Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zijn leiderstrui kwijt. Maja, 2 ritten winnen tegen deze tegenstanders is niet niks. Moest optornen tegen ganse Astana ploeg vandaag. Toch dikke chapeau!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Het echte hooggebergte is lastig voor hem. En zeker als er één ploeg begint aan kop sleuren.
Maar idd chapeau. Toch een coureur die ik altijd graag bezig zie.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Hahaha, Styby, proficiat! Hij had de Belgen weer lekker bij hun pietje Nuja, hij verdient dat ook, sympathieke gast en halve Belg.
Na de koers dan zeggen ik had kunnen winnen,veel geblaat maar weinig wol.
Van Avermaet had nog maar 2 trappen gegeven en vroeg al overname toen hij de achtervolging op Styby inzette .
Na de koers dan zeggen ik had kunnen winnen,veel geblaat maar weinig wol.
Van Avermaet had nog maar 2 trappen gegeven en vroeg al overname toen hij de achtervolging op Styby inzette .
Ja oké. Maar hij had ervoor al wel bergen werk verzet en op elke uitval de laatste kilometers reed hij haast iedere keer het gat dicht. Ik denk dat Van Avermaet hoopte dat Wellens eens zou reageren op die demarrage van Stybar. Maar één seconde twijfelen is genoeg in zulke situaties. En weg was hij. Dik verdiende winnaar. Maar Van Avermaet en ook die Lutsenko hadden het even goed verdiend.
Styby en Greg ware de sterkste gisteren.
Omdat Greg de sterkste in de sprint is (normaal gezien) moest die alles terugpakken.
Je ziet het moment dat Stybar wegspringt dat Greg het niet toekrijgt. Daarom vraagt hij meteen om overname. Kwam weinig tactiek bij kijken volgens mij.
Heel vermakelijk finale gezien. Jammer van Tiesj z'n val. Dat beslist voor een stuk over de koers. Ik zag bv Lampaert anders ook meespelen in de finale.
Maar heel content voor Styby. Hele sterke coureur die zich in het verleden niet genoeg manifesteerde zodat z'n ploegmaats steeds eerder aanvielen. Nu heeft hij helemaal zelf z'n koers gemaakt.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
De Wilfried had zijn start gemist en iedereen moest wijken.
Voorbij gaan en uitremmen zegt hij.
Was uiteindelijk heel nipt met de Volvo.
Ik was ooit op Alpe d'Huez naar de tour gaan kijken. Dag erna naar beneden met de auto tussen de sportbestuurders, steekt 'de fitte' alles en iedereen voorbij in die afdaling van de Alpe d'Huez. Een afdaling met 21 haarspeldbochten en een massa aan blinde gewone bochten. Gene normale.
Comment