Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oostenrijk is zich de laatste jaren heel fel aan het richten op vooral Off-Road fietsers. Zo stimuleren ze ook het zomertoerisme. Een gewone MTB huren is daar ook een moeilijke zoektocht, want voor 99% verhuren ze daar E-MTB’s.
Ne collega van mij gaat elk jaar met de vrienden en hun vrouwen. En ze fietsen daar met hun eigen hardtails
10 jaar geleden south-west gedaan in de USA en geen enkele fietser gezien. In Florida is dat wel anders. Bijna overal knappe fietspaden en kunt hier gepakt en gezakt zelfs een mooie roadtrips maken met de fiets. Ge ziet hier dan ook wel wa mensen fietsen, maar echte groepjes wielertoeristen ziet ge hier niet.
Maar 36°C en gevoelsmatig 45° is er mij wa over
In de Franse Alpen richten de ski oorden zich de laatste jaren ook fel op zomertoerisme. Op Alpe d'Huez zijn er heel de zomer activiteiten. Triatlon, MTB downhill, cyclosportieven, supermotard, enz.... Ook veel vast afgepijlde MTB trajecten.
Ik ben dan ook niet van zin om daar een van die crazy trails mee te doen, 0.0 ervaring en een fiets die eigenlijk veel te hoog gegrepen is naar wat ik kan (of eerder niet kan).... Het is eerder ontdekken van wat mogelijk een nieuwe hobby kan worden en nieuwe fiets.
Ne maat van mij gaat elk jaar naar Leogang omdat een vriendin van zijn vrouw daar woont en getrouwd is. Hij doet er elk jaar de Big 5. Zou er ook es moeten geraken.
Heel de wereld loopt hier rond in Hasselt en Zolder, alle hotels vol Toch wel een spectaculaire sport.
Heb dat in mijn jeugdjaren ook gedaan.
Slechts 1x gewonnen.
Was wel nog niet zo professioneel als nu.
Vind het wel leuk om naar te kijken en op de OS kijk ik dan ook.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Hier in Florida zijn alleen maar gepensioneerden en toeristen. Denk ni dat die op ne BMX rijden
Ik heb het over hun entourage, supporters en familieleden die de Hasseltse terrassen vullen met alle nationaliteiten momenteel. Gisteren nog met toffe Noren en Zweden een Duvel gedronken
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Heb dat in mijn jeugdjaren ook gedaan.
Slechts 1x gewonnen.
Was wel nog niet zo professioneel als nu.
Vind het wel leuk om naar te kijken en op de OS kijk ik dan ook.
Oh nice! Hoezeer het wielrennen mij ook interesseert is dat een gat in mijn cultuur, leek mij altijd meer iets voor kinderen vroeger
Nu met de aangewakkerde interesse moet ik toegeven dat het echt leuk en spectaculair om te bekijken is, zowel live als op TV.
Om er nog mee te beginnen ben ik wat oud geworden, ik zal het maar bij mijn loopsloffen houden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment