Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Fietsers topic Volume 2
Collapse
X
-
Het modder seizoen is weer begonnen. Letterlijk na elke rit de fiets poetsen... Iets te veel van het goede.
Zelfs op de weg wordt je fiets pokke vuil, laat staan dat je dan offroad gaat. Dikke, vette modder hier overal in de westhoek.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Gisteren was 'redelijk'
Toch de laatste 5 minuten werkwoon weer neikzat geregend.
Vandaag is het helemaal fckd. Nat en hier windstoten tss 60 en 80, wind op kop in het naar huis fietsen.
Leve de herfst!
Last edited by Hayes; 08/11/2023, 14:32.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Dan stelt Facebook je plots een advertentie voor van een fiets die je al dikwijls online en in de winkel bekeek.
En die is dichtbij.
Ondanks dat je laatste fiets van maart dateert, doe je toch maar een bod dat nooit van z'n leven aanvaard zal worden.
En dan staat die fiets toch plots bij je thuis.
Gekocht zonder wielen. Dit zijn wielen uit een andere fiets voor de foto. Dus nu kan een zoektocht naar betaalbare carbon wielen beginnen.
En dan moet er een andere weer weg natuurlijk.
Comment
-
Fietsen kunnen verslavend zijn hè.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Foto die de fiets wat meer eer aandoet.
Eigen carbon wieltjes gekregen. Nog één schijfrem die moet toekomen en dan kan een eerste ritje gepland worden.
Het natte, winderige en sombere weer begint op m'n (fiets)systeem werken.
Tijd voor zon.
Comment
-
Kou vind ik niet zo erg. Daar kan je je op kleden.
Alleen voorspellen ze nachtvorst én regen. En dan houdt het fietsen op. Zeker in het donker gewoon gevaarlijk.
Maar een zonnig dagje bij 3 graden? Yes please. Ik ben de regen, wind en gebrek aan zon van de laatste maanden echt beu.
Ik fiets nu toch al een jaar of 12-13 best veel en het is nog nooit zo lang zo slecht geweest.
Vierde wereld probleem, I know
Morgen komt iemand uit Leuven (!) naar de Sensa kijken. Ik ga er van uit dat die écht interesse heeft. Leuven-Lo is zowat 2 uur met de auto.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenKou vind ik niet zo erg. Daar kan je je op kleden.
Alleen voorspellen ze nachtvorst én regen. En dan houdt het fietsen op. Zeker in het donker gewoon gevaarlijk.
Maar een zonnig dagje bij 3 graden? Yes please. Ik ben de regen, wind en gebrek aan zon van de laatste maanden echt beu.
Ik fiets nu toch al een jaar of 12-13 best veel en het is nog nooit zo lang zo slecht geweest.
Vierde wereld probleem, I know
Morgen komt iemand uit Leuven (!) naar de Sensa kijken. Ik ga er van uit dat die écht interesse heeft. Leuven-Lo is zowat 2 uur met de auto.
Succes met de verkoop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHopelijk wordt dit weer idd niet de nieuwe winter realiteit in de toekomst. Dan moeten we onderhand op de waterfiets overschakelen.
Op de voorlaatste dag van 't jaar nog 100 km met de gravel, deed bijzonder veel deugd om nog eens buiten te kunnen rijden. Wel achteraf altijd vuile kledij en fiets.
Last edited by Jakkel; 06/01/2024, 15:30.
Comment
-
10 jaar geleden deden we in de winter aan spinning.
Dat is leuk voor even maar verveeld snel.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment