Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Man man, waar halen jullie die tijd toch allemaal vandaan.... ik zal morgen ook nog's en poging wagen, maar ik zal maar met max 50km beginnen. Na nieuwjaar al welgeteld 2 keer op mijn fiets gezeten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Man man, waar halen jullie die tijd toch allemaal vandaan.... ik zal morgen ook nog's en poging wagen, maar ik zal maar met max 50km beginnen. Na nieuwjaar al welgeteld 2 keer op mijn fiets gezeten
      Waar haalt gij de tijd vandaan Ik morgen en overmorgen verven Mss zondag voormiddag ff op den tacx als het lukt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
        Man man, waar halen jullie die tijd toch allemaal vandaan.... ik zal morgen ook nog's en poging wagen, maar ik zal maar met max 50km beginnen. Na nieuwjaar al welgeteld 2 keer op mijn fiets gezeten
        Onregelmatige uren werken en tijd voor maken. Morgen werken. niet fietsen dus.

Comment

• Om 20 uur onze jaarlijkse startvergadering van het wielerclubje. Normaal met veel bier, maar sta al sinds 6 januari op non-alcohol op die 2 sportzotjes na met 0,4%

Comment

• Ik ga liever vroeger dood als levensgenieter
            “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
            Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Je zal langer zal leven.

Comment

• Hello everyone, welcome to our page 😊 We’re Dean & Nala, and we’ve been best friends since December 2018. I was actually cycling around the world when I heard Nala meowing out for me somewhere in the Bosnian mountains. With no intentions of keeping Nala, I knew i had to save the wee kitten and take her to the vet - but I was well aware of the fact that it might be a bit of a challenge considering I only had a bike. However, despite my concerns, Nala quickly climbed out of the front bag on the bike handle and straight onto my shoulder. Since then, we’ve been travelling the world together. So feel free to tag along if you’re interested in following our journey and adventures around the globe ❤️

wereldfietser vindt kitten, kat fietst mee rond de wereld

Comment

• En maakt er véél filmpjes over
                  Morgen toch weer toertje doen. Voor het ergste komt.
                  Hm... ik merk nu net dat ze al 7 Bft geven...

Ja man...

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• 9B ook. Hier zie ik net dat er 2 van ons wielerclubje gaan rijden. Maar tis alsof Die vorige stormen verbleken. Amai zo vies aant doen hier.

Comment

• Hier ook zeker meer dat 7 Bft. Ik zit dus binnen...
                      Gisteren de hele morgen in de moestuin gespit en gegraven en opgekuist. Was dan toch beter op m'n fiets gekropen.

Comment

• Die 2 zijn dus effectief 70km gaan rijden
                        Zotten.

Ik heb 2 dagen de zolder zitten schilderen. Just klaar.

Comment

• Ik ken ook wielertoeristen die haast als een prof leven en trainen. Ik fiets graag, maar geen 30.000 km/jaar, of meer, door weer en wind.

Comment

• Oh ow... She looks gorgeous...

Comment

• Sponser je?
                              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                Oh ow... She looks gorgeous...

Knap hé! En die prijzen bij Radon liggen echt wel goed.

Ik zit me al even te vergapen op deze:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gast Bekijk Berichten
                                  Die 2 zijn dus effectief 70km gaan rijden
                                  Zotten.

Ik heb 2 dagen de zolder zitten schilderen. Just klaar.
                                  Free Ltd?

Comment

• Vandaag 55 km gaan fietsen, afgezien maar voldaan achteraf (y)
                                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Daarstraks rit van 81 km. Zalig op de wegen nu, toch één voordeel aan die coronashit!

Comment

• Vermits haast niets nog mag.
                                        Last edited by Jakkel; 31/08/2020, 17:41.

Comment

• Gezien de fitness gesloten is en ik mijn vier keer trainen echt wel mis, heb ik de oud strijder nog eens van stal gehaald. Morgen eens een ritje doen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X