Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Kameraad heeft dit ook en dat maakt het inderdaad weer leuker.
Maar met mijn huidige conditie is die aankoop ook weer niet te verantwoorden.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenKameraad heeft dit ook en dat maakt het inderdaad weer leuker.
Maar met mijn huidige conditie is die aankoop ook weer niet te verantwoorden.
- Likes 1
Comment
-
Ik heb mij na mijn nieuwe knie in 2021 bijna 2 jaar dagelijks afgebeuld op een Kettler hometrainer maar ik ben toch blij dat ik nu opnieuw beperkt kan joggen in de buitenlucht, regen of geen regen
Binnen sporten is niks voor mij
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Idm hier. Ik moet buiten kunnen. Al is dat in deze hefst wel echt plannen om niet iedere keer nat te zijn.
Deze week was best ok. Liever vrieskou dan de zoveelste plensbui.
Enkele jaren geleden ook eens een tacx gekocht. De eerste winter nog een 10-tal keer gedaan. De winter erop 2 keer. Daarna maar verkocht. Langer dan een uurtje hileld ik dat niet vol. Doodsaai.
Ik snap ZWIFT & co wel, maar het is niet aan mij besteed vrees ik.
Nieuw stuurtje en oversized derailleurwieltjes geïnstalleerd. Helemaal alleen en niet naar de winkel moeten lopen voor hulpLast edited by Hayes; 13/01/2024, 12:39.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Ik rijd ook liever buiten, maar als 't regent en nat ligt, dan heb ik daar echt geen zin in. En de afgelopen maanden hebben we fameus wat van die nattigheid gehad. Het voordeel van Zwift tegenover een gewone hometrainer is ook de virtuele beleving. Bovendien heb je veel mogelijkheden op Zwift. Je kan op je eentje in een map rijden, je kan pacer groepsritten rijden, wedstrijden, FTP-tests, workouts, enz... Nadeel blijft dat overmatig zweten, zeker als je voluit gaat. Raam open, ventilator op, het helpt amper. Gisteren nog een wedstrijd van een dik uur gereden, dat is echt kapotgaan, op alle vlakken. Voor mij is Zwift de ideale tool om in de winter, met de dikwijls slechte weersomstandigheden, te kunnen blijven fietsen en bijgevolg de conditie wat op peil te houden. Vorig jaar nog nooit zo sterk (en licht) de winter uitgekomen, was ook m'n eerste winter met Zwift.
Comment
-
100% van overtuigd dat het helpt met de winterconditie op peil te houden.
Ik had een simpele tacx. 'k Zette dan een film op, of tacx had ook dvd'tje smet beklimmingen, of gewoon naar een wedstrijd kijken.
Deze herfst was het echt plannen, maar (buiten woonwerk) heb ik 75% droge ritjes gehad. Al vergde dat veel flexibiliteit.
Straks ga ik even de Orbea uitgebreid testen. De weg ligt nat, maar het zou niet meer regenen hier. Dat verdraag ik nog. Een ass savertje en waterdichte overschoenen doen al veel.
Gisteren gouden oversized derailleurwieltjes en een nieuw stuurtje geïnstalleerd. Bedoeling is om wat gouden accentje stoe te voegen (derailleurwieltjes, chain catcher, bar end plus) Het zadel nog wat aangepast ook. Dus dat gaan we eens uitgebreid testen.
En straks BK kijken en intussen wat routjes uitstippelen voor de vakantieritjes in juli.(Pyreneeën + Dordogne)Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Hier ook, denk dat ik in die periode alle Netflix series vanop mijn Kettler gezien heb
Wat die conditie betreft dat klopt ook. Toen ik dan na 2 jaar opnieuw begon voorzichtig te lopen was ik eigenlijk geen conditie kwijt.
En zweten, ik doe niks liever, hoe natter, hoe liever. Ben ook een echte sauna fan, dus...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Hah, ik hou ook wel van zweten. Rijd 10 keer liever bij 25+ graden dan bij 15 graden bijvoorbeeld.
Nog gouden stuurdoppen en bidonhouder schroeven en dan zijn we er. Misschien nog een gouden balhoofd schroefje ook.
En ten gepaste tijde nog twee gelijke remschijven (alvalt het nu niet echt op)
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Nee, door het filtertje op de foto ziet het er wat anders uit. In real life is het mooi donker goud. Voorlopig zijn de accentjes allemaal hetzelfde kleur. Gisteren stuurdopjes geïnstalleerd.
Intussen nog een balhoofdkapje en bidonhouder boutjes in goud besteld. En daar gaan we het bij laten.
Door ervaring weet ik wel dat dergelijke goedkope spulletjes na een jaar of twee afgekleurd zijn, maar voor een paar euro heb je nieuwe besteld.
Vandaga toch echt proberen een deftige rit te doen, maar die weekend zijn altijd iets te vol gepland...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
- Likes 1
Comment
-
Gisteren mijn nieuwe fiets opgehaald, ik ben eens niet voor zwart of grijs gegaan:
IMG_2024-02-25-113753.jpg
Ik ben echt super tevreden van mijn keuze. Het is ook een kleinere framemaat dan mijn vorige fiets.'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
- Likes 2
Comment
-
Mooie fiets, ik vind het een super kleurtje. Vorig jaar ook voor de eerste maal voor een Canyon (gravel) gegaan na lange twijfel. Vooral de saaie kleurtjes hielden me wat tegen. Tot deze kleur uitkwam en met de groep die ik per se wilde (Ekar). Twee mods, aerothan binnenbandjes en een gravel carbon stuurtje met geïntegreerde cockpit = -500 gr.
- Likes 1
Comment
-
Dat is ook een prachtige kleur!'00 Honda S2000 GT Silverstone/Red | Hardtop, 18" BBS LM, AEM V2, KW V3, Greddy Spectrum Elite V2
Comment
-
Vanmorgen nieuwe bandjes gestoken (Goodyear Eagle tubeless ready). Nog getwijfeld of ik ging fietsen want er zaten al best wat donkere wolken klaar.
Ik was beter thuis gebleven...
Na 25 km leegloper. Co2 patroontje en weer gaan. 3 km later weer leeg. Op 1 bar naar de dichtste fietsenwinkel gereden. Daar snel geholpen. extra sealant, getest in water of er nog lek was en dat was negatief.
Intussen gietende regen. En 10 km later weer leeg.
One of those days....
En na nieuwe kabels (waarvoor bottom bracket eruit moest) een hels gekraak vanuit die regio.
Dus nu staat fietsje weer bij FM.
Gelukkig heb ik er nog tweeIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SToRM81 Bekijk BerichtenGisteren mijn nieuwe fiets opgehaald, ik ben eens niet voor zwart of grijs gegaan:
IMG_2024-02-25-113753.jpg
Ik ben echt super tevreden van mijn keuze. Het is ook een kleinere framemaat dan mijn vorige fiets.
Veel fietsmerken gaan de laatste jaren naar fletse kleuren. Ik vin dbij weinig merken nog een fiets waar ik op verliefd zou kunnen worden...
Met de SUP (hierboven) had ik dat bv meteen. Nog een jaar gewacht maar toch overstag gegaan.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment