Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Kameraad amuseert zich in Leogang Oostenrijk.

Ben er 1 maal gaan skiën, maar was toen ook heel duidelijk dat de zomer daar ook veel te bieden heeft.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
      Enjoy! Ziet er heerlijk fietsen uit.
      Thx! Mij kostelijk geamuseerd ondanks de beperkte tijd. Afdaling van 15km met een breedte van 3km, daar tussen mocht je aan freeride doen. Ondanks geen ervaring toch wat geleerd

Gaan we nog doen

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ik denk de meerderheid van de Amerikanen niet aan hun postuur te zien.

Awel, daar zou ge hier van verschieten. 10 jaar geleden was da idd zo, maar deze keer valt het enorm op dat de extremen niet meer zo dik gezaaid zijn. Kom hier elke dag 1 a 2 mensen tegen die biven de 130kg zitten, de rest een heel stuk er onder.

Nu staat hier op elke menukaart dus ook het aantal kcal bij het gerecht. En die lopen soms wel hoog op en staat er onderaan vaak bij dat een normale mens 2000kcal per dag als ideale inneemt.
        Als ge hier 3 x per dag iets gaat eten, is dat nauwelijks haalbaar.

Maar denk dat dit er ook voor zorgt dat mensen iets bewuster omgaan met eten. Ook zie ik op restaurant dat ze niet meer overdrijven.

En ook enorm veel joggers en fietsers.

Nu, dit is de kust en daar wil iedereen wat strakker zijn en langer leven. Maar int binnenland kan dat al heel anders zijn. In Duitsland zijn de mensen ook gemiddeld wa zwaarder als in België

Comment

• Wel gisteren de pech gehad op de airboat. Dat zijn 2 bankjes van 3 personen en we stonden vooraan om vooraan de gaan zitten. Nu bleek dat wij op de 2de rij moesten gaan zitten en we vermoeden omdat van het andere groepje van 3 er 2 zeer dikke mannen bij waren

Maar al bij al was het dikke fun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Nu, dit is de kust en daar wil iedereen wat strakker zijn en langer leven. Maar int binnenland kan dat al heel anders zijn. In Duitsland zijn de mensen ook gemiddeld wa zwaarder als in België
            Daar zeg je 't. De gemiddelde Amerikaan is echt wel te zwaar hoor. Zeker bij de lager geschoolden = armer.

Comment

Daar zeg je 't. De gemiddelde Amerikaan is echt wel te zwaar hoor. Zeker bij de lager geschoolden = armer.
              Dat fenomeen is ni alleen in de VS. In BE is het ook zo. Reden daarvoor iq dat slecht eten een pak goedkoper is dan gezond eten. En daar hebben ze dan nog de mentaliteit om altijd te gaan eten, eten halen of laten brengen.

Maar het valt me echt wel op dat het hier heel goed mee valt. Extreme volumes kan ik nog op 1 hand tellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dat fenomeen is ni alleen in de VS. In BE is het ook zo. Reden daarvoor iq dat slecht eten een pak goedkoper is dan gezond eten. En daar hebben ze dan nog de mentaliteit om altijd te gaan eten, eten halen of laten brengen.

Maar het valt me echt wel op dat het hier heel goed mee valt. Extreme volumes kan ik nog op 1 hand tellen.
                Dat het In België ook slecht gesteld is, dat ga ik niet ontkennen. Kijk gewoon rond u. Maar daar is het nog net iets erger;

Comment

• Ze smijten u hier dan ook met het calorierijke eten rond de oren

Paar keer ‘s morgens iets gaan eten als we een hotel zonder ontbijt hebben. Ge moet dan op de kaart iets deftig zoeken. Da’s allemaal eieren met spek, pannekoeken, french toast,... en dan nog die dingen met bv burgers of steak erbij

Gelukkig is da voor de middag en avond anders met ruim aanbod aan slaatjes.
                  Gisteren goedkoop en lekker gaan eten bij Mel’s diner. Lekker en calorierijk. Eerste keer Chili Cheese Fries Daarna ne hele goeie steak met spinazie en bleu cheese.

Overal wel fitnesszalen in de hotels, maar nauwelijks tijd. Dus eens thuis, gaat de fiets weer mijne beste vriend worden

De route tot nu toe gedaan, zou perfect gepakt met de fiets te doen zijn. Zeer goede fietspaden.

Comment

• ik krijg al honger

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik krijg al honger
                      Ik moet nogal opletten met wat ik eet, want ik kom al bij van ernaar te kijken. Dus mijne honger gaat hier steeds snel voorbij

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Leuk ding. Al zou ik het niet willen betalen denk ik?
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Prijs zal er wel weer over zijn.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Begin mijn fietskes te missen. Het clubje gaat deze week 5 dagen naar de Stelvio. Die gaan afzien

En ik maar de sites afgaan voor de 2020 modellen om te zien wat de kleurstellingen zijn

Comment

• Huurt daar is ne velo hé. Kunt ge uw conditie wat onderhouden.

Comment

Huurt daar is ne velo hé. Kunt ge uw conditie wat onderhouden.
                                  Totaal gene tijd voor. Op zo een rondreis proberen we zoveel mogelijk mee te pikken en is er weinig ruimte voor extra’s.

Anders zag ik da wel eens zitten. Behalve in Orlando waar ik nu terug zit.

Ik kijk er naar uit om volgende week weer eens te fietsen en het zal nodig zijn met al dat eten hier.

Comment

• De woendag na 3 weken nog eens op de racefiets gezeten. 68km en 28km/u gemiddeld. Was wel redelijk plat, maar die laatste 10km hakten er wel in. Zeker omdat ik halverwegen net niet gevallen ben.

Namen een weg die ze aan het vernieuwen waren met een apart fietspad met 50cm berm tussen. Enkel toplaag asphalt moest gelegd worden. Ik rij op fietspad en de andere 2 op de weg. Ineens liggen daar allemaal losse kasseien op het fietspad en dacht rap over te steken naar de weg. Maar op het moment dat ik het dacht en deed, schoot mij te binnen dat zo een berm meestal zacht is. Was te laat om het manoever stil te zetten

Dus met heel wat stunt- en vliegwerk aan de volledige andere kant van de straat beland met mijn kloten op de stang, drankbus in het midden van de weg en voorste derailleur krom. En na opnieuw te vertrekken, bleek dat mijne buitenband achteraan wat uit de velg kwam.

In mijn hoofd was ik eigenlijk al gevallen, maar net niet Wel veel pijn aan been en ook arm door zo te reageren.

In ieder geval ben ik wel 100% zeker dat ik mij heb kunnen recht houden omdat ik met SPD pedalen van op de MTB rij en niet met racefietspedalen. Die voor de MTB geraakt ge sneller uitgeklikt, tenzij ge ze knoervast zet.

En nu maar wachten op de 2020 modellen. Zal wss gaan tussen Giant TCR Advanced die nu wel in de mooie blauwe kleur is in het model ofwel de Megamo Raise. Enige waar ik nog aan twijfel is of ik gewoon voor ultegra of ultegra Di2 ga gaan.

Comment

• Voor zij die hem nog gekend hebben,
                                      RIP Felice:

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Donderdag nog is een driehonderdke gedaan met wat kameraden.

Comment

• Jeezus
                                          Ergens snap ik het epische karakter, maar 10+ uur op de fiets. Dat is zelfs voor mij als fietsverslaafde van het goede teveel.

Ik heb gisteren m'n langste solo ritje ooit gereden en dat was maar 151 km. Maar dat laatste uur was me er eigenlijk al te veel aan.
                                          Alles boven 4-4,5 uur is me te veel...
                                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                          X