Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Het wegseizoen is ondertussen begonnen, tijd voor een nieuw topic en hopelijk een mooi jaar met veel overwinningen voor onze mannen.

Lotto heeft toch al een goeie vervanger voor Greipel. Nice!

Die gast sprint wel vreemd, hij steekt binnenkort met zijn neus tussen de spaken

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Kleine kerel hé. Cavendish doet het ook zo, ook al is die wat groter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Kleine kerel hé. Cavendish doet het ook zo, ook al is die wat groter.
      Valt minder op bij Cav vind ik. Als je dat filmpje hierboven bekijkt Moet toch wel een speciale techniek zijn. Lijkt mij ook gevaarlijker, die ziet toch niks of onvoldoende imo.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Het zou echt bestudeerd zijn in de windtunnel en pas na veel oefenen geworden wat het nu is.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
          Het zou echt bestudeerd zijn in de windtunnel en pas na veel oefenen geworden wat het nu is.
          Dat moet wel zijn, echt spectaculair zo, maar waarschijnlijk luttele honderdste seconden voordeel.

Comment

Maar aan 70per uur net genoeg om het verschil tussen plaats 1 en 2 te betekenen?
            Aan 70 doe je 19,4 meter per seconde. Dus 0,1 seconde is 1,9 meter.

Hoe dan ook, het is spectaculair ome gade te slaan.

Comment

Maar aan 70per uur net genoeg om het verschil tussen plaats 1 en 2 te betekenen?
              Aan 70 doe je 19,4 meter per seconde. Dus 0,1 seconde is 1,9 meter.

Hoe dan ook, het is spectaculair ome gade te slaan.

Sterk verwoord .

Comment

De pers is weer aan het overdrijven met Remco Evenepoel, laat die gast toch gerust. Een heel peloton en alle camera's op hem gericht in Argentinië. meer aandacht dan de overwinnaar

Wat gaat dat zijn als het tegenvalt, iets wat ik uiteraard niet hoop. Hopelijk blijft 'm met de voeten op de grond want je zou voor minder...

Comment

Wat een cross juist gezien spannend en met een verdiende winnaar
                  Doch stel ik mij een paar vragen
                  1) toon aerts verklaart zelf vandaag voor de cross "ik ben mede favoriet"
                  waar haalt die het in zijn hoofd , of word dit opgedragen dat hij het gat moet gaan dicht rijden voor van aert?
                  ik ben van mening als je met een belgische ploeg bent met 8 renners en je hebt twee kopmannen dat er 6 over schieten om de eerste rondes alles dicht te rijden
                  Voor mij had een juiste tactiek geweest laat vdp rijden en kruip in zijn wiel de eerste rondes zorg dat je helpers al het vuil werk opknappen .
                  als je ziet hoe toon nadat hij wat gerecupereerd was nog terug komt , zonder al dat nodeloos kracht verlies had dit een ander cross kunnen zijn
                  2) Der hebben er de laatste weken verschillende verstopperke gespeeld .

Maar het belangrijkste van de dag VDP is de verdiende wereld kampioen
                  proficiat
                  Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Moesten de 6 die over schieten het gat KUNNEN dichtrijden dan waren er 8 kopmannen.

VDP zeker verdiende kampioen.
                    Z4 M40i

Comment

Iemand vandaag de koers gezien ??
                      weer een vdp op nieuwe wereld kampioen waardig
                      En van aert die deed ook zijn naam aan zoals we gewoon zijn ,
                      Tot nu komt mijn simpele voorspelling redelijk goed uit .

Comment

Koers gezien, maar heb weinig zin om daar op te reageren
                        Op naar het wegseizoen...

Comment

Tim Wellens was toch al goed begonnen met een overwinning in Mallorca en moet nu wegens ziekte passen voor Bessèges. Spijtig!

Comment

Koers gezien, maar heb weinig zin om daar op te reageren
                            Op naar het wegseizoen...
                            Dit is toch een forum he , mag je danniet van mening verschillen ,
                            En als je vind en je kunt dit argumenteren dat ik onzin uitkraam mag je dat steeds zeggen
                            Maar ik heb van twee dingen echt verstand (aheum ) schoon vrouwen en wielrennen in al zijn facetten ,
                            trouwens waar heb je het moeilijk mee , dat ik schreef dat van aert geen platte prijs meer gaat winnen , dat schreef ik al een tijdje terug hoor , en ist uitgekomen of niet .
                            fijne dag

Comment

Jij mag schrijven wat je wil, en volgens mij heeft niemand hier beweerd dat Van Aert nog grootse dingen ging laten zien de laatste weken in het veld. Ook is er niemand die Vdp z'n talent ontkent. Je zou blind/dom moeten zijn. Maar ik snap echt je toon tegenover Van Aert niet. Alsof die persoonlijk je iets misdaan heeft. Ook je woorden tegenover z'n vriendin en entourage getuigen van weinig respect...

Maar dat heb ik in het 2018 topic al duidelijk gemaakt

Comment

Ik ben ook niet echt een Van Aert fan, maar 't is wel een steengoede coureur.

Comment

Bingo voor Greg in Valencia! Begint goed!

Comment

Het zou knap zijn als de greg dit jaar is een mooie klassieker zou winnen , verdiend hij zeker en vast .
                                    trouwens een nieuwe sponser doet altijd wonderen
                                    knappe coureur met een leeuwenhart

Comment

Deed me wat aan z'n zege tegen Sagan denken in Rodez (denk ik toch).
                                      Het ziet er op zich niet spectaculair uit en het is duwen en trekken. Je denkt dat de achtervolger elk moment uit z'n wiel zal komen.
                                      Het feit dat die dat niet kunnen, toont hoe diep Greg kan gaan. Op zo'n moment moet die belachelijk veel Watt trappen. Het soort inspanning waar je het gevoel hebt dat je benen elk moment gaan exploderen

Comment

Idd als je de rest van het peleton op die foto ziet harken, dan weet je dat er geduwd werd vooraan ;-)

Er is hem zeker nog eens een top seizoen gegund.
                                        Laat het voorjaar maar snel beginnen.

Comment

Working...
                                        X