Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met die omstandigheden was een raar verloop te verwachten hé?
    De sterksten bleven duidelijk nog over op het eind.

Jammer voor VDP. Maar zijn kansen komen ongetwijfeld nog wel.

Van Phil zullen we het nooit weten natuurlijk, maar ik vrees toch ook dat hij op't eind nog zou mee gekund hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
      Inventief zal het dadelijk komen verduidelijken.
      Een goedemorgen "ben vereerd dat sommige hier zitten te wachten op mijn deskundige uit leg"
      Wat betreft mijn afgod VDP , tja wat moet je daar van zeggen , volgens mij ne honger klop , maar de ware reden weet hij alleen en zal ooit wel is boven komen , is alvast spijtig want had er een heel goed oog in MAAR !! probeerde en deed meer moeite dan alle belgen uitgezonderd Remco samen
      En omdat je toch op mijn deskundigheid wacht , wat vonden we van de belgen.
      Vanhavermaat :-)) deed zijne naam weer geweldig eer aan tijd is voor bij zo simpel ist
      naessens ook een dikke nul
      gilbert heeft een heel sterke vuelta gereden maar volgens mij zijn lijf leeg gefietst, ergens op eer gevoel door niet contract verlening bij qs en dat bekocht hij nu , een sterke gilbert rijd op de klim terug naar het peleton
      Remco deed wat hem gevraagt werd
      En WELLENS dan de man die EEN koers won dit jaar van 96 km , volgens wuyts wereldkampioen waardig , word hoge tijd dat ze deze seniele aap op pensioen sturen , de grootste meehuiler van de laatste 20 jaar op tv , ma bon wellens dus , deed wat hij altijd doet , beetje meewiegen , 2 km kop gedaan en dan uithijgen int wiel, verder dus absoluut nutteloos in dit team voor de belgen.
      Verder een heel mooi wereldkampioen ,want trentin was ook volgens de tv commentator niet te kloppen en zo zie je maar , zelfs ik met al mijn vakkennis moet soms het hooft buigen en aanvaarden dat het lichaam van deze topsporters limieten heeft .grts
      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Ik volg Inventief hier wel voor een groot stuk.
        Ze moeten volgend jaar Remco als enige kopman aanduiden en een paar van die B coureurs gewoon in dienst laten rijden.
        Als hij nu zijn groot hart niet toont en gewoon door rijdt, zoals Phil zelf al aangaf na zijn val, doet hij mss nu nog mee in de finale.
        Maar "wat als", telt niet natuurlijk.

Van Avermaet zijn houdbaarheidsdatum lijkt idd overschreden te zijn, maar bv ook geen Sagan of Matthews gezien, dus het zal best toch wel heavy geweest zijn.

Comment

• De dames waren leuker om te kijken. Ook maar grote delen gezien maar hoe de meeste renners over de meet kwamen, zegt toch veel... De belgen niet veel gezien, alhoewel lampaert sterk was. Mooi gebaar van Remco maar volgens mij moet je daar altijd doorrijden, je weet dat het daar game over is. Wellens en Teuns hoorden daar niet thuis denk ik... Stuyven had er meer kunnen doen. Maar bon hopelijk volgend jaar een ander team. Persoonlijk had ik liever de weerdt als verbrugghe als bondscoach.
          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

Een goedemorgen "ben vereerd dat sommige hier zitten te wachten op mijn deskundige uit leg"
            Wat betreft mijn afgod VDP , tja wat moet je daar van zeggen , volgens mij ne honger klop , maar de ware reden weet hij alleen en zal ooit wel is boven komen , is alvast spijtig want had er een heel goed oog in MAAR !! probeerde en deed meer moeite dan alle belgen uitgezonderd Remco samen
            En omdat je toch op mijn deskundigheid wacht , wat vonden we van de belgen.
            Vanhavermaat :-)) deed zijne naam weer geweldig eer aan tijd is voor bij zo simpel ist
            naessens ook een dikke nul
            gilbert heeft een heel sterke vuelta gereden maar volgens mij zijn lijf leeg gefietst, ergens op eer gevoel door niet contract verlening bij qs en dat bekocht hij nu , een sterke gilbert rijd op de klim terug naar het peleton
            Remco deed wat hem gevraagt werd
            En WELLENS dan de man die EEN koers won dit jaar van 96 km , volgens wuyts wereldkampioen waardig , word hoge tijd dat ze deze seniele aap op pensioen sturen , de grootste meehuiler van de laatste 20 jaar op tv , ma bon wellens dus , deed wat hij altijd doet , beetje meewiegen , 2 km kop gedaan en dan uithijgen int wiel, verder dus absoluut nutteloos in dit team voor de belgen.
            Verder een heel mooi wereldkampioen ,want trentin was ook volgens de tv commentator niet te kloppen en zo zie je maar , zelfs ik met al mijn vakkennis moet soms het hooft buigen en aanvaarden dat het lichaam van deze topsporters limieten heeft .grts
            Pompeleeg maar zeer knap dat uwen maat nog uitrijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Pompeleeg maar zeer knap dat uwen maat nog uitrijd.
              Das ene zoals ik he , ongeacht de tegenkanting op dit forum blijf ik er voor gaan ::::-))))))))))))))))))))))))))))))

