Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Niet zo'n goeie foto, maar het geeft wel een beeld.
In real life zie je de kabels eigenlijk niet. Als je dichtbij gaat kijken zie je wel hoe het werkt.
Op de fiets zelf zie je geen kabels: https://www.instagram.com/p/CNAkzzzhMI-/
Dat rechter kabeltje dat nu het best zichtbaar is, is vooral door de garmin houder. Misschien toch eens kijken voor zo'n exemplaartje
Last edited by Hayes; 04/04/2021, 10:00.
Reden: link
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Ik heb een Hide my bell houder klaarliggen voor deze fiets, maar ik steek er nog een ander stuur op.
Ik had het originele stuur vervangen door een wegstuurtje, maar dit ligt me niet
Dus dan komt er sowieso een bel op.
Nu hangt die eigenlijk gewoon aan het stuur, maar ik heb het voor de foto even weggenomen.
Schoon decoratiestuk gezien. Retro Colnago Master (frame uit de jaren '80) opgebouwd met hedendaagse onderdelen. Zou schoon staan in m'n inkomhal. Maar de prijs is net iets minder.
Ik heb zo mijn eerste koersfiets ooit (Bianchi stalen frame) naar het containerpark gebracht ooit, omdat de derailleur tussen het achterwiel gekomen was.
Al zoooooveel spijt van gehad achteraf. Was echt een beauty
Niet zo'n goeie foto, maar het geeft wel een beeld.
In real life zie je de kabels eigenlijk niet. Als je dichtbij gaat kijken zie je wel hoe het werkt.
Op de fiets zelf zie je geen kabels: https://www.instagram.com/p/CNAkzzzhMI-/
Dat rechter kabeltje dat nu het best zichtbaar is, is vooral door de garmin houder. Misschien toch eens kijken voor zo'n exemplaartje
Mooie foto’s
Bij ene vroeg de dochter..... “is dat mega Toby “
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Ik heb zo mijn eerste koersfiets ooit (Bianchi stalen frame) naar het containerpark gebracht ooit, omdat de derailleur tussen het achterwiel gekomen was.
Al zoooooveel spijt van gehad achteraf. Was echt een beauty
Hier ook een Bianchi.
Het typische groen leek toen zo ouderwets dus deze maar in het rood gespoten.
Velgen en vork gepolijst en later weggegeven aan mijn neefje.
Zou hier nu nog mooi staan.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Hier ook een Bianchi.
Het typische groen leek toen zo ouderwets dus deze maar in het rood gespoten.
Velgen en vork gepolijst en later weggegeven aan mijn neefje.
Zou hier nu nog mooi staan.
Ja toen in die tijd wilde niemand nog op een stalen frame gezien worden hé?
Vandaag getest en dat bolt goed. Ik merk weinig verschil in rij-eigenschappen tov 6 bar met binnenbandjes.
Wel een stukje comfortabeler al is het geen wereld van verschil. Met de gravelbanden (35mm breed) op 3,5-4 bar is zalig. En je verliest eigenlijk geen snelheid.
Alleen neem ik dan geen bochten aan hoge snelheid omdat ik nog niet helemaal vertrouwd ben met het gedrag van de banden in bochten.
Comment