Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenAls ge zulke foto’s maakt, moeten de letters van beide wielen op dezelfde positie staan hé
knappe fiets. Veel fijne en veilige kms ermee.
Ik heb er al aan gedacht de 'drivetrain' kant te trekken.
Moet nog even alles finetunen. Centimeter of twee spacers verwijderen, zadel nog wat zakken. Daarnet even wat km's gedaan om de schijven en blokjes in te remmen. Ik zit nu bizar hoog.
Dat komt wel.
Ook het flare-out stuur is wennen.
Gisteren al een reserve wielstje (nieuw) op de kop getikt voor 80 euro. Syncros rp 2.0 (Scott wielen) voor 28 of 30 mm slick bandjes.
Hopelijk kan ik zaterdag toch een paar uurtjes wegglippen voor een testritje.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSjieke fiets, Hayes. Die witte Dt stickers van uw velgen halen en vervangen door Dt stickers in dezelfde kleur als uw frame.
Wit vind ik ook niet mis, alleen die grote PR1600 is er wat te veel aanIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Heh, leuk inderdaad.
Wit vind ik ook niet mis, alleen die grote PR1600 is er wat te veel aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIk heb graag m'n frame niet te druk. Op de wielen vin dik stickers dan wel fijn. Dat geeft bij het rijden een 'snelle' indruk.
Comment
-
Haardroger en daarna wat met nagellakremover of iets met wat alcohol goed wrijven.
'k Heb net even gecheckt. Op mijn DT Swiss wielen zijn het geen stickers maar gewoon op de velg gespoten. Dat wordt moeilijk om proper te verwijderen.
Sebiet testritje En blauwe lucht!!
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Hayes weer een ferme bike erbij man (y) bon route.
Comment
-
Merci. Het was een fun ritje vandaag. Op de koude striemende wind na...
Blij dat ik toch niet gewacht heb op de Canyon Grail. Dit is het 2020 kleur Niet echt mijn ding (=eufimisme)
Comment
-
Niets tegen kleurtjes, maar dit doet me denken aan ziekenhuisgroen. En ik heb de laatste jaren iets te veel ziekenhuizen van binnen gezien (niet voor mezelf, maar m'n pa) om die associatie niet te leggen...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Awel, persoonlijk vind ik dit de minst geslaagde combinatie fiets vs teamkleuren.
Het zou Bianchi sieren als ze hun fiets wat meer aanpassen aan de teamkleuren.
Zalig hoeVan Aert op De Kemmel doortrok. Ik mijd die kloteberg zo veel mogelijk. Af en toe rij ik hem toch op en weet meteen weer waarom ik het zelden doeIdleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Gisteren een 4seasons jas van Futurum getest en het maakt al zijn beloftes waar.
Zo dun, sluit aan als een fiets truitje en toch warm, wind en regendicht.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenHaardroger en daarna wat met nagellakremover of iets met wat alcohol goed wrijven.
'k Heb net even gecheckt. Op mijn DT Swiss wielen zijn het geen stickers maar gewoon op de velg gespoten. Dat wordt moeilijk om proper te verwijderen.
Sebiet testritje En blauwe lucht!!
De stickers bij mij zijn denk ik ook zo gespoten, waterslide noemt dat, die stickers gaan haast naadloos over in de velg. Ik vrees ervoor dat je dat met nagellakremover en haardroger eraf krijgt. Daarenboven heb ik schrik om de carbon velg aan te tasten.
Comment
-
Ik ga er ook wijselijk afblijven denk ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenGisteren een 4seasons jas van Futurum getest en het maakt al zijn beloftes waar.
Zo dun, sluit aan als een fiets truitje en toch warm, wind en regendicht.
Comment
Comment