Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk BerichtenAls ge uw baantjes kent valt het allemaal wel mee. Ik had gedacht dat er minder modder int waasland zou liggen dan in de westhoek (oorspronkelijk van houthulst ), forget it, tis hier even erg als ge up de buiten gaat
Comment
-
Idem hier. Ik denk nog zo'n 4-5.000 km met de auto te doen (waarvan een 2.000+ op zomerreis).
Gestrand op net boven 11.000 met de fiets. Door corona net minder woonwerk gefietst. Het doel was ook 11k dit jaar. Dus net gelukt.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKom eens naar de Gratiebossen in Zele en trek er door richting Berlare - Uitbergen en dan de Kalkense Meersen. Dat gaat meer u ding zijn.
Meestal stel ik gewoon een route via routeyou op en volg ik die ( van Sint-Niklaas tot gent , naar antwerpen, richting brussel/ aalst ) Maar dat zijn vaak grote banen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
Thx, gij woont langs die kanten zeker? Als ge nog dingen kent om te fietsen, laat maar weten.
Meestal stel ik gewoon een route via routeyou op en volg ik die ( van Sint-Niklaas tot gent , naar antwerpen, richting brussel/ aalst ) Maar dat zijn vaak grote banen
In uwe cote is het ook wel mooi fietsen denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenJa ik ben van de streek, zijn twee mooie Bloso MTB routes in Berlare en Zele. Beiden doen de gratiebossen aan. Ze staan op stip aangeduid zodra ik een MTB heb.
In uwe cote is het ook wel mooi fietsen denk ik.
Oja heb nog geen gravel maar racefiets is 28mm breed, misschien deze zomer eens richting gratiebossen trekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJaartotaal 2020:
Race: 5.236 km
Race (gravel): 3.287 km
MTB: 3.693 km
Tot: 12.216 km.
Ik ben content, andere jaren is het rond de 10k per jaar. Meer dan met de auto en de moto.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Dacht dat jij meer zou hebben.
Comment
-
Zou er ook content mee zijn.
De vrienden waar ik vroeger mee op pad was hebben het jaar beëindigd met 12,15 en 18.000 km.
Zou al blij zijn als ik nog eens 5000 haal.
Sinds september toch nog 1250km gereden.
Het is een begin.den borre
Int3x0r
Comment
-
Elke km die je rijdt is meegenomen.
Ik rijd in 't seizoen mee met gasten die aan 30.000 km en meer per jaar komen en er zijn er bij die nog werken. Dat zou ik nooit kunnen opbrengen, dat zou elke vrije dag van 't jaar gemiddeld 122 km/dag zijn.
Ik rijd graag met de fiets, een week niet op de fiets en ik loop de muren op. Maar er zijn ook nog andere dingen in 't leven.
Comment
-
Vond die 18 er al over.
Hoeveel rijdt een beroeps ongeveer?den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenVond die 18 er al over.
Hoeveel rijdt een beroeps ongeveer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
30 - 35k ?
Er zijn wielertoeristen die meer rijden.
Comment
-
Dat is dan meer dan 100km elke dag van het jaar.
Heb nog andere hobby’s zulle.den borre
Int3x0r
Comment
-
Zelf aan 2300 km geraakt, en dat is véééél meer dan vorig jaar (<50km)....
Ik probeer gewoon elke week 1-2 keer wat te fietsen, en dat is dan 20-40km.
Mijn zoon vertelde me dat een 71-jarige in 2020 de 36.000 km gehaald had, en het wordt nog beter... aan een gemiddelde van 31 km/h.
Aan die snelheid is het nog altijd dik 3 uur fietsen per dag... elke dag.
En een collega van mijn dochter is er in geslaagd om 180 werkdagen met de speed pedelec ook 100km per dag naar het werk te rijden. Ook niet slecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenZelf aan 2300 km geraakt, en dat is véééél meer dan vorig jaar (<50km)....
Ik probeer gewoon elke week 1-2 keer wat te fietsen, en dat is dan 20-40km.
Mijn zoon vertelde me dat een 71-jarige in 2020 de 36.000 km gehaald had, en het wordt nog beter... aan een gemiddelde van 31 km/h.
Aan die snelheid is het nog altijd dik 3 uur fietsen per dag... elke dag.
En een collega van mijn dochter is er in geslaagd om 180 werkdagen met de speed pedelec ook 100km per dag naar het werk te rijden. Ook niet slecht.
En die speedpedelecs, als je een goede verbinding hebt is 100km/dag niet zo'n schokkende prestatie, vind ik. Zeker niet als je uw fietsvergoeding daarna ziet. Wij krijgen 23cent/km. 100 x 180 = 18.000 km = 4.140 euro/jaarLast edited by Jakkel; 04/01/2021, 11:38.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenVette fiets Jakkel.Al ben ik niet meteen fan van de look van aero fietsen.
Gewoon doen Jakkel, je hebt er al ééntje vanaf 5.000 euro
Comment
Comment