Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Gelijmde verbindingen?
    Ze worden niet gelast hè.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
      Vanaf minuut 1 zie je ze lijmen.
      Wijs filmpje.
      Op Tapatalk srptond enkel tekst, vond het eerst verwarrend.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Ze worden niet gelast hè.
        Wist niet dat ze die lijmden. Al mijn fietsen zijn alu of carbon en die alu's zijn gelast en carbon is ook niet gelijmd.
        Vandaar dat ik het raar vond.

Comment

• Nu helemaal af met de nieuwe wielen:

Comment

• Owla, sjieke dinges.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
              Nu helemaal af met de nieuwe wielen:
              Bijzonder knap frame, prachtige fiets. En met zalige Veloflex Master bandjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Amai Inventief, dat is een knappe Scott! Dura Ace erop zeker?
                Jakkel kan het zijn dat we mekaar gisteren zijn tegen gekomen omgeving pulderbos ? dacht u t herkennen met je Cannondale maar was niet zeker
                Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Bij een recent tripje naar China ben ik in Yiwu terecht gekomen. Daar wordt zo'n beetje alle speelgoed en tooling van de wereld gemaakt tegenwoordig. Heeft ook een mega b to b shopping center. Zo groot dat je het je maar amper kan voorstellen.

daar allerlei carbonnen fietsen gezien van zo'n beetje alle grote merken, Giant, Bianchi, Specialized. Die dingen werden daar aangeboden voor rond de 500 USD. Dura ace afmontage en nog onder de 1.000 US..

Zag er ook nog's gelikt uit allemaal eigenlijk. Als ik dat zo weer allemaal zag, ben ik er toch weer van ovetuigd dat die dingen zeker in het parelel circuit als voor echt verkocht worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                    Bij een recent tripje naar China ben ik in Yiwu terecht gekomen. Daar wordt zo'n beetje alle speelgoed en tooling van de wereld gemaakt tegenwoordig. Heeft ook een mega b to b shopping center. Zo groot dat je het je maar amper kan voorstellen.

daar allerlei carbonnen fietsen gezien van zo'n beetje alle grote merken, Giant, Bianchi, Specialized. Die dingen werden daar aangeboden voor rond de 500 USD. Dura ace afmontage en nog onder de 1.000 US..

Zag er ook nog's gelikt uit allemaal eigenlijk. Als ik dat zo weer allemaal zag, ben ik er toch weer van ovetuigd dat die dingen zeker in het parelel circuit als voor echt verkocht worden.
                    Dat weet ik zo niet. Als ik dat koop bij de gewone dealer, is er toch ook garantie van de fabrikant uit. Die geven geen garantie op namaak.

Comment

• Ik zou er mijn hand niet voor in't vuur durven steken.
                      Jammer genoeg heb ik er geen foto's van maar het was écht wel goed gedaan.

kom al veel jaren in China en de copy rage is zo stilaan aan het uitbloeien. De regering doet er ook alles aan om het in te dijken.
                      Maar dit was echt wel héél gelijkend.
                      Als leek zal je het zeker niet merken volgens mij.

Comment

Ik zou er mijn hand niet voor in't vuur durven steken.
                        Jammer genoeg heb ik er geen foto's van maar het was écht wel goed gedaan.

kom al veel jaren in China en de copy rage is zo stilaan aan het uitbloeien. De regering doet er ook alles aan om het in te dijken.
                        Maar dit was echt wel héél gelijkend.
                        Als leek zal je het zeker niet merken volgens mij.
                        Kan zijn dat het wel origineel is. De prijzen liggen daar heel anders hé.
                        Bij de betere merken heeft elk kader een chassisnummer. Daar gaat de fabrikant als eerste naar kijken.

De meeste kaders worden ook in Taiwan gemaakt voor de betere merken.

Comment

• Dat dacht ik ook al ja, maar dan zijn de prijzen idd wel een huge verschil.
                          Ik had jammer genoeg niet genoeg tijd om er eens op door te vragen bij die gasten.
                          Ergens wordt er in ieder geval zéér veel geld verdiend aan die dingen ;-)

Comment

Dat dacht ik ook al ja, maar dan zijn de prijzen idd wel een huge verschil.
                            Ik had jammer genoeg niet genoeg tijd om er eens op door te vragen bij die gasten.
                            Ergens wordt er in ieder geval zéér veel geld verdiend aan die dingen ;-)
                            Prijzen worden vaak aanpast aan de markt en de lonen in China liggen lager als hier. Die kunnen heus geen €5000 voor een fiets geven.
                            Zo zijn er bepaalde producten die dan bv voor de chinese markt ook effectief in china geproduceerd worden ipv een ander land.

