Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
    Moest ook meteen aan Jempi denken.
    Dat was heftig toen, ik was 12 jaar en ontroostbaar. Onze wereldkampioen verongelukt, dat kon toch niet

Die beelden met een panikerende Roger De Vlaeminck ernaast. Verschrikkelijk!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik ben zelf van Retie, dus dit staat ook nog in mijn geheugen gegrift.

Toevallig ben ik deze vakantie, samen met mijn vrouw ook frontaal aangereden door een scooter toen we op de koersfiets zaten.
      Zelf een ferme tuimeling gemaakt op mijn hoofd, helm kapot en wat wonden aan mijn hoofd.
      Mijn vrouw elleboog en onderam gebroken, geopereerd en lange revalidatie voor de boeg.
      Dan besef je weer eens héél goed hoe broos je bent als zwakke weggebruiker.
      Ik ben nogal heel principieel ook als het op helmgebruik aankomt, en het heeft zijn nut nu duidelijk bewezen.
      Ik mag er niet aan denken wat me zou overkomen zijn, moest ik hem niet op gehad hebben.

Last edited by Bud Wijzer; 06/08/2019, 11:05.

Comment

• Remco doet het ook in deze droevige tijden. Fantastisch toch!
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Echt wat voor een crack is me dat?

Toch wel een héél unieke kerel.

Hij had waarschijnlijk als voetballer nog veel meer kunnen verdien , dan als renner, maar ik ben héél blij dat hij voor de koers gekozen heeft

Comment

• Schitterende foto van little big man

Comment

• Ik begin mij wel vragen te stellen hoe zuiver hij wel is.. 18sec voor op de 2de. Onvoorstelbaar eigenlijk met het geen hij de afgelopen weken al gedaan heeft.

Als binnen x aantal blijkt dat het niet zo is zitten we met een serieuze blamage.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                Ik begin mij wel vragen te stellen hoe zuiver hij wel is.. 18sec voor op de 2de. Onvoorstelbaar eigenlijk met het geen hij de afgelopen weken al gedaan heeft.

Als binnen x aantal blijkt dat het niet zo is zitten we met een serieuze blamage.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
                Ik denk niet dat ie dat nu al gaat riskeren. Z'n carrière is nog te pril, hij hoeft nog niks te bewijzen of uit één of andere tegenslag terug te keren. Er bestaan ook supertalenten. Kijk naar VDP. Rijdt sinds kort ook de wereldtop MTB in de vernieling.

Comment

• Namaz

Op zijn 16de liep hij na een zware match nog de halve marathon van Brussel.
                  Na een paar km liepen er alleen nog Kenianen en Ethiopiërs vooraan met daartussen Remco.
                  Hij Is uiteindelijk 13de geworden op 8 min tussen alle wereld toppers.
                  Het zit er al in van kinds af en hij verliest niet graag.
                  Als hij het in zijn kop steekt dan gaat hij er voor.
                  Nu was het voor BL dat hij het gedaan heeft.
                  Zo een dingen motiveren hem.

Destijds wilde hij altijd de tijden van de testen van de A ploeg weten en dan vroeg hij om ze te mogen proberen verbeteren..... wat hem toen ook lukte.

Diene gast heeft niks nodig.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Er ligt geen 2 liter onder zijn kap, dat is duidelijk.
                    Mag alleen niet te fake overkomen tijdens interviews want het lijkt wel alsof het altijd uit de lucht komt vallen nu en daar maak je toch geen vrienden mee, zeker niet in het peloton of een ploeg de komende jaren.

Comment

• Ik vind hem persoonlijk nog redelijk nuchter tijdens zijn interviews. Mag het even als je 19 jaar bent en dit al presteert?.....

Het zullen héél sterke schouders moeten zijn, die al die weelde zullen moeten kunnen dragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                        Er ligt geen 2 liter onder zijn kap, dat is duidelijk.
                        Mag alleen niet te fake overkomen tijdens interviews want het lijkt wel alsof het altijd uit de lucht komt vallen nu en daar maak je toch geen vrienden mee, zeker niet in het peloton of een ploeg de komende jaren.
                        Fake overkomen? Ik vind 'm super en de rest van België ook wel zo lijkt. Jaloezie in het peloton is zeker niks nieuws, ze weten nu al iig wat ze aan hem hebben. Te beginnen met hem te proberen volgen

Zolang hij niet naast zijn schoenen gaat lopen zie ik het wel goed komen en gaan we er hopelijk nog veel plezier aan beleven.

Comment

• Ik denk dat vooral zijn ongewone manier van koersen ook iedereen een beetje verrast in het peleton.
                          Zoals hij daar wegging in San Sebastian. De groten zaten allemaal ff "rustig" te wachten, tot hij wel zou terug waaien.
                          Maar dat doet deze jongen dus niet..zalig gewoon.

Iemand zo doen afzien als hij in je wiel hangt, zoals hij ook met Campenaerts deed onlangs..dat is niet velen gegeven.

Comment

• Ik denk eerder dat ze hem nog media training gaan geven omdat hij er nu alles zomaar uitfloept.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Iemand zo doen afzien als hij in je wiel hangt, zoals hij ook met Campenaerts deed onlangs..dat is niet velen gegeven.
                              Idd! Die ging er zelfs bij liggen Zonder erg gelukkig!

Ik denk dat Campenaerts gisteren in de EK tijdrit niet durfde meedoen. Geklopt worden door zo'n snotter gaan ze uiteraard niet leuk vinden maar het publiek lust ervan uiteraard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Fake overkomen? Ik vind 'm super en de rest van België ook wel zo lijkt. Jaloezie in het peloton is zeker niks nieuws, ze weten nu al iig wat ze aan hem hebben. Te beginnen met hem te proberen volgen

Zolang hij niet naast zijn schoenen gaat lopen zie ik het wel goed komen en gaan we er hopelijk nog veel plezier aan beleven.
                                Ik heb hem toch horen zeggen dat hij slechte benen had na de Clasica, dat is toch met de anderen hun kloten rammelen. Zelfs als het zo zou zijn, zeg dat dan niet.

Comment

• Hij wordt wat afgerekend omdat hij met z’n neus in de lucht praat, jongen is 171 al de rest is groter en moet opkijken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Wie veel fietst, herkent dit wel: j kan perfect een slecht gevoel in je benen hebben en toch 10 keer door de grens kunnen gaan.
                                    Anderzijds kan je goeie benen hebben, maar zodra je even in het rood gaat jezelf helemaal opblazen.

En in de finale van een klassieker doet het bij echt iedereen pijn. Het is dikwijls kwestie wie zichzelf het meest pijn kan aandoen.
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Miljaarde Yves Was ook een moeilijke situatie. Spijtig!

Comment

• Mooie koers door de wind gisteren.
                                        Maar wat een kermisparcours eigenlijk. Zeker geen EK waardig.

Proficiat voor Yves. Viviani had hij nooit kunnen kloppen in die situatie, maar toch puik gereden.

Comment

• Vanaf Viviani bij Lampaert kwam wist je onmiddellijk hoe laat het was. Lampaert (een niet-sprinter) deed een heel lange en snelle kopbeurt voor Viviani (een sprinter). Oerdom of geregel. Het zal het tweede wel zijn (allebei van QS). Ik denk dat Lampaert een heel schone Rolex en nog meer heeft gekregen van Viviani.

Comment

Working...
                                          X