Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Dat bedoel ik eigenlijk ook met mijn eerste reactie. Veel km's malen OK, maar waar vindt een mens in Godsnaam de tijd?
    Broer van onze baas doet er 30000 per jaar, maar die fietst 5 van de 7 dagen sinds hij op pensioen is.

Om een ander voorbeeld te geven. Ik ken iemand die 100000km/jaar met de moto doet. Ook wel woonwerk, maar die doet elke avond nog een rit, elk weekend is die weg, zomer en winter. Is 55 jaar en heeft nog nooit een vrouwelijke foef van kortbij gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Broer van onze baas doet er 30000 per jaar, maar die fietst 5 van de 7 dagen sinds hij op pensioen is.

Om een ander voorbeeld te geven. Ik ken iemand die 100000km/jaar met de moto doet. Ook wel woonwerk, maar die doet elke avond nog een rit, elk weekend is die weg, zomer en winter. Is 55 jaar en heeft nog nooit een vrouwelijke foef van kortbij gezien.
      Bestaan er dan ook mannelijke foefen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Bestaan er dan ook mannelijke foefen?
        Goeie vraag. Sam Bettens?

Comment

Goeie vraag. Sam Bettens?
          Tegenwoordig kan alles en de ziekteverzekering betaalt het nog terug ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            Dat bedoel ik eigenlijk ook met mijn eerste reactie. Veel km's malen OK, maar waar vindt een mens in Godsnaam de tijd?
            Woon-werk verkeer helpt al om veel km's te malen.
            Ik kwam vorig jaar op net geen 10.000km waarvan meer dan de helft woon-werk was.
            Ik sta een klein half uurtje eerder op dan als ik met de auto rij. En 's avond ook net ietsje later thuis. Maar da's gewoon een kwesti evan plannen.

Maar 30.000 is er gewoon over vind ik. Dan heb je gewoon weinig tijd om nog veel anders te doen toch? Tenzij je idd op pensioen bent.
            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Mijn eerste seizoen 1350 km gedaan, vooral woon werk en kleine boodschappen, hadden er een stuk meer kunnen zijn maar wel wat technische problemen gehad + nog te lui om met vroege shift te fietsen...zal wel beteren

Het is wel zo dat elke fietskilometer factor 3 is uitgespaard aan km’s met de auto, ik rij langs ring met de auto.... met de fiets wordt dat deels de bus door thijsmans en liefkenshoek toltunnel

Een werkdag met de fiets is 30km, met de auto 90

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten

Euh, neen waar zie jij die dan ? ?

En Free ltd, die staat er wel degelijk maar er is maar heel weinig van te zien. Een pint als ge hem vindt
                achter de porsche tegen de muur zie ik door het raampje een remhendel van een fiets
                www.peugeotforum.be

Comment

Staat verstopt achter de P. Je ziet door het raam een stuk van het stuur.
                  De 4de is een Colnago C60.
                  De MTB gebruik ik heel heel zelden. Ik heb dit jaar tot en met vandaag 13032km gereden, daarvan maar 274km met de MTB.
                  shit, ge was me voor...
                  www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten

shit, ge was me voor...
                    Maar we keuren hem goed

Comment

• www.peugeotforum.be

Comment

• Flappy, pint is gewonnen !

Fietsen we ergens naar een gezamenlijk punt? Ik vertrek van Oost-Brabant.

Comment

Flappy, pint is gewonnen !

Wat is Oost-Brabant? Diest?

Comment

• Nog oostelijker, de volgende gemeente zit ge in Limburg.
                            Maar Diest is idd voor mij de dichtsbijzijnde Brabantse stad op 17km.

Ik was aan het denken, mss kunnen de forum fietsers volgende voorjaar is afspreken ergens 'in het midden' ??
                            Ik wil gerust aan alle aanwezigen een pint of iets anders trakteren. Kunnen we wat praten over onze hobby etc.

Comment

Nog oostelijker, de volgende gemeente zit ge in Limburg.
                              Maar Diest is idd voor mij de dichtsbijzijnde Brabantse stad op 17km.

Ik was aan het denken, mss kunnen de forum fietsers volgende voorjaar is afspreken ergens 'in het midden' ??
                              Ik wil gerust aan alle aanwezigen een pint of iets anders trakteren. Kunnen we wat praten over onze hobby etc.
                              Nu kan ik ff niet volgen. Diest is toch de meest oostelijke stad in Vlaams-Brabant? En ge zegt nog oostelijker

Den bureau waar ik werk ligt wel nog oostelijker dan diest, en idd in Limburg. Zit enkel nog Halen tussen

Comment

• Geetbets, Zoutleeuw, Landen
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                  Geetbets, Zoutleeuw, Landen
                                  Wonen daar mensen met een Porsche?

Thans een deel van mijne jeugd in Halle-Booienhoven doorgebracht. Mijn ma heeft daar 15 jaar gewoond.

Comment

Wonen daar mensen met een Porsche?

Thans een deel van mijne jeugd in Halle-Booienhoven doorgebracht. Mijn ma heeft daar 15 jaar gewoond.
                                    Daar heb ik ook nog familie wonen, een oudtante. Weet wel niet of het mens nog leeft, moet ver in de tachtig zijn nu
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Flappy, pint is gewonnen !

Flappy daar al ook vaak gespot, dus ik denk dat ge niet ver gaat moeten rijden
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

Nu kan ik ff niet volgen. Diest is toch de meest oostelijke stad in Vlaams-Brabant? En ge zegt nog oostelijker

Den bureau waar ik werk ligt wel nog oostelijker dan diest, en idd in Limburg. Zit enkel nog Halen tussen
                                        Dan zit ge in Herk de Stad?
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                          Flappy daar al ook vaak gespot, dus ik denk dat ge niet ver gaat moeten rijden
                                          Oef

Comment

Working...
                                          X