Ge hebt er vaak het raden naar. Soms ziekelijke systemen tussen.
                            Een voorbeeld. Een vroegere kennis van ons werkt in een bedrijf waar ze speciale schoenen maken voor gehandicapten. Ze liet ons een model zien dat in België voor €4000 werd verkocht. Diezelfde schoen werd in Italië voor €1000 verkocht. Reden? Awel, in België komt de ziekenkas toch tussen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

Jakkel kan het zijn dat we mekaar gisteren zijn tegen gekomen omgeving pulderbos ? dacht u t herkennen met je Cannondale maar was niet zeker
                              Zou perfect kunnen. Maar ik was niet met de Cannondale, wel met de Radon MTB. Waar ergens in Pulderbos?

Comment

• Daarnet me ingeschreven voor de Niner 99.9 Gravelride in september. Is normaal bedoeld voor gravelracers, maar ga m met de MTB doen 99,9km waarvan 80km gravel. Wss niet te uitdagend, maar volgens mij wel eens leuk om te doen. En tis met afterparty

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                  Daarnet me ingeschreven voor de Niner 99.9 Gravelride in september. Is normaal bedoeld voor gravelracers, maar ga m met de MTB doen 99,9km waarvan 80km gravel. Wss niet te uitdagend, maar volgens mij wel eens leuk om te doen. En tis met afterparty
                                  Ziet er heel interessant uit. Speelt geen rol dat je zoiets met een MTB doet. 99% van de TT's met gelijkaardige trajecten in de Kempen worden gereden met MTB's. 'Gravel' is maar een modewoordje.

Comment

Zou perfect kunnen. Maar ik was niet met de Cannondale, wel met de Radon MTB. Waar ergens in Pulderbos?
                                    ik was gestopt in cafe de klok in pulderbos en daarna terug gereden via pulsebaan en dan het baantje draaiboom zo richting viersel , er waren heel wat fietsers op de baan want het was in pulderbos koers, en ik dacht echt je herkend te hebben in een flits maar je passeert mekaar en ik dacht die ken ik precies , adhv een aantal fotos dat je hier op het forum al geplaatst had .
                                    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Nee, dat was ik niet.

Comment

Ziet er heel interessant uit. Speelt geen rol dat je zoiets met een MTB doet. 99% van de TT's met gelijkaardige trajecten in de Kempen worden gereden met MTB's. 'Gravel' is maar een modewoordje.
                                        Ne collega van mij is van die kanten en hij zag op het kaartje toch wat bekende routes zitten die zij regelmatig doen. Maar echt MTB of gewoon gravelbaantjes is voor mij een verschil. Mss door de regio waar ik woon. Bij ons kunt ge echt nog MTB'en met minstens 100hm per 10km met single tracks, downhill, steile klimmen,... . Ne freak die bij mij nog core stability doet, kent de regio zo goed dat die zelfs op 33km bijna 700hm's scoort. Voordeel is ook dat wij zeer kort tegen de taalgrens liggen en eens richting Grez-Doiceau en zo, wordt het heel uitdagend Dus TT's van Oud-Heverlee, Overijse, Bertem, Rillaer, Haacht, .... zijn zeker aanraders.

Voor die €25 moet ge het zeker niet laten. Is met 3 bevoorradingen, goodie bag , en een gratis jersey van Niner Mits meerprijs van €69 krijgt ge er de bib bij. Vermits ik een neuroot ben op dat vlak, heb ik dan meteen die bib mee besteld

Ze adverteren toch hoofdzakelijk voor de gravelracers omdat Niner nu al een jaar hun RLT heel erg promoot en dan zelfs nog met de stalen versie Snap het voordeel van staal nog altijd niet.

Comment

Van de site:
                                          Alhoewel dit een gravelbike tocht is, laten we wel deelnemers met een mountainbike toe. Tijdens deze rit staat fun op de eerste plaats, jullie worden dan ook geacht om elke andere deelnemer te respecteren. Het is geen wedstrijd!!! GPS niet verplicht maar is aan te raden.
                                          Wat zijn dat dan, koersfietsen met dikke banden zoals het in veldrijden? Ben een noob op dat gebied

Comment

Working...
                                          X