Nog net voor het nieuwe jaar.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Gemiddeld vermogen van 300 W?
Woow…. Dat is echt enorm veel.
Het vermogen van Matthieu Van der Poel was 278W in de Amstel gold race, maar hij deed dat wel over 6 uur. Ik kan me voorstellen dat hij de eerste 200km achterin het peloton zat, maar in de finale zal hij wel een heel stuk harder getrapt hebbe.Last edited by Tommie1; 06/01/2022, 22:32.
Comment
-
Ik moet wel zeggen dat dit een vrij doorgedreven training was en ook gans alleen gereden. Als ik de segmenten bekijk, dan heb ik wel van begin tot einde dezelfde vermogens getrapt, dus constant in de buurt van die 300W. Ik heb geen hartslagmeter, maar ik voel wel welk tempo ik langdurig aankan.
Comment
-
SInds kort is er voor openbare besturen de mogelijkheid om fietslease aan te bieden aan de werknemers.
En blijkbaar is mijn werkgever al even bezig om dit uit te werken.
Op zich is het gelijk welke fiets (ze vragen wel om toch af en toe naar het werk te komen met die fiets) maar ik denk er aan een echt commuter te kopen. In mijn hoofd is dat een gravelbike in full outfit (spatborden, bagagedrager en licht).
Iets al la Cube Nuroad FE of Lapierre CRosshill 3. Dat kan dan dienen van november tem maart als commuter of zo. De vuile maanden.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Die is knap, wel de carbon versie.
Intussen ook op de Focus Atlas gebotst. Heel mooi, mooi geprijsd, wel boost naven dus wielkeuze is beperkt.
Of de Sensa Romagna Gravel, in die kleur blauw heel knap.
Ik heb nog wel even tijd om te kiezen voor die fietslease effectief start. En dan nog eens maanden wachten op de fiets zelf.
Ik chatte vandaag met iemand waarvan z'n TREK anderhalf jaar na bestelling geleverd zal worden. Het wordt ridicuul soms en de grote merken lijken er nog meest last van te hebben. Die Sensa staat hier en daar gewoon op voorraad bijvoorbeeld. De Focus zo goed als nergens.
Comment
-
Er liggen nu 28mm Vittoria Rubino Endurance banden op. 30 mm zou ook nog lukken maar meerr niet.
Dit is een beetje ene test om te kijken of dit een blijver is. Op termijn zou ik via het werk een fiets leasen. Dan kies ik een een gravelbike die ik aankleed op dezelfde manier..
Ik rij op een jaagpad dat wel wat begint aftakelen. En wordt nooit 'gekuist'. Zou ligt er nog steeds aangekoekt gras van de laatste maaibeurt in september of oktober.
Maar nog nooit de indruk gehad dat deze bandjes niet voldeden.
In de mooie maanden heb ik minder mee te nemen, dus zal dan wel weer rugzak worden.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
De Superior krijgt een nieuw frame, dus weer even aangewezen op de Sensa.
Het is toch iedere keer even wennen. velgremmen tov schijfremmen. Al blijft de Sensa de meest kwieke van m'n fietsen. De fiets laat zich met minder inspanning besturen. Al houdt dat in dat hij soms wat nerveus reageert en daar moet ik altijd even weer aanpassen.
Maar wat ben ik blij dat ik 's morgens niet meer in het donker moet vertrekken.
Comment
-
Afgelopen vier weken een gemiddelde van bijna 500 km/week gereden. En dat werpt stilaan z'n vruchten af. Gisteren nog eens een conditietest gedaan, solo 92 km tegen 34,8 km/h gemiddeld met een gewogen gemiddeld vermogen van 238W. Het gaat nog op m'n 50ste.
- Likes 1
Comment
-
Binnen 6 jaar op pensioen en dan kan je uw jaarlijkse kilometers verdubbelen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenBinnen 6 jaar op pensioen en dan kan je uw jaarlijkse kilometers verdubbelen.
...Als de leeftijd niet verhoogd wordt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Iets minder. Nog 5 jaar en 3 maanden.
...Als de leeftijd niet verhoogd wordt.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment