Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hij heeft effectief wel op z'n kenmerkende manier geprobeerd weg te springen. Maar de manier waarop Viviani het gat toereed was overduidelijk. IK had ook even gehoopt dat hij het ploegenspel ging spelen. Maar zo'n titel is te belangrijk denk ik.

Toch goed gelachen met z'n kapsel
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Prachtig gereden van Tim! Hopelijk kan hij de leiderstrui houden tot het einde.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mathieu wint ook al terug zijn eerste wegkoers in maanden in Noorwegen

Ik kijk nu al uit naar volgend voorjaar met die nieuwe kleppers, gaat leuk worden
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Mooi podium, ook eindelijk bingo voor Oliver.

Comment

• Eindelijk voor Olli, wat een leuke gast is dat toch.
            Ik gunde het hem al het ganse seizoen.

Van Avermaet schijnt wel zijn sprint instinct verloren te zijn, of hij won gewoon té graag, vrees ik.

Comment

• Hier ben ik weer se voor mijn vrienden , na een maand kei hard gewerkt te hebben , en onze laatste film met vannessa bond "poessies are a man 's best friend" te hebben ingeblikt.
              wat hebben we geleerd
              belgisch kamioen schap, knappe winnaar , verder gene commentaar
              europees kampioenschap, ofwel heeft viviani diee Vlaming ne HEEL grote cadeau belooft ofwel is die olie dom;ik had gene meter meer getrapt en dan had die italiaan de keuze rijden dat de vlammen uit zijn gat kwam en kon lampaert profiteren of wel den andere laten terug komen en ook profiteren en achter die twee hun gat weg springen "dan had hem een kans " nu was hij ook tweede
              VANDEPOEL;; hier zijn geen woorden voor groot groots groter prachtig WAT NE ATLEET
              En dan de belgische joop zoetemelk, MIJNHEER WELLENS die kerel he nog niet een koers op eigen initiatief gereden, en dan verliest hem nog het eindklassement man man , hie zeggen ze wat ne loempe coureur is me dat , als die is ene keer zelf een beetje moeite had gedaan had hij steeds mee geweest maar ne zoals we hem kennen op een ander rekenen
              En dan nu mijne lievelings coureur, alhoewel ik geef toe in de tdf heeft hem geweldige dingen gedaan (ook op ne nadar gereden) spijtig genoeg want dat gunde niemand niet zelfs de lompste niet maar zal tot de essentie van de zaak komen , terwijl mijne held twee wereldbeker manches wint op de mtb en iedereen dat precies gewoon wint , ondertussen nog ritten heeft gewonnen , horen we van onze vriend dat hij nog niet weet of hij gaat crossen , maw , het moet nog beginnen het cross seizoen en hij jankt al, op diee tijd dat hij daar licht leren ze ne lamme lopen zonder krukken , zijn sneetje geraakt niet genezen .
              De waarheid ligt ergens anders , omdat mijnheer zo een slecht cross seizoen heeft gereden moet hij meer als de helft in binden dus minder inkomsten en daar zal het aan liggen .
              de mensen betalen niet graag de volle pot voor iemand dat in het cross seizoen naar huis word gereden .
              Olivier naessens dit was hem gegund ne coureur met strijdlust
              van avermaet beste tijd is door nog snel wat geld int bakske en fin de carriere

zo dit was wat ik op een maand zowat verzameld heb .
              fijne groeten iedereen .
              Last edited by Inventief; 24/08/2019, 21:47.
              Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                Hier ben ik weer se voor mijn vrienden , na een maand kei hard gewerkt te hebben , en onze laatste film met vannessa bond "poessies are a man 's best friend" te hebben ingelikt. .
                En is het resultaat naar wens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

En is het resultaat naar wens?
                  Das af te wachten hè hoeveel mensen de film gaan bekijken

Comment

• De renners in de Schaal Sels hebben na één ronde halt gehouden om de onveiligheid van het parcours aan te klagen. Na overleg met de organisatie werd de omloop aangepast.

Goed zo!

Comment

• Op de website van Gazet van Antwerpen lees je op elk moment het laatste nieuws uit Antwerpen. Ook binnen- en buitenlands nieuws, economie, media & cultuur en sport komen uitgebreid aan bod.

schaal sels

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                        Zal wel zijn, is al jaren een veredelde kermiskoers. Begrijp niet dat ze daar al die jaren al mee zijn weg gekomen als je het parcour een beetje kent.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                          heb jij het parcour gereden ?

Comment

• ik heb de wedstrijd gezien, het was idd enorm veel draaien en keren en bloembakken en ronde punten en verhoogde bermen en versmalde straten tov paar jaar terug

redelijk spectaculair in feite, geen hoogtemeters maar contenu afremmen/optrekken, heavy vlg mij in die hitte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ik heb de wedstrijd gezien, het was idd enorm veel draaien en keren en bloembakken en ronde punten en verhoogde bermen en versmalde straten tov paar jaar terug

redelijk spectaculair in feite, geen hoogtemeters maar contenu afremmen/optrekken, heavy vlg mij in die hitte
                              Heeft echt nooit anders geweest hoor. Schoten, ‘s Gravenwezel, Schilde, Merksem, enz...hebben ze nu niet even verbouwd. Is al 20jaar zo.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• 20 jaar zal mss wat veel zijn, en veel verslechterd voor de renners ook niet...want toen waren daar nog veel kinderkopkes
                                maar er is over de jaren toch heel veel aan den infrastructuur gesleuteld

Comment

• Even schrikken. De negeer functie leek niet meer te werken, maar ik was gewoon niet ingelogd

Neen, beste INventief, ik heb het parcours niet gereden.
                                  Heb jij inside medische kennis over het sneetje van uw favoriete pispaal? Gebrek aan kennis terzake weerhoudt jou er alleszins niet van om belachelijke uitspraken te doen.
                                  Sukkelde VDP enkele jaren geleden ook niet met dat knietje van hem? Wat is daar over gejankt destijds man...

Comment

• Yes!!! Dylan lapt het weer! Dit keer de leiderstrui

Wel met een onnozele Spaanse borstklopper in zijn wiel. Ik had ' m de struiken ingereden ​​​​​​

Comment

• PAST ZO EEN GROF TAAL GEBRUIK WEL OP DIT FORUM,,?????
                                      als ik nog maar 1/10 van die woorden schat gebruik sta je op u achterste poten
                                      spanje is een mooi land
                                      De spaanse mensen zijn hartverwarmend
                                      En de spaanse vrouwen bloedmooi
                                      dus graag wat respect voor onze zuid europese Europeanen graag
                                      Dit verdiend een ban van een maand

Wel met een onnozele Spaanse borstklopper in zijn wiel. Ik had ' m de struiken ingereden ​​​​​​ [/QUOTE]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                        PAST ZO EEN GROF TAAL GEBRUIK WEL OP DIT FORUM,,?????
                                        als ik nog maar 1/10 van die woorden schat gebruik sta je op u achterste poten
                                        spanje is een mooi land
                                        De spaanse mensen zijn hartverwarmend
                                        En de spaanse vrouwen bloedmooi
                                        dus graag wat respect voor onze zuid europese Europeanen graag
                                        Dit verdiend een ban van een maand

Wel met een onnozele Spaanse borstklopper in zijn wiel. Ik had ' m de struiken ingereden ​​​​​​
                                        [/QUOTE]

Misschien wel grof, mijn excuses daarvoor Het was in het heetst van de strijd

Maar wel leesbaar, in tegenstelling tot uw arrogant gezwets hier

Comment

• Jawadde, straffe dinges van onverslijtbare Valverde.

Comment

Working...