Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fietsers topic Volume 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Iets minder. Nog 5 jaar en 3 maanden.
    ...Als de leeftijd niet verhoogd wordt.
    Leger?

Ik ben nu 54, en volgens de regels zou ik tot mijn 64e moeten blijven werken... maar dat gaat ook niet gebeuren...
    Nog een jaar of 6, en dan mag het stilaan stoppen.
    Als ik niet te gek doe is er dan genoeg geld om de rest te overbruggen.

Comment

• Ja, Defensie. Nu, als ik m'n huidige functie/job kan behouden wil ik eventueel wel enkele jaren extra doen, maar toch. De beloofde extra investeringen in zowel personeel, materieel, infrastructuren,... komen voor mij net iets te laat, ook al geniet ik nu mee van de redelijke loonsopslag sinds deze maand. 32 jaar anciënniteit en al zo'n 30 jaar besparingen, het heeft de motivatie een flinke knauw gegeven. Bovendien ben ik van een lichting met weinig aanwervingen en ben ik dus één van de weinige 'ouwe zakken'. Fysiek allemaal geen probleem, maar de mentaliteit soms van de jongere generatie, ook al ben ik vrij ruimdenkend en jong van geest, ik heb het er van tijd wel wat moeilijk mee.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Prachtig!

Comment

• Er werd terecht gevraagd om velo te verzetten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Early summer...

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Afgelopen zaterdag met de toeristen via de Oesterdam tot in Sint Philipsland gereden en terug, goed voor 180 km, goede duurtraining.

Comment

• Heerlijk fietsweer dezer dagen.
                  Ik moet wat opletten met liespijn door overbelasting. Ik probeer wel te fietsen maar veel meer op souplesse dan op kracht.

Comment

• Shame on me, maar door omstandigheden op paasmaandag pas mijn eerste koersfiets km's gedaan. 65km, en het viel al bij al nog mee. Maar toch proberen van eens wat meer km's te malen de volgende weken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                      Heerlijk fietsweer dezer dagen.
                      Ik moet wat opletten met liespijn door overbelasting. Ik probeer wel te fietsen maar veel meer op souplesse dan op kracht.

In maart 2.000 km gereden, dan wat slechter weer en licht ziekjes geweest, twee weken minder gereden. Vorige week er terug ingevlogen met 577 km op 4 ritten. Conditie zit goed momenteel. Hopelijk blijft het zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                        Shame on me, maar door omstandigheden op paasmaandag pas mijn eerste koersfiets km's gedaan. 65km, en het viel al bij al nog mee. Maar toch proberen van eens wat meer km's te malen de volgende weken.
                        Het is een begin!

Comment

• Die duvel hendel is niet aftermarket

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Zalig ding, al vraag ik me af hoe dat rijdt.

Comment

• Hier in Gent heb je een winkel met enkel zo een fietsen.
                              En er rijden er ook veel rond.
                              Vorige week nog een gepensioneerd koppel gezien met zo chopper fietsen met een heel dik frame en dikke banden. Haar banden waren van een smaller formaat.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Een collega van me heeft een Super73. Ik heb ermee gereden, dat is echt m'n ding niet die zithouding en naar bochtenwerk toe geeft het een heel raar gevoel. Veel te laag en met je benen naar voren gericht.

Comment

• Solo weekend avondritjes op het jaagpad, zalig. Geen stuntelende bejaarden op e-bikes en geen asociale hordes wielertoeristen ... gewoon knallen!

Comment

• LOl, nog net dat Garminnetje bij op de foto.... wie zijn ze, wat drijft hen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      LOl, nog net dat Garminnetje bij op de foto.... wie zijn ze, wat drijft hen?
                                      Uiteraard, anders zou ik net zo goed al wandelend die foto kunnen genomen hebben, hé...

Comment

• De MTB nog eens van stal gehaald. 74 km's stof gedabd...

Comment

• Even verpozen tussen de akkers...

Comment

Working...
                                          X