Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• It's a mad love affair...

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Beste diefstalbeveiling ooit.

Comment

• dat had de dame die haar dure elektrische fiets gestolen is in de 'hoog beveiligde' fietsstalling van de nmbs beter ook gedaan. Nu betaalt ze iets leer dan 20€ voor een beveiliging die blijkbaar toch niet werkt.
          www.peugeotforum.be

Comment

• Cold but beautiful

Comment

• Cherish sunsets, wild creatures and wild places. Have a love affair with the wonder and beauty of the earth.

Comment

• gebruik strava app

Comment

• Gek hé.
                  Zalig om zien.

Als ik inzoom, zie ik zelfs dat m'n woonwerk jaagpad een hotspot is

M'n leasefiets is eindelijk geleverd
                  Woonwerk fiets slash gravelbike. Me like.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

gebruik strava app
                    Flinke aanhangers van Strava, die Vlamingen en Hollanders. Ik ben eerder een Hollander dan een Vlaming, want ik zweer bij de niet betaalde versie van Strava.

Comment

• Ik heb het maar kijk er nooit naar.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik heb een Garmin edge 1000 reeks, van dikke 10j oud en ik merk dat de batterij een beetje begint na te laten.
                        Een edge 1040 is ondertussen overkill voor mij, want cadans en wattage, doe ik niet meer aan ;-)

Iemand ervaring met de lagere modellen van Garmin?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Ik heb een Garmin edge 1000 reeks, van dikke 10j oud en ik merk dat de batterij een beetje begint na te laten.
                          Een edge 1040 is ondertussen overkill voor mij, want cadans en wattage, doe ik niet meer aan ;-)

Neen, maar misschien helpt dit wel:

Comment

• Had ik al eens naar gekeken, maar dat ding vervangen is nog geen sinecure... ben niet zo'n handige Harry , vrees ik

Comment

Ik heb een Garmin edge 1000 reeks, van dikke 10j oud en ik merk dat de batterij een beetje begint na te laten.

Ik heb sinds bijna twee jaar een Edge 530. Doet wat het moet doen, tot hiertoe nog niks problemen gehad.

Comment

• En qua batterij duur als je hem op navigeren zet?

Ik zie dat ze zo'n explorer nu al 12u geven, maar de mijne heeft eigenlijk nooit meer dan 5u gehaald.

Comment

• Ik heb de 830.
                                  Batterij gaat heel lang mee.
                                  Enkel gekocht omdat die toen serieus in solden stond.

De toch al wat oudere Edge touring moest ook elke rit opgeladen worden.
                                  Maar dat was al zo van in het begin.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik heb een jaar of twee de Garmin Edge Explore gebruikt.
                                    Was ik best tevreden over. Die is het instapmodel denk ik. Maar meer dan voldoende voor mij.

Maar uit principe nu Wahoo.
                                    De lipjes achteraan braken af, zoals ze bijna bij iedereen doen blijkbaar.
                                    Garmin weigerde dat te herstellen, bood me dan een vervangtoestel aan voor 160 euro. Terwijl die op dat moment nieuw te vinden was voor 200 euro. Ik heb ook een paar keer gevraagd of dat dan een nieuw toestel was. En daar kreeg ik geen antwoord op. Want eigenlijk 'neen' betekent.
                                    Uiteinndelijk raadden ze me zelfs Dogears aan. Dus ze weten dat die lipjes niet sterk genoeg zijn, weigeren te herstellen en raden dan een third party oplossing aan.

Dat was voor mij d edruppel.

Comment

En qua batterij duur als je hem op navigeren zet?

Ik zie dat ze zo'n explorer nu al 12u geven, maar de mijne heeft eigenlijk nooit meer dan 5u gehaald.
                                      Al naar de zee genavigeerd (5,5u) en vorig jaar naar gans 't zuiden van 't land (9u). Geen probleem. Is m'n eerste fiets navigatie toestel, kan er niets slechts over zeggen na ongeveer 25.000 km.

Comment

• effectief

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Al naar de zee genavigeerd (5,5u) en vorig jaar naar gans 't zuiden van 't land (9u). Geen probleem. Is m'n eerste fiets navigatie toestel, kan er niets slechts over zeggen na ongeveer 25.000 km.
                                          Het is de 530 geworden. Eigenlijk vooral omdat die zwart is, en de explore wit... boys and toys zeker?

Comment

Working...
                                          X