Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbetalend parkeren voor fietsen was op komst voor station apen centraal
https://www.gva.be/cnt/dmf20191204_0...-meteen-zitten
Comment
-
Ik ga de modder niet echt uit de weg maar ga het ook niet opzoeken.
Ik merk nu al aan de Cube waarmee ik simpelweg door weer en wind rijd, dat die echt snel slijt. Ik geef toe dat ik maar elke twee weken echt poets...
Bij een nieuwe fiets is dat enkele maanden anders, en dan verval ik in m'n slechte gewoontes.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Merci. Enkele weken geleden stond hij ook al te koop, toen weer offline gehaald na een 10-tal reacties.
Nu nog maar ééntje
Hij raakt wel weg. Op zich ben ik niet gehaast, maar dit is wel hét seizoen om een crosser te verkopen natuurlijk.
Uiteindelijk nog DT Swiss Pr1600 wielset bijbesteld ipv de basic af fabriek-wielen van de Cannondale.
Dan staat hij meteen zoals ik het wil.Last edited by Hayes; 08/12/2019, 20:47.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Die tijd ben ik al lang ontgroeid. Voor zwaar slijkerige toestanden pas ik. Niet leuk voor mezelf en voor het materiaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenUiteindelijk nog DT Swiss Pr1600 wielset bijbesteld ipv de basic af fabriek-wielen van de Cannondale.
Dan staat hij meteen zoals ik het wil.
Comment
-
Ja, eerst de 1800 versie besteld maar die was tijdelijk niet verkrijgbaar.
Ze hebben zelf de upgrade gedaan naar de PR1600 versie.
Content van? Die 350 naven zijn redelijk bombproof.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenJa, eerst de 1800 versie besteld maar die was tijdelijk niet verkrijgbaar.
Ze hebben zelf de upgrade gedaan naar de PR1600 versie.
Content van? Die 350 naven zijn redelijk bombproof.
Tot nu toe heb ik er nog niets mee voor gehad. Loopt enorm soepel, en maakt minder lawaai in vrijloop. De 240's zijn nog beter en in totaal 90gr lichter Maar het zit vooral ook in de aangrijppunten. De 350's hebben 18 aangrijppunten ipv 3 bij de klassieke pallen. De 240's hebben 56 aangrijppunten. Moesten het binnenwerk eens versleten zijn, kunt ge in die 350's ook gewoon die van 56 punten plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk heb 240s naven, Ik heb geen 54 aangrijppunten. Ik heb het eens uit elkaar gehad, ik geloof ook dat het 18 is, maar zeker geen 54.
Comment
-
Ik ben deze week een lens van m'n sportbril op sterkte kwijtgespeeld al fietsend in het donker en regen. Niet meer terug te vinden...
Eén los glas is niet bij te bestellen. Meteen twee omdat het meekleurende zijn. Minimum 175 euro. Ik moet bovendien m'n bril terugsturen naar Engeland.
Typisch toch? Je bestelt iets duur en net daarna dienen onverwachte kosten zich weer aan.
Gelukkig heb ik voorlopig nog m'n oude sportbril. 't Zal voor januari zijn...
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Op termijn niet vrees ik.
Ik heb wel daglenzen maar die kan ik maar een paar uur lang verdragen. Na een halve dag krijg ik koppijn. Ik heb bovendien antsigmatisme lenzen nodig (iets met de vorm van m'n oog).
Misschien moet ik eens maandlenzen proberen.
De goedkoopste oplossing is zo'n clip-on maar die zijn nogal fragiel. En ik ken mezelf....
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenOp termijn niet vrees ik.
Ik heb wel daglenzen maar die kan ik maar een paar uur lang verdragen. Na een halve dag krijg ik koppijn. Ik heb bovendien antsigmatisme lenzen nodig (iets met de vorm van m'n oog).
Misschien moet ik eens maandlenzen proberen.
De goedkoopste oplossing is zo'n clip-on maar die zijn nogal fragiel. En ik ken mezelf....
Comment
-
Sjieke fiets, Hayes. Die witte Dt stickers van uw velgen halen en vervangen door Dt stickers in dezelfde kleur als uw frame.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSjieke fiets, Hayes. Die witte Dt stickers van uw velgen halen en vervangen door Dt stickers in dezelfde kleur als uw frame.
De fietsdealer zet er zelf decals van B-Ride op, waarbij de B van zijn naam komt. Maar geen zin om nog met zijne reclame rond te rijden
Comment
Comment