Knallen maar, naar 't containerpark.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGezien de fitness gesloten is en ik mijn vier keer trainen echt wel mis, heb ik de oud strijder nog eens van stal gehaald. Morgen eens een ritje doen.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
Das ook de 1ste keer int fietsers topic zeker
Comment
-
Hier ook gewoon werken, van thuis uit en wanneer het kan en moet.
De dochters zijn thuis, vrouwlief af en toe wel gaan werken.
Dat maakt dat het nu soms gewoon zoeken s om een ritje te kunnen doen. M'n woonwerk fietsen valt weg, du sik ga sowieso een stuk minder km's doen dit jaar.
Ik denk morgen een lange middagpauze te nemen en dan even te fietsen. Dan werk ik 's avonds wat langer door. Ik ben van een vast op een flexibel uurrooster gezet. Wat jaren lang al niet kan (telewerken, flexibel werken), kan nu plots wel en het werkt even goed.
Zalig fietsweer wel. Al was die schrale oostenwind gisteren echt niet aangenaam...
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
Zalig fietsweer wel. Al was die schrale oostenwind gisteren echt niet aangenaam...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Geen slijk meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
de bodem lijkt alweer poeierdroog
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenZolang ze ons dit niet afnemen...
Als ik kan zit ik met dit weer elke dag op de fiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVandaag van alles gedaan, asfalt, grind, zandstroken (niet mijn beste plan ) en aardewegen. Wat een drukte op de paden zeg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenVandaag van alles gedaan, asfalt, grind, zandstroken (niet mijn beste plan ) en aardewegen. Wat een drukte op de paden zeg
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenBranst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Zeker weten!
Als ik kan zit ik met dit weer elke dag op de fiets.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Technisch vraag je hier... Ik heb sinds vorig jaar een Merida Reacto 4000.
Deze heeft een velgrem onderaan de vork achteraan.
Ik heb de indruk dat mijn rechter rem sinds kort wat stroever begint te gaan. Was sowieso altijd al wat stroever dan de voorrem, maar nu toch erger.
Ik hou mijn fiets altijd redelijk maniakaal proper, dus daar kan het niet aan liggen, maar iemand een idee hoe ik de rem iets soepeler zou kunnen laten werken?
Comment
-
voor zij die interesse hebben, niet allemaal tegelijk
de kennedy fietstunnel
en de sint-anna voetgangerstunnel...een pareltje...echt ferm
fietsen mag ook maar max 5 per uur
echt een art-nouveauparel
't scheld snijdt 't stad in 2, en dat zijn de enig 2 dingen die de mensen kunnen gebruiken te voet of per fiets, filmpjes zijn al wat ouder...maar fietsen stijgt exponentiel en in beide tunnels zijn de liften in feite onbetrouwbaar (je ziet ook de fietsers op de roltrap), das een flinke rem op fietsende commuters
- Likes 1
Comment
Comment