Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wout Prachtig! Wat een verrijking van het wegwielrennen met die 2 modderduivels erbij

Spijtig voor Dylan
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Proficiat aan wout van aert, mijne beste vriend hayes gaat blij zijn :-))
      En het ander goede nieuws van de dag , die andere drugs verslaafde longpatiënt , misschien niet naar de tour de france , hoe mooi kan het leven zijn .
      Eindelijk (hopelijk) nog is een open ronde waar gekoerst word en niet moet gewacht worden op die pottekes snuiver die normaal drie jaar had moeten geschorst zijn
      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Wie had dat gedacht???

Zou wel een heel rommelige Tour kunnen worden zonder Froome. Zoals Dumoulin zei is hij toch de figuur waar iedereen naar kijkt.
        Aan Bernal op z'n kans te grijpen in die ploeg.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• ikke niet
          proficiat wout, de gedachte aan de tour geeft hem vleugels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
            VDP wint wereldbeker manche Nove Mesto , BAM weeral prijs
            Hoe zou het zijn met onze held uit herentals :-))) Hayes jij nog iets gehoord ?
            Blijkbaar nie slecht.

En voor u de eerste prijs van zieligste persoon van dit forum. Met stip.
            Vooral die commentaar over Froome is er ver over. Zoiets wens je geen enkel medemens toe. Zelfs mocht die niet helemaal zuiver rijden.
            Niet te vatten wat voor onzin gij hier al geschreven hebt maar dit slaat alles.

Comment

Proficiat aan wout van aert, mijne beste vriend hayes gaat blij zijn :-))
              En het ander goede nieuws van de dag , die andere drugs verslaafde longpatiënt , misschien niet naar de tour de france , hoe mooi kan het leven zijn .
              Eindelijk (hopelijk) nog is een open ronde waar gekoerst word en niet moet gewacht worden op die pottekes snuiver die normaal drie jaar had moeten geschorst zijn
              En nu Froome er niet meer bij gaat zijn denk je dat er geen enkele 'drugverslaafde-pottekes-snuivende-longpatiënt' meer aan de start gaat staan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten

Blijkbaar nie slecht.

En voor u de eerste prijs van zieligste persoon van dit forum. Met stip.
                Vooral die commentaar over Froome is er ver over. Zoiets wens je geen enkel medemens toe. Zelfs mocht die niet helemaal zuiver rijden.
                Niet te vatten wat voor onzin gij hier al geschreven hebt maar dit slaat alles.
                Ik ga u van antwoord dienen en das dan ineens voor Jakkel ook
                wat je van mij als persoon vind dat raakt mijn kou kleren niet verder wil ik (voorlopig) daar geen energie aan verspillen .
                Dan wat betreft onze pottekes snuiver
                Idd der zullen der nog veel tussen rijden , maar het verschil zit hem hier , die zijn niet gepakt , en zolang dat niet is, moet daar over gezwegen worden .
                Deze vals speler is betrapt en door in een ploeg te rijden die eigenlijk het wielrennen controleert en daar de nodige financiele middelen voor heeft is deze schone mijnheer zijn straf netjes ontlopen .
                waarom moest een contador met nog minder in zijn lijf 2 JAAR aan de kant
                Waarom is ne armstrong zijn 7 overwinningen kwijt , omdat deze meer heeft geslikt dan een ander , en dat zijn steek penningen niet meer hielpen ,?
                Tis heel simpel den deze is ook gepakt en door allerlei manoeuvers van zijn team is hij niet geschorst.
                Das zoals hier op het forum he tt911 zolang jij op een beleefde manier uwe gal spuit is dat goed voor mij gade over de schreef dan helpt steekpenningen niet meer dan word je geschorst door mezelf :-))
                iedereen gelijk voor de wed
                xx
                je vriend

Comment

• Man, man! Wat is het weer leuk koers kijken dezer dagen. Remco! Hij rijdt 5 km per uur sneller Fred
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Zeg maar niets meer! Nu Wout ook nog

Comment

• Hayes hoort Inventief niet meer. Het forum is er een betere plek door. En het niveau meteen een stuk omhoog.

Straf toch van Evenepoel. Hoe Campenaerts zat af te zien in z'n wiel En dat op 19 jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

How jong!

Het koerst nu toch al anders dan de rest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten

Het koerst nu toch al anders dan de rest.
                          Idd! Memories! Gouden tijden voor supporters. Laat het nu zo blijven aub

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                            Hayes hoort Inventief niet meer. Het forum is er een betere plek door. En het niveau meteen een stuk omhoog.

Straf toch van Evenepoel. Hoe Campenaerts zat af te zien in z'n wiel En dat op 19 jaar.
                            Ik ben er nog hoor !
                            en idd hij doet dat niet slecht , maar en daar komt dan mijn vakkennis weer boven en lees je dat jij het wel goed meent maar nog niet de kennis hebt er is een verschil tussen mannen in opbouw en mannen in volle form zoals in de Amstel

Comment

• Ik vind het puur genieten als zo'n youngsters zo presteren, no matter what.
                              Laat toch al dat gezeur over wie nu de dikste en de grootste heeft en enjoy the moment.

Uiteraard is VDP een wereldtopper, maar Van Aert is zéker ook geen pannenkoek, en bij van Evenpoel mogen we mss weer's van een ronderenner dromen.

Ik vond het vooral fijn om van Aert weer's echt te zien stralen.
                              Voelt zich daar bij Jumbo duidelijk goed in zijn vel.

Comment

en daar komt dan mijn vakkennis weer boven
                                Wat een giller

Comment

• Last edited by Inventief; 14/06/2019, 19:33.

Comment

• Wij zijn echt gezegend met zoveel talent

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Ge zijt jaloers he ik voel het doe rustig verder ik voel dat je gaat vinden wat je zoekt
                                      Kom kom, laten we zo niet beginnen of ik moet mij moeien.

Gewoon iedereen ontopic blijven, geen steken geven en gewoon babbelen over mensen op een fiets.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Wout van Aert pakt de driekleur op het BK tijdrijden, Lampaert en Evenepoel mee op het podium.

Nou, nou

Comment

• Jammer dat het via een haperende stream te bekijken was.
                                          Maar chapeau! 30 seconden sneller. Benieuwd naar z'n Tour.

Comment

Working...
                                          X