Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een pint? Een toerke met de P ja! Dat klinkt al beter.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Vandaag staan kijken naar een Orbea Orca in de fietswinkel.
Mooie fiets. En dan steken ze daar Vison Team 35 wielen onder.
Een fiets van 4500 euro met wielen van 180 euro...
Daar wordt idd heel fel op bespaard. Bij MTB's vind ik dat wel heel goed meevallen, maar heb gemerkt dat ge bij een Racefiets al bijna gedoemd zijt tot een upgrade. Alhoewel voor €4500 ge dat toch niet zou willen, maar hangt af van de resterende afmontage.
Bij mijne Giant heb ik meteen carbonwielen erbij besteld, maar hij is nog maar just uit verlof en ben nog wachtende erop. Denk niet dat ik er nog op ga rijden dit seizoen. Nu zondag is er met het wielerclubje dat slotrit. Daarna enkel nog onofficiële ritten als het weer het toelaat. Maar zal meer gaan MTB'en dan.
Het zal geen pint worden. Dacht wel eerst dat de 4de in de rij een gravel was, maar kan het niet te goei zien.
Staat verstopt achter de P. Je ziet door het raam een stuk van het stuur.
De 4de is een Colnago C60.
De MTB gebruik ik heel heel zelden. Ik heb dit jaar tot en met vandaag 13032km gereden, daarvan maar 274km met de MTB.
Ja idd , mijn schamele 13000km is ver verwijderd van wat de 'echte' doen.
Mijn uur totaal is 471, dus 27.6 km/h gem.
Daar zitten snelle ritten tussen maar ook al mijn herstelritjes en de toertjes met de zoon en dochter
Ik mag blij zijn als ik dees jaar aan 3000km geraak. Vorig naar net geen 4000km. Maar bij mij is het gewoon een kwestie van tijd. Maat waar ik veel mee ga rijden wilt nu over de 6000km gaan, maar die gaat in de zomer 2 à 3 x per week ook met de fiets werken, wat telkens 90km erbij is.
Comment