Dikke patserfoto, hou ik wel van. Kan ik niet tegenop.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja maar er mankeert iets he
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rochlans Bekijk BerichtenZit er zelfs een electrische koersfiets bij?
Kwestie van op elk vlak de snelste te zijn.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rochlans Bekijk BerichtenZit er zelfs een electrische koersfiets bij?
En Free ltd, die staat er wel degelijk maar er is maar heel weinig van te zien. Een pint als ge hem vindt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenNooit keuze stress, altijd de passende fiets voor het beoogde doel.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Vandaag staan kijken naar een Orbea Orca in de fietswinkel.
Mooie fiets. En dan steken ze daar Vison Team 35 wielen onder.
Een fiets van 4500 euro met wielen van 180 euro...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
Euh, neen waar zie jij die dan ? ?
En Free ltd, die staat er wel degelijk maar er is maar heel weinig van te zien. Een pint als ge hem vindt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenVandaag staan kijken naar een Orbea Orca in de fietswinkel.
Mooie fiets. En dan steken ze daar Vison Team 35 wielen onder.
Een fiets van 4500 euro met wielen van 180 euro...
Bij mijne Giant heb ik meteen carbonwielen erbij besteld, maar hij is nog maar just uit verlof en ben nog wachtende erop. Denk niet dat ik er nog op ga rijden dit seizoen. Nu zondag is er met het wielerclubje dat slotrit. Daarna enkel nog onofficiële ritten als het weer het toelaat. Maar zal meer gaan MTB'en dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Het zal geen pint worden. Dacht wel eerst dat de 4de in de rij een gravel was, maar kan het niet te goei zien.
De 4de is een Colnago C60.
De MTB gebruik ik heel heel zelden. Ik heb dit jaar tot en met vandaag 13032km gereden, daarvan maar 274km met de MTB.
Comment
-
Ik mag blij zijn als ik dees jaar aan 3000km geraak. Vorig naar net geen 4000km. Maar bij mij is het gewoon een kwestie van tijd. Maat waar ik veel mee ga rijden wilt nu over de 6000km gaan, maar die gaat in de zomer 2 à 3 x per week ook met de fiets werken, wat telkens 90km erbij is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDat bedoel ik eigenlijk ook met mijn eerste reactie. Veel km's malen OK, maar waar vindt een mens in Godsnaam de tijd?
Comment
Comment