Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Levering fiets staat nog steeds op eind januari;
    Fingers driedubbel gecrosst dat het zo blijft.
    En dan een weekendje helder, droog, windstil weer
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• En wat vind je hiervan?

Prijs voor evenredige fietsen

Last edited by Gixxer; 19/01/2021, 20:23.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• als dat idd evenwaardig krachtig en fijn fietst, is dat heel schappelijk geprijsd (toch tegenover de anderen)

Comment

• Zo hebben ze het toch gezegd.
          Serieus verschil in prijs hè.

@Jakkel

Dit is het merk van Eric Buell.
          den borre

Int3x0r

Comment

• Eens goed doorgelezen. Op zich is m'n interesse wel gewekt.
            Die range is best indrukwekkend.
            Ik heb het nu een paar minuten zitten bekijken en ik ben er nog steeds niet uit wat ik het mooi vind.
            Maar die prijs is écht wel scherp.

Comment

• stel dat wat ze zeggen waar is...zou je het uiterlijk in die mate laten meespelen?

(voor een vespa voor mij wél, maar voor een fiets een stuk minder - voor mij - al vind ik een stromer echt wel een knappe velo)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                stel dat wat ze zeggen waar is...zou je het uiterlijk in die mate laten meespelen?

(voor een vespa voor mij wél, maar voor een fiets een stuk minder - voor mij - al vind ik een stromer echt wel een knappe velo)
                Een Vespa is natuurlijk buiten categorie.
                Voor m'n auto kan het me niet zo veel schelen.
                M'n fietsen moet ik écht wel mooi vinden. Daar speelt het op z'n minst voor 50% mee. Om meer...

Een Stromer heeft wel iets. Op een soort machine/robotachtige manier. Al vind ik de ST2 dan weer een stuk minder.

Comment

• ok ik begrijp het wel hoor, ja ieder zijn ding zoveel mensen en wensen

Comment

• Voor deze prijs zou ik de st5 snel vergeten zijn.
                    Dat vind ik dus nog een normale prijs.
                    den borre

Int3x0r

Comment

• Specs zijn mooi, en de prijs is heel correct.
                      R&M is een heel goed merk, maar wel overprijsd....

Ik vraag me wel af waar ze service gaan geven in België.
                      En er is nog het gewichtsnadeel... 34 kg is niet zo weinig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                        Zo hebben ze het toch gezegd.
                        Serieus verschil in prijs hè.

@Jakkel

Dit is het merk van Eric Buell.
                        Ai, die gaat zo af en toe wel eens een panne, update en recall tegemoet dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ai, die gaat zo af en toe wel eens een panne, update en recall tegemoet dan.
                          Lol
                          den borre

Int3x0r

Comment

• Mijn test speed pedelec van Kalkhoff slaagde er in om op 20 km 13 keer stil te vallen.

Comment

• Misschien ook eens hier droppen.
                              Ik heb een bril gewonnen met Grinta. Helaas een maat Small, die is te klein.Ik heb ook een L model gekregen intussen. De Small werd niet terug gevraagd.

Dus bij deze te koop. Een Evil Eye Fusor Pro: https://www.evileye.com/be/en/sportg...sor-pro/s/9000

Nieuwprijs 229 euro. Dus wel een fijne prijs om te winnen
                              De S is me te klein en ik hou ook niet zo heel hard van het wrap around design.
                              Bij goed bod mag zowel d S als d L weg.

Comment

• dubbelpost
                                Last edited by Hayes; 21/01/2021, 10:59.

Comment

• Ik heb al genoeg brillen. Vooral oakleys van 3 euro.

Comment

• Die zijn zo slecht nog niet
                                    Ik heb intussen ook zo'n 6-7 brilletjes. Maar draag meestal toch dezelfde 2 of 3.

Omdat ik eigenlijk glazen op sterkte nodig heb, zijn dergelijke Evil Eye brillen of aanverwanten op sterkte eigenlijk niet betaalbaar. Ik zou snel de 500 euro aantikken.
                                    En da's er over.

Verder super brillen. Dit zijn de brillen die vroeger onder het merk Adidas verkocht werden.

Comment

• Ik heb een brede neus door de breuken en daar passen maar heel weinig brillen op.
                                      den borre

Int3x0r

Comment

• Kleinere fietsenwinkels dreigen de pedalen te verliezen: "Vandaag bestellen, wachten tot 2022"

Eén van de weinige positieve punten aan de coronacrisis is misschien dat er meer mensen zijn beginnen te fietsen. Maar de exponentiële groei in de verkoop van tweewielers zou wel eens een vervelend neveneffect kunnen hebben. Een groothandelaar, een kleinhandelaar en een verdeler vertellen ons waarom.

En dan drijven de fabrikanten de prijzen op. Ik was in de running voor een SystemSix of SuperSix Ultegra. Op een half jaar tijd 800 euro erbij en een levertijd van een half jaar of langer. Tegen dat ie er is, zijn de 2022 modellen er al. 5.300 euro voor een carbon fietske met een mechanische Ultegra, ja hallo? Ik zal wel blijven bollen met m'n trouwe SS EVO.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                          Ik heb een brede neus door de breuken en daar passen maar heel weinig brillen op.
                                          Lijkt me idd niet simpel om iets te vinden ...

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Kleinere fietsenwinkels dreigen de pedalen te verliezen: "Vandaag bestellen, wachten tot 2022"

https://sporza.be/nl/2021/01/18/klei...1610981884593/

En dan drijven de fabrikanten de prijzen op. Ik was in de running voor een SystemSix of SuperSix Ultegra. Op een half jaar tijd 800 euro erbij en een levertijd van een half jaar of langer. Tegen dat ie er is, zijn de 2022 modellen er al. 5.300 euro voor een carbon fietske met een mechanische Ultegra, ja hallo? Ik zal wel blijven bollen met m'n trouwe SS EVO.
                                          Ik heb begin augustus besteld, normaal levering eind januari (vorige week toch nog zo).
                                          Tandwielen enz... worden een probleem voor kleinere Fietsenmakers. Die van mij had miserie om een Ultegra blad van 52 te vinden. Dus er zit nu een 53 op.
                                          En de prijs was ook best fors. Ik ga me toch eens verdiepen in onderhoud (tandwielen, ketting, schijven,...) om zelf de simpele dingen te doen.

Het zijn idd de kleine die problemen krijgen. De grote winkels hebben ook groot ingekocht.
                                          Ik heb m'n Sup bewust lokaal besteld. Dan zie ik op de Facebook van Wim De Vos UITVERKOOP SUP - 30% staan... Dat 'piekt' even, maar zonder fietsenmakers hebben we ook problemen...
                                          Last edited by Hayes; 22/01/2021, 17:38.

Comment

Working...
                                          X