En ouwe Philippe ook al zie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2019: wie wint wat?
Collapse
X
-
Vandaag onzen Tim natuurlijk in de Ruta del Sol Hopelijk kan hij deze rittenwedstrijd net als vorig jaar opnieuw winnen. Top!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Hij weigert er medicatie voor te nemen.
Aan één kant lovenswaardig, aan de andere kant, tjah, niet slim zeker?
Matthieu heeft ook al z'n eerste ritje beet. Al is de tegenstand er natuurlijk niet indrukwekkend.
Ik kijk uit naar het Vlaamse voorjaar.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Heeft hij niet opgegeven?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenHeeft hij niet opgegeven?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Had iets opgevangen op de radio maar verkeerd gehoord dus.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenKevin Pauwels wint (verdiend) z'n laatste race! Chapeau!
En Styby wint ook nog eens.
It was a good dayEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hahaha, Styby, proficiat! Hij had de Belgen weer lekker bij hun pietje Nuja, hij verdient dat ook, sympathieke gast en halve Belg.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenHahaha, Styby, proficiat! Hij had de Belgen weer lekker bij hun pietje Nuja, hij verdient dat ook, sympathieke gast en halve Belg.
Van Avermaet had nog maar 2 trappen gegeven en vroeg al overname toen hij de achtervolging op Styby inzette .Last edited by camaro 68 rs; 03/03/2019, 09:04.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
Na de koers dan zeggen ik had kunnen winnen,veel geblaat maar weinig wol.
Van Avermaet had nog maar 2 trappen gegeven en vroeg al overname toen hij de achtervolging op Styby inzette .
Comment
-
Styby en Greg ware de sterkste gisteren.
Omdat Greg de sterkste in de sprint is (normaal gezien) moest die alles terugpakken.
Je ziet het moment dat Stybar wegspringt dat Greg het niet toekrijgt. Daarom vraagt hij meteen om overname. Kwam weinig tactiek bij kijken volgens mij.
Heel vermakelijk finale gezien. Jammer van Tiesj z'n val. Dat beslist voor een stuk over de koers. Ik zag bv Lampaert anders ook meespelen in de finale.
Maar heel content voor Styby. Hele sterke coureur die zich in het verleden niet genoeg manifesteerde zodat z'n ploegmaats steeds eerder aanvielen. Nu heeft hij helemaal zelf z'n koers gemaakt.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
De Wilfried had zijn start gemist en iedereen moest wijken.
Voorbij gaan en uitremmen zegt hij.
Was uiteindelijk heel nipt met de Volvo.
Last edited by Gixxer; 03/03/2019, 15:40.den borre
Int3x0r
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenDe Wilfried had zijn start gemist en iedereen moest wijken.
Voorbij gaan en uitremmen zegt hij.
Was uiteindelijk heel nipt met de Volvo.
Comment
Comment