Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Der zit te weinig kleur in.
    Weet iemand die zoiets zoekt.
    Zal het even doorgeven.
    Hoe oud is die nu weer?
    2013.
    Hij is helemaal in orde gezet. Splinternieuwe banden, nieuw groot tandwiel vooraan, nieuwe tandwielen achteraan en nieuwe ketting. Nieuwprijs was 3.899 euro met korting af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
      Nog nooit gezien zo een enkele voorvork.
      Enkel en alleen Connondale heeft dat. Af en toe ziet ge eens een ander merk waar dat ze zo eentje ingepropt hebben. Noemen ze 'lefty' en is een pak lichter als een dubbel geveerde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Enkel en alleen Connondale heeft dat. Af en toe ziet ge eens een ander merk waar dat ze zo eentje ingepropt hebben. Noemen ze 'lefty' en is een pak lichter als een dubbel geveerde.
        Ziet er zo minder stevig uit, maar gezien de prijs zal dit wel in orde zijn.

Comment

• ik vind het prachtig, toen ik mijn fiets ging afhalen stond er ook zo 1 klaar te wachten op zijn eigenaar

Comment

• Eén van de stijfste veervorken op de markt... volgens de marketingmachine van Cannondale alvast toch.

Comment

• En ze gebruiken die al meer dan 15 jaar.
              De Geert zal gene mtb’r zijn.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Op zich vind ik het knap gevonden, maar zelf nog nooit mee gereden. Zou volgens mij toch ff wennen zijn.

Comment

• Merk je niks van.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Merk je niks van.
                    Ben er vrijwel zeker van dat ge daar niets van merkt qua rij-eigenschappen, maar ik ben zowat ne neuroot waar alles in symmetrie moet zijn Dus in mijn geval zou dat wel wat wennen zijn
                    Niemand bij ons rijdt ermee, maar zodra ik eens de kans krijg, ga ik toch eens een stukje rijden ermee. Ben er wel nieuwsgierig naar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                      En ze gebruiken die al meer dan 15 jaar.
                      De Geert zal gene mtb’r zijn.
                      Altijd me mtb’s naar school gereden vroeger. Maar wel in een veel lagere prijsklasse, heb het ook ni zo voor da vering gedoe. Reed daar dan ook enkel en alleen maar op de baan mee, heel soms is offroad, toen had je al een deftige Giant voor 10 000 bef.

Heb mij onlangs ne hybride gekocht trouwens, Nen Trek FX3 disc. Dus mtb maar me dunnere bantjes, toch meestal voor op de baan te rijden ook. Heb er wel spatlappen en een rekje laten op monteren. Heb em denk in al een maand en nog geen 1 keer mee gereden, veel werken, ziekte,... stopt ni...

Aja en het zadel van de FX2 genomen, zat toch net iets zachter.

Zat bijna rond de 1000€, ook genoeg toch voor ne fiets.

Ma als ik ga fietsen is da meestal opt gemak en om van de natuur te genieten. Af en toe is gebruiken voor het werk, post of bakker. :-)
                      Last edited by ; 11/04/2019, 17:04.

Comment

• Proper fietske voor te gaan werken se.
                        €1000 genoeg voor een fiets is hoe ge het beziet. Nen deftige heren of damesfiets voor €1000 is prima.

Maar nen MTB of racefiets van €1000 is eerder een instapper. Bij intensief gebruik gaat ge ietske meer kwijt zijn aan onderhoud en stukken, maar het voldoet perfect. Maar dan is het vooral ook hobby en mag het al wat meer kosten hé

Comment

• Hayes °16-09-1976 + 11-04-2019

Doodsoorzaak: 'ik had hem echt niet gezien!'
                          F*ckn hell, u was weer geweldig vandaag...

maar de zon schijnt, en dat verwarmt het hart dan weer.

Last edited by Hayes; 11/04/2019, 19:11.
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• euh, morbide

Comment

• Sorry, maar de eerste keer trek ik m'n schouders op.
                              De tweede keer vloek ik al luidop.
                              Der derde keer (in een paar minuten) begin ik écht misbaar maken.

Hoe sommige mensen zich alleen op de weg wanen is echt niet meer normaal. Ik bgrijp sommige fietsers die hun voeten tegen portieren beginnen zetten...
                              En da's dan gewoon een stadje van 10.000 inwoners waar ik passeer.
                              Wat moet dat niet zijn in een grootstad. En daarom beginnen fietsers dan als ware guerillastrijders door de stad fietsen...

(foto moest bij eerste post verschijnen. Dat maakte iets duidelijker wat ik bedoelde, maar foto blijf verdwijnen...)
                              Last edited by Hayes; 11/04/2019, 19:16.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Vreselijk idd die foto. Bedoel erg confronterend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                  Proper fietske voor te gaan werken se.
                                  €1000 genoeg voor een fiets is hoe ge het beziet. Nen deftige heren of damesfiets voor €1000 is prima.

