Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ziet er mij breder uit dan 28. Ik denk eerder 35 ofzo.

Wel knap met al die kabels weggewerkt. Hayes, draait uw stuur soepel?

Comment

• Het zijn idd Schwalbe G-One allround 35mm badjes. Rijden zalig tubeless.
      Ja, het stuur draait heel soepel. Eigenlijk soepeler dan m'n Sensa.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Kan je daar eens een foto van maken in vooraanzicht?

Comment

• Niet zo'n goeie foto, maar het geeft wel een beeld.
          In real life zie je de kabels eigenlijk niet. Als je dichtbij gaat kijken zie je wel hoe het werkt.
          Op de fiets zelf zie je geen kabels: https://www.instagram.com/p/CNAkzzzhMI-/
          Dat rechter kabeltje dat nu het best zichtbaar is, is vooral door de garmin houder. Misschien toch eens kijken voor zo'n exemplaartje

Last edited by Hayes; 04/04/2021, 10:00. Reden: link

Comment

• Plaats zat ook om een fietsbelletje te plaatsen zo te zien.

Comment

• Ik heb een Hide my bell houder klaarliggen voor deze fiets, maar ik steek er nog een ander stuur op.
              Ik had het originele stuur vervangen door een wegstuurtje, maar dit ligt me niet
              Dus dan komt er sowieso een bel op.
              Nu hangt die eigenlijk gewoon aan het stuur, maar ik heb het voor de foto even weggenomen.

Comment

• Vorige week 400 km's gereden... in zomertenue.
                Deze week... nog niks.

Comment

• Schoon decoratiestuk gezien. Retro Colnago Master (frame uit de jaren '80) opgebouwd met hedendaagse onderdelen. Zou schoon staan in m'n inkomhal. Maar de prijs is net iets minder.

Comment

• Ik heb zo mijn eerste koersfiets ooit (Bianchi stalen frame) naar het containerpark gebracht ooit, omdat de derailleur tussen het achterwiel gekomen was.
                    Al zoooooveel spijt van gehad achteraf. Was echt een beauty

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

Niet zo'n goeie foto, maar het geeft wel een beeld.
                      In real life zie je de kabels eigenlijk niet. Als je dichtbij gaat kijken zie je wel hoe het werkt.
                      Op de fiets zelf zie je geen kabels: https://www.instagram.com/p/CNAkzzzhMI-/
                      Dat rechter kabeltje dat nu het best zichtbaar is, is vooral door de garmin houder. Misschien toch eens kijken voor zo'n exemplaartje

Mooie foto’s
                      Bij ene vroeg de dochter..... “is dat mega Toby “
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        Ik heb zo mijn eerste koersfiets ooit (Bianchi stalen frame) naar het containerpark gebracht ooit, omdat de derailleur tussen het achterwiel gekomen was.
                        Al zoooooveel spijt van gehad achteraf. Was echt een beauty
                        Hier ook een Bianchi.
                        Het typische groen leek toen zo ouderwets dus deze maar in het rood gespoten.
                        Velgen en vork gepolijst en later weggegeven aan mijn neefje.

Zou hier nu nog mooi staan.
                        den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Hier ook een Bianchi.
                          Het typische groen leek toen zo ouderwets dus deze maar in het rood gespoten.
                          Velgen en vork gepolijst en later weggegeven aan mijn neefje.

Zou hier nu nog mooi staan.
                          Ja toen in die tijd wilde niemand nog op een stalen frame gezien worden hé?

Jammer maar helaas.

Comment

• Inderdaad
                            den borre

Int3x0r

Comment

• Da's met alles. Wat verouderd is willen we niet meer. Is het oud (en zeldzaam), dan willen we het weer wel.

Comment

• Heb de baandbandjes ook eens tubeless gezet.
                                Ben benieuwd of dat er groot verschil zal zijn. 28mm bandjes op 5 bar. Zou heerlijk moeten rijden.
                                Last edited by Hayes; 08/04/2021, 22:51. Reden: daarom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Da's met alles. Wat verouderd is willen we niet meer. Is het oud (en zeldzaam), dan willen we het weer wel.
                                  Ene heb ik wel gehouden.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                    Heb de baandbandjes ook eens tubeless gezet.
                                    Ben benieuwd of dat er groot verschil zal zijn. 28mm bandjes op 5 bar. Zou heerlijk moeten rijden.
                                    Bolt da nog? Ik rij 28 op op 7.5 rond
                                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Vandaag getest en dat bolt goed. Ik merk weinig verschil in rij-eigenschappen tov 6 bar met binnenbandjes.
                                      Wel een stukje comfortabeler al is het geen wereld van verschil. Met de gravelbanden (35mm breed) op 3,5-4 bar is zalig. En je verliest eigenlijk geen snelheid.
                                      Alleen neem ik dan geen bochten aan hoge snelheid omdat ik nog niet helemaal vertrouwd ben met het gedrag van de banden in bochten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten

Bolt da nog? Ik rij 28 op op 7.5 rond
                                        Da's wel heel hard voor een 28.
                                        Ik rijd met smal uitgevallen 25'ers vooraan 5,5 achteraan 6 bar. Ik weeg zo'n 75 kg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Da's wel heel hard voor een 28.
                                          Ik rijd met smal uitgevallen 25'ers vooraan 5,5 achteraan 6 bar. Ik weeg zo'n 75 kg.
                                          Weeg er wel 85... Altijd al zo gereden. Mss wat minderen naar 7 / 6.5
                                          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Working...
                                          X