Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
    Nog oostelijker, de volgende gemeente zit ge in Limburg.
    Maar Diest is idd voor mij de dichtsbijzijnde Brabantse stad op 17km.

Ik was aan het denken, mss kunnen de forum fietsers volgende voorjaar is afspreken ergens 'in het midden' ??
    Ik wil gerust aan alle aanwezigen een pint of iets anders trakteren. Kunnen we wat praten over onze hobby etc.
    ik woon vlakbij diest
    www.peugeotforum.be

Comment

• en Halen is Limburg... enfin nu toch nog. Misschien met de superfusie van de gemeentes dat wij naar Diest gaan.
      www.peugeotforum.be

Comment

• Dan wonen wij letterlijk vlak bij mekaar , ik woon in de gemeente pal onder Herk
        Ik hoor het wel waar en wanneer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
          Dan zit ge in Herk de Stad?
          Yep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
            en Halen is Limburg... enfin nu toch nog. Misschien met de superfusie van de gemeentes dat wij naar Diest gaan.
            Wel straf dat ik u al die jaren hier nog niet heb gespot, want uwe auto zou toch moeten opvallen.

Comment

• De 607 sprong er echt uit. Maar ik kruiste hem vaak in de "ochtendspits" dan gaat het allemaal wat trager
              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• klein mannen gaan met de fiets nu, dus de kans is nu wel klein geworden
                www.peugeotforum.be

Comment

• Ik wil gerust aan alle aanwezigen een pint of iets anders trakteren. Kunnen we wat praten over onze hobby etc.
                  [/

Amai die gaat me smaken dan :-)))

Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Dat zou toch de bedoeling moeten zijn he ! Anders is het 'wasted money'.

Blijkbaar nu weinig animo. Volgend voorjaar ga ik dat hier weer op tafel gooien

Comment

Dat zou toch de bedoeling moeten zijn he ! Anders is het 'wasted money'.

Blijkbaar nu weinig animo. Volgend voorjaar ga ik dat hier weer op tafel gooien
                      Wij gisteren met de wielerclub de slotrit gedaan. Dus officiële ritten gedaan. En we zijn ook mooi nat geworden Bij den apres dan ook onze stempel na gelaten op het meubilair, maar gelukkig zijn het kennissen die er niet al te moeilijk over doen.

Dus denk niet dat het nog de juiste periode is. Vanaf zondag vooral MTB peins ik.

Tis trouwens TT in Lummen volgende zondag

Comment

• Wij hebben nog 3 ritten te gaan voor de slotrit. Maar ja, ik ben in een club in Limburg, die mannen kunnen tegen wat meer. Alhoewel, 't is nie waar. Verleden week 3 man, allen van Brabant en gisteren was ik helemaal alleen.

Comment

Wij hebben nog 3 ritten te gaan voor de slotrit. Maar ja, ik ben in een club in Limburg, die mannen kunnen tegen wat meer. Alhoewel, 't is nie waar. Verleden week 3 man, allen van Brabant en gisteren was ik helemaal alleen.
                          Vorige week ook regen en uiteindelijk stonden we met 3 aan de start. Tot 8.55u zitten twijfelen, maar omdat de eerste stuurde dat hij al aan de kerk stond, dacht ik hem niet in de steek te laten. En op zich viel de rit mee. Nu zondag waren we met een 9-tal, maar dat kwam vooral omdat er gratis hapjes en drankjes na de rit waren in een vernieuwd etablissement in de gemeente van 2 dames die we goed kennen. Vanaf volgende week zijn het nog onofficiële ritten en is het een combinatie van MTB of Race.

Ik had gedacht zondag de TT van ZoEnK te Oud-Heverlee te rijden wat altijd toptochten zijn, maar er is de zaterdag een 'foute party' in het dorp. Dus weet niet of ik het haal.

Ik zelf zal niet snel afhaken voor regen. Ook met de MTB valt dat mee omdat bij ons enorm veel bossen zijn en ge daar veel minder last hebt van regen.

Comment

• Voor m'n woonwerk ritjeslaat ik me niet afschrikken door regen. Tenzij het echt continu met bakken uit de hemel valt.
                            Maar m'n weekendritjes heb ik toch graag droog en geen 5+ beaufort.

Ik begin verlangen naar een paar droge, rustige herfstdagen met een mild briesje en blauwe lucht... Zaterdag en zondag lijken veelbelovend, maar m'n weekend zit nu al bijna vol.
                            Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                              Voor m'n woonwerk ritjeslaat ik me niet afschrikken door regen. Tenzij het echt continu met bakken uit de hemel valt.
                              Maar m'n weekendritjes heb ik toch graag droog en geen 5+ beaufort.

Ik begin verlangen naar een paar droge, rustige herfstdagen met een mild briesje en blauwe lucht... Zaterdag en zondag lijken veelbelovend, maar m'n weekend zit nu al bijna vol.
                              Hier hetzelfde voor het weekend. Het wielerclubje wil er nog eens een lap op geven omdat het goed weer is, maar er is ook de TT in Oud-Heverlee, maar dan ook zaterdag die fuif
                              Alle 3 zijn zaken die niet elke week voorvallen

Comment

• Ik lig al twee weken compleet stil. Door een combinatie van een zware verkoudheid, werken en regen lig ik al twee weken compleet stil. Over twee weken nationaal militair kampioenschap MTB, ik ga passen. Voor een 30ste plaats ofzo te rijden heb ik geen zin. Zeven jaar terug nog een 5de plaats gereden op hetzelfde parcours, het zal niet voor dit jaar zijn.

Comment

• Niet geschoten is altijd mis hé
                                  Maar begrijp het volkomen. Wss u wat in de vernieling rijden en dan is de fun er ook af.

Comment

• Beterschap. En snel. Ik wordt al heel erg vervelend als ik een paar dagen ziek ben. Gelukkig heb ik een behoorlijk sterk chassis
                                    IK begin langzaamaan het snert herfstweer beu raken. Vandaag weer nipt ontsnapt aan een hoosbui met hagel. Ik zag de wolk langskomen en ben bewust een stuk trager gaan fietsen. Perfect getimed want ik haalde de bui pas in op 500m van m'n deur.

M'n vrouw zag me komen en was verwonderd dat ik droog was. Het had 15 minuten echt oude wijven geregend.

Last edited by Hayes; 09/10/2019, 21:38.
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Vant weekend weer top weer (y) ga zaterdag voormiddag nog een toertje doen. Madam moet maar babysitten. De rest van het weekend ist mijnen toer...
                                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Mooie foto.

Comment

• den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X