, wordt die bleek. Zou niet meer anders willen.

Geen idee of ze via ali of wish ook photochrome hebben. Die van de Decathlon was €30 en die deed het zeer goed.
                                    In de zomer rijd ik met donkere glazen, in de winter met gele glazen.

Comment

In de zomer rijd ik met donkere glazen, in de winter met gele glazen.
                                      Op de koersfiets is dat geen probleem, maar bij ons MTB'en is bos in en bos uit. En vandaag was er dan nog die laaghangende zon. Dus met en zonnebril moet ge dan telkens die op het puntje van uw neus zetten als ge het bos in gaat, want dan is die te donker. En met een bleke bril moet ge uw ogen telkens vies dicht knijpen. Iets wat ik vandaag met die photochrome van Ekoï ook heb moeten doen, maar wat ik met die van de Decathlon niet aan de hand heb.

Comment

• Op Ali zijn alleszins genoeg photochromatic brilletjes te vinden.
                                        Ik zit altijd met het probleem dat ik glazen op sterkte nodig heb en dan worden die brillen pokkeduur.
                                        Ik heb er nu eentj evan Tifosi. Doet perfect z'n werk. Ik rij er in het donker mee maar evengoed in volle zomerzon.

Zomer

En vorige vrijdag (zo grijs en somber als maar kan zijn)

Al bij al heel erg tevreden van de bril. Online voor nog geen 200 euro. Bij grote merken ga je vlot naar 350-400 euro.

Een truc is de bril een nachtje in de diepvries steken. Dat frist het vermogen tot verkleuren weer op. Klinkt stom. Ook online een hoop zever pro en contra maar voor mij lijkt het te werken.
                                        Last edited by Hayes; 17/11/2019, 21:29.
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Dat fabriek in Kortenberg is Ludo NV. Fabrikant van Granville, maar ook invoerder van Scott.

stuurt mij een prive bericht ik help u aan heel goei prijzen , en gene alibaba rommel
                                          Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Working...
                                          X