Maar nen MTB of racefiets van €1000 is eerder een instapper. Bij intensief gebruik gaat ge ietske meer kwijt zijn aan onderhoud en stukken, maar het voldoet perfect. Maar dan is het vooral ook hobby en mag het al wat meer kosten hé
                                  Awel vandaag dan toch is mee gereden zie, weer was ideaal! Moet zeggen, rijdt goed, weegt amper en zit ook goed, rechte rug, waar ik eerst wat schrik voor had, is wel terug wa wennen aan de zitpositie, na rugproblemen een lange tijd met een gewone stadsfiets gereden.
                                  Heb is even de max snelheid getest ook en kwam uit op 39,3 km/u, wa voor mij met een "gewone" fiets toch snel is.

Thoh elke hobby kost geld natuurlijk, ma heb er zodanig veel... Keuzes maken, ma ben toch tevreden! Wou eerst voor een iets goedkopere gaan nog zelf. De FX2, zonder remschijven, minder versnellingen,... Ma uiteindelijk, tof fietsken! Content mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

Sorry, maar de eerste keer trek ik m'n schouders op.
                                    De tweede keer vloek ik al luidop.
                                    Der derde keer (in een paar minuten) begin ik écht misbaar maken.

Hoe sommige mensen zich alleen op de weg wanen is echt niet meer normaal. Ik bgrijp sommige fietsers die hun voeten tegen portieren beginnen zetten...
                                    En da's dan gewoon een stadje van 10.000 inwoners waar ik passeer.
                                    Wat moet dat niet zijn in een grootstad. En daarom beginnen fietsers dan als ware guerillastrijders door de stad fietsen...

(foto moest bij eerste post verschijnen. Dat maakte iets duidelijker wat ik bedoelde, maar foto blijf verdwijnen...)
                                    Dagelijkse kost jammer genoeg...

Comment

Awel vandaag dan toch is mee gereden zie, weer was ideaal! Moet zeggen, rijdt goed, weegt amper en zit ook goed, rechte rug, waar ik eerst wat schrik voor had, is wel terug wa wennen aan de zitpositie, na rugproblemen een lange tijd met een gewone stadsfiets gereden.
                                      Heb is even de max snelheid getest ook en kwam uit op 39,3 km/u, wa voor mij met een "gewone" fiets toch snel is.

Thoh elke hobby kost geld natuurlijk, ma heb er zodanig veel... Keuzes maken, ma ben toch tevreden! Wou eerst voor een iets goedkopere gaan nog zelf. De FX2, zonder remschijven, minder versnellingen,... Ma uiteindelijk, tof fietsken! Content mee.
                                      Dat is idd een goed fietske en ge gaat er ook niet meer raggen int bos. Dus gaat ge daar ook lang plezier van hebben.

Comment

Altijd me mtb’s naar school gereden vroeger. Maar wel in een veel lagere prijsklasse, heb het ook ni zo voor da vering gedoe. Reed daar dan ook enkel en alleen maar op de baan mee, heel soms is offroad, toen had je al een deftige Giant voor 10 000 bef.

Heb mij onlangs ne hybride gekocht trouwens, Nen Trek FX3 disc. Dus mtb maar me dunnere bantjes, toch meestal voor op de baan te rijden ook. Heb er wel spatlappen en een rekje laten op monteren. Heb em denk in al een maand en nog geen 1 keer mee gereden, veel werken, ziekte,... stopt ni...

Aja en het zadel van de FX2 genomen, zat toch net iets zachter.

Zat bijna rond de 1000€, ook genoeg toch voor ne fiets.

Ma als ik ga fietsen is da meestal opt gemak en om van de natuur te genieten. Af en toe is gebruiken voor het werk, post of bakker. :-)
                                        Leuke fiets, lijkt een beetje op mijn Specialized Sirrus Comp die ik onlangs verkocht heb. was toen ook zoiets van een kleine 1.000€ en ik heb er 5 jaar heel veel plezier aan beleefd.
                                        Rijhouding is op die fietsen inderdaad top, maar toch miste ik een beetje het gevoel van een race stuur, zelfs al had ik bar ends.
                                        Als commuter zal dit wel top zijn.

Ik zie wel dat hij hetzelfde euvel heeft als de Trek Domane disc van mijn vrouw. de stuurkabels schuren tegen het balhoofd aan. Ik heb gelukkig bij die van mijn vrouw direct beschermingsstickers geplakt, maar die zitten er na één jaar al bijna door.
                                        Last edited by Bud Wijzer; 12/04/2019, 17:10.

Comment

• Voila na acht gene vlo bijna aangeraakt te hebben vandaag dees machine gekocht .beetje tijd maken om wat kilo s ongeveer 32 der af te krijgen Afbeeldingsresultaat voor scott foil rc disc 2019
                                          Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Working...
                                          X