Vorige week mail gehad van onze club om een Zero Aqua vest van Vermarc bij te kopen in de kleuren van de club. Maar €157 aan een vest, vind ik wat veel terwijl ik ze niet echt nodig heb. Er zat al de WindTex vest van Vermarc destijds bij de complete outfit en die is al vrij waterdicht en compleet winddicht. Bij regen rij ik sowizo met regenjas.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk ga er ook wijselijk afblijven denk ik.
Ik heb die ook al enkele keren bekeken, maar 150 is niet min. Ik heb een fijn winterjasje van RH+ maar heb vooralsnog geen ideale lente/herfstjas gevonden. Ik los het meestal op door een windbreaker zonder mouwen aan te trekken onder een basic lange mouwen shirt.
Vroeger heel wat vesten als sponsoring gekregen die nog steeds goed dienst doen maar dat is nu toch een specialleke.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ook gedaan voor dit jaar.Door onze tweede auto weg te doen zo'n 1100km meer dan vorig jaar.
Doel was 10.000. et zijn er 11.000+ geworden.
Eindelijk droge wegen inderdaad! Morgen naar jaarlijkse gewoonte toch een kort ritje doen. Om het jaar goed in te zetten.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Dit is wel zowat het aantal km's dat ik wil. Veel meer wordt het een obsessie
Broer belde net dat hij bij m'n ouders passeert en nog snel even wil fietsen.
Dan gaan we er nog maar een kort ritje bijlappen voor het feest.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk ben fietsloos op een fietseiland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWaddeneilanden?
Comment
-
Ik moet dringend weer even een ritje op de Sensa doen. Intussen 500+km op de Topstone gefietst. Blijf het een heerlijke fiets vinden. Zelfs bergop heel fijn. Al voel je uiteraard een beetje het gewicht.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Heh, merci. Ik zit nog steeds in de fase dat ik soms echt nog gewoon even zit te kijken en genieten als de fiets binnen staat.
Morgen de enige dag van de komende week zonder regen. Zal er toch ergens en ritje in moeten kunnen squeezen.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Deze morgen een goed vettig ritteke, maar tenminste gefietst. Vandaag dan in de namiddag nog gaan schaatsen met het gezinneke op een overvolle schaatspiste en daarna rijd gehad om de latex in mijn banden van de racefiets te doen. Had nog gewacht, maar de winter komt toch niet meer en dus zal hij 1 van de komende weken wel gebruikt gaan worden. Ben benieuwd op de nieuwe wielen.
Comment
-
Goddamn, het wordt toch echt tijd dat het een paar dagen niet regent en windstil is. Liefst met een vroeg lentezonneke erbij.
Ik blijf wel fietsen, maar soms meer op automatische piloot dan uit goesting.
Ik begin vrezen dat het "zo'n" lente wordt...
Soms levert het wel schone beeldjes op. Dan maar wat fotootjes bewerken ipv fietsen.
Last edited by Hayes; 20/02/2020, 22:12.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment