Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvoor zij die interesse hebben, niet allemaal tegelijk
de kennedy fietstunnel
en de sint-anna voetgangerstunnel...een pareltje...echt ferm
fietsen mag ook maar max 5 per uur
echt een art-nouveauparel
't scheld snijdt 't stad in 2, en dat zijn de enig 2 dingen die de mensen kunnen gebruiken te voet of per fiets, filmpjes zijn al wat ouder...maar fietsen stijgt exponentiel en in beide tunnels zijn de liften in feite onbetrouwbaar (je ziet ook de fietsers op de roltrap), das een flinke rem op fietsende commuters
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk BerichtenWeet er iemand of het bos in herentals open is voor de mtb ??@jakkel?
Comment
-
mijn vorige hond - een boerenfox - liep goed mee (los) met de fiets, roltrappen zijn gevaarlijk (en zij snapte ook kompleet niet hoe zoiets in elkaar steekt) voor honden, toen ik op camping de molen op sintanneke plage op vakantie was met de caravan moest ik eens zowel de fiets als de hond in mijn hand en armen houden, ik heb daar tot op vandaag nachtmerries van...beetje overdreven mss maar ik zat wel in mijn kop dat als ik de fiets lostte, mensen pijn gingen hebben onder me en dat beest was ook niet gewoon om gedragen te worden
een tijd staan wachten op een moment er niemand ging passeren, maar dat ging gewoon niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Ja, da's open (Herentals - Lichtaart - Kasterlee). Kom ik nu regelmatig, ligt lekker stoffig. Het nieuwe (zwart afgepijlde) parcours aan de ijsbaan is wel dicht. En hou je aan het parcours, twee weken terug tegen gehouden door een bijzondere veldwachter op een wandelweg. Was wel een vriendelijke kerel en heeft geen PV geschreven. Maar onlangs met de boswachter gebabbeld (ik ken die goed), ze gaan PV's gaan schrijven.
rjjden danMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmijn vorige hond - een boerenfox - liep goed mee (los) met de fiets, roltrappen zijn gevaarlijk (en zij snapte ook kompleet niet hoe zoiets in elkaar steekt) voor honden, toen ik op camping de molen op sintanneke plage op vakantie was met de caravan moest ik eens zowel de fiets als de hond in mijn hand en armen houden, ik heb daar tot op vandaag nachtmerries van...beetje overdreven mss maar ik zat wel in mijn kop dat als ik de fiets lostte, mensen pijn gingen hebben onder me en dat beest was ook niet gewoon om gedragen te worden
een tijd staan wachten op een moment er niemand ging passeren, maar dat ging gewoon niet
bobo toch, ik zie het al voor mij.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
Bedankt voor de info morgen is naar daar
rjjden dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Kan zijn dat ik er ook ga rijden. Roept is als ik in de weg rijd hé.Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Gisteren 2u gaan bollen met die wind, al bij al viel het nog mee. Met zijwind toch wat deftig mogen tegensturen.
Hayes vraag mij dan af met je hoge carbonvelgen geen last van van zo'n felle wind?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenGisteren 2u gaan bollen met die wind, al bij al viel het nog mee. Met zijwind toch wat deftig mogen tegensturen.
Hayes vraag mij dan af met je hoge carbonvelgen geen last van van zo'n felle wind?
Last edited by Jakkel; 31/08/2020, 17:31.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenJakkel
Ferme fiets!
Het valt me alleen op dat de kabel van je derailleur achteraan zo lang is. (Vangt wind
Ja, nu je 't zegt, is me eigenlijk nooit echt opgevallen. En valt nog eens extra hard op omdat ie wit is. Toch eens werk van maken om die een paar cm's in te korten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk BerichtenVoila na acht gene vlo bijna aangeraakt te hebben vandaag dees machine gekocht .beetje tijd maken om wat kilo s ongeveer 32 der af te krijgen
ik denk van de moment de winkels open zijn is te gaan kijken , ik krijg op deze scott een geweldig zeer lijf , zit er echt niet goed op , ondanks alles al geprobeerd te veranderen van posiie .
wat raad je aan bij cannondale ?
vroeger altijd met specialized gereden wat heel goed was , ene cervelo gehad een ramp en nu deze scott die enorm tegen valt
Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
Jakkel de geometrie van uwe cannondale is heel anders dan van deze scott ,
ik denk van de moment de winkels open zijn is te gaan kijken , ik krijg op deze scott een geweldig zeer lijf , zit er echt niet goed op , ondanks alles al geprobeerd te veranderen van posiie .
wat raad je aan bij cannondale ?
vroeger altijd met specialized gereden wat heel goed was , ene cervelo gehad een ramp en nu deze scott die enorm tegen valtLast edited by Jakkel; 22/04/2020, 20:36.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet zijn zulke mongolen die wielertoeristen een slechte naam geven... .
https://www.hln.be/in-de-buurt/heren...tals~a73ff734/
Heb nog tegen mijn gezin gezegd dat ik de term wielerterroristen begin te begrijpen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
hier was ook veel ergernis en vooral onbegrip naar elkaar, de fiets-o-strade van antwerpen naar essen loopt langs het spoor en het is daar fijn en DRUK wandelen op dit moment
die fietsweg is enorm in gebruik voor woon-werk, nu liep het er vol - terecht - wandelaars met honden aan (te) lange les, sommige voetgangers gaan tegen verkeer, anderen mee...soms 3 voetgangers naast elkaar die waaieren over de volledige breedte
enfin chaos zonder iemand met de vinger te willen wijzen
Comment
Comment