Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hartslag en cadans interesseren me niet (ebike). Als ik zin heb om te zweten, dan trap ik wel wat door. Ik weet (van het spelen op een hometrainer) dat bij hartslag 140-150 het zweet overal begint te stromen.
    Nog even wachten op de ecocheques, en dan haal ik die Garmin Edge Explore. Heb er al wat YT video's over gekeken, en in combinatie met komoot zou ik wel wat mooie routes moeten kunnen maken. (en dan zijn we van die onnozele ecocheques af)

Comment

• ____
      Last edited by Jakkel; 24/08/2020, 15:58.

Comment

• Vette velo!
        Wat voor wielen zitten daar in?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          Vette velo!
          Wat voor wielen zitten daar in?
          Spinergy Rev-X.

Last edited by Jakkel; 24/08/2020, 15:58.

Comment

• Ik heb m'n op Ali een statiefje met afstandsbediening gekocht voor de gsm.
            Leuk om mee te spelen. En zo sta ik zelf ook eens op een fietsfoto.

M'n beste Instagram pose

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Leuke foto’s.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Merci.
                Maar altijd die buik moeten intrekken hé...

Comment

• Bam, nog eens een ekskuus om deze meneer online te zwieren

Ik raak m'n zomerkilo's (ja, zomer, geen winterkiloos) van vorig jaar niet meer kwijt. Zat al jaren rond 81-82. Nu al een jaar op 85. En met alle shit van het laatste jaar (corona, overleden vader, dochter op de dool/sukkel,...) vind ik de motivatie niet. Ik fiets nochtans geen km minder, maar compenseer het meer met (al dan niet vloeibaar) voedsel.

Soit, het fietst even vlot. Alleen bergop ging het deze zomer toch écht lastig
                  Last edited by Hayes; 24/07/2020, 21:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Heel eerlijk, ik zou hem niet moeten hebben. Maar wel een foto waar je minutenlang kan naar kijken en nog details ontdekken die je niet gezien had.

Comment

• Volledig mee akkoord. We moeten écht niet allemaal hetzelfde willen.
                      Dus laat je volledig gaan

Gisteren besteld:

SUP X-Road Team Comp.
                      SUP bouwt hetzelfde frame op 4 of 5 manieren op. Van gravel tot cross tot endurance bike.
                      Helaas onmogelijk om er van af te wijken. Gelukkig kwam er vorige week een dealer bij op 10 min van mijn deur en die wil hem ombouwen voor mij (2xgrx ipv 1x, geen gravel stuur.
                      Ik wil de fiets als endurance wegfiets gebruiken & als gravelbike. Twee wielsetjes.
                      Levering half oktober. Da's lang wachten...
                      Last edited by Hayes; 03/08/2020, 15:43.

Comment

• Zo'n fiets die er stilstaand al snel uitziet
                        Mooie fiets. Maar weer niets voor mij Ik ben meer en meer een kilometer verslinder aan het worden. De snelheid is leuk, maar bijkomstig.

Pas op, ik kan ook heel hard genieten van mooie weggetjes, lichte wind in de rug en kilometers lang knallen aan 40 per uur. De wieltjes die een heerlijk swoesj swoesj geluid maken, het geluid van de bandjes op het asfalt of het geratel van de naaf als je even je benen stilhoudt.

'Voor de gein' eens filmpje gemaakt van mezelve. Ik klink alvast snel

Last edited by Hayes; 05/08/2020, 22:51.

Comment

• Mooie retro fietsen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Knap inderdaad.... en dan te bedenken dat ik mijn stalen Bianchi, met kader in prima staat, zo'n 10j geleden gewoon op de schroothoop heb gegooid, nadat het versnellingsapparaat tussen het wiel was gekomen

Comment

• Moest je alles bijhouden wat hip gaat worden stond je huis overvol

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• zag net een bamboo fiets, dacht eerst een gimmick, maar vroeg het hem en 't is echt

Comment

• Nog niet in het echt gezien, maar online al enkele keren tegengekomen.
                                  Het kan, een fiets uit bamboe. Maar of het ook effectief gemaakt moet worden...

Comment

• nix mis met dat imago, maar past bij het bakfietsmensen...en het is wel mooi maar ik dacht dat het licht ging zijn en dat is het niet echt 13 kg (?)

Comment

• Nu maar eens in het juiste topic zetten...

In afwachting van de gravelbike toch weer een mtb gekocht. De offroad kriebels werden té sterk. Nog geen idee of ik die nadien hou of weer te koop zet.
                                      Een Cube Aim aan een prijsje gekocht. De groep is ene mix van Deore, Alivio en Altus. Maar dat schakelt eigenlijk gewoon goed. Een beetje zwaarder dan je ideaal zou willen maar gewoon functioneel.

Idee van een vaste vork spreekt me wel aan Jakkel. Ik rij nu sowieso 80-90% van de tijd met de lockout aan.
                                      Ik wacht even af, de gravelbike zou er binnen een week of 3 moeten zijn (EINDELIJJJJJJK!). Ik ga zien hoeveel de mtb nog uit de garage komt dan.
                                      Ik had eigenlijk beloofd van het bij drie fietsen te houden aan vrouwlief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                        Nu maar eens in het juiste topic zetten...

Idee van een vaste vork spreekt me wel aan Jakkel. Ik rij nu sowieso 80-90% van de tijd met de lockout aan.
                                        Ik wacht even af, de gravelbike zou er binnen een week of 3 moeten zijn (EINDELIJJJJJJK!). Ik ga zien hoeveel de mtb nog uit de garage komt dan.
                                        Ik had eigenlijk beloofd van het bij drie fietsen te houden aan vrouwlief
                                        Moet je doen die vaste vork, zeker tegenover de minder kwalitatieve veervork die er nu insteekt gaat dat gewoon veel beter rijden. Vooral die haast 2 kg op de voorkant die je gaat winnen ga je enorm voelen. Op aliexpress heb je carbon vorkjes van 750 gr. voor 100 euro. Zelfs ik heb m'n highend vork vervangen door een vaste Chinees (-750gr.), bandjes op 1.6/1.7 bar en dat rijdt als een speer.

En van die fietsen willen, dat ken ik. Zit al enkele maanden te geilen op deze ongelooflijk mooie SystemSix. Probleem is, het is op geen enkel vlak een verbetering tegenover wat ik hier al heb staan. Maar hij is zo mooi hé.

Comment

• Vette fiets Jakkel.Al ben ik niet meteen fan van de look van aero fietsen.
                                          Gewoon doen Jakkel, je hebt er al ééntje vanaf 5.000 euro

Ik heb wel al een deel ideeën voor de mtb maar wacht af of hij blijft.
                                          Die vaste vork lijkt me wel wat, al ben ik niet handig genoeg om dat zelf e installeren.
                                          Een iets langere stuurpen en eventueel zadelpen met setback want ik merk dat ik op langere ritjes iets té rechtop zit.
                                          Ergo barends zou ook fijn zijn.
                                          enz... enz...

Comment

Working...
                                          X