Comment

• Vlaams belang ook

Comment

• Ik vind ook dat het WK veel te laat in het seizoen wordt gereden. Vroeger was dat in augustus of begin september. De meeste renners zijn uitgeblust.

Trouwens de echte wereldkampioen imo is eigenlijk de winnaar van de UCI World Ranking lijst, de vroegere superprestige.
                  Maar ok, het is een traditie en die trui spreekt echt wel tot de verbeelding.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• En meestal is het toch geen onverdiende winnaar.

Die Pedersen heeft echt wel wat in zijn mars.

Comment

• Gisteren Mollema, vandaag Wallays, straffe dinges van eenzaten, mooi zo!
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Als het parcours zwaar genoeg is, krijgen ze dat gelukkig nog voor elkaar hé?
                        Lombardije en Parijs-Tours zéker niet onderschatten op dat vlak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                          Gisteren Mollema, vandaag Wallays, straffe dinges van eenzaten, mooi zo!
                          jaja straffe dingen van die mannen en dat word gesmaakt door mensen die graag koers zien .
                          Hoe zat het met tim wellens , ik weet dat jij die volgt , maar precies niks van vernomen of er over gekeken ?
                          alhoewel EEN ! koers gewonnen dees jaar(van 96 km lang ) voor zo ne topper das om naar huis te schrijven toch :--((

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

jaja straffe dingen van die mannen en dat word gesmaakt door mensen die graag koers zien .
                            Hoe zat het met tim wellens , ik weet dat jij die volgt , maar precies niks van vernomen of er over gekeken ?
                            alhoewel EEN ! koers gewonnen dees jaar(van 96 km lang ) voor zo ne topper das om naar huis te schrijven toch :--((
                            Idd! Ben een supporter van Tim, is een streekgenoot en ik was vroeger ook fan Van zijn nonkel Paul, dat was ook geen veel winnaar trouwens. Een wat minder seizoen zal iedereen wel eens overkomen. Hij is dan ook geen talent zoals VDP of Evenepoel en dat weet hij zelf ook wel.

Om hem daarvoor af te maken? Ik heb Van Aevermaet ook niet veel zien winnen dit seizoen en zo zijn er nog...
                            Hij leest hier trouwens soms mee, weliswaar minder vaak dan vroeger maar dat is begrijpelijk

Wees gerust, Tim zal in de toekomst nog wel zijn koersen winnen, hij is nog maar 28 en kan nog wel even mee.

Ik zie hier trouwens, 5 zeges in 2019. Trofeo Sierra de Tramuntana, 1ste en 3de etappe Ruta wel Sol, 3de etappe Ronde van België, 4de etappe Binckbank Tour. Zoooo slecht toch ook niet imo.

Comment

• Eli vliegt vlotjes door de velden. Vanaf volgende week gaat 'm meer tegenstand krijgen imo

Comment

• Mathieu is terug: 'Bwa, ik voelde mij nog niet helemaal goed".

...Maar hij gaat wel even winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Mathieu is terug: 'Bwa, ik voelde mij nog niet helemaal goed".

...Maar hij gaat wel even winnen.
                                  Hahaha, idd! Was te verwachten, weg spanning want The Beast is Back

Comment

• Niet normaal die kerel.
                                    Hopelijk toch af en toe een strijd.
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                      Niet normaal die kerel.
                                      Hopelijk toch af en toe een strijd.
                                      Ik zwijg

Comment

• VDP is echt klasse apart hé, no doubt.
                                        Hopelijk kan Iserbytje in de echte klimcrossen nog een beetje aanklampen.

Mss moeten we Evenepoel ook maar proberen het veld in te krijgen, kwestie de winter niet té saai te maken LOL

Comment

• Geweldig slecht geslapen vannacht
                                          ofwel was het van de 30 graden dat het buiten was
                                          “nee ik zit ni België momenteel” ofwel van de trofee “flandrien” van het jaar
                                          wat een fucking klucht was me dat
                                          noem het dat de trofee van betutteling van het jaar
                                          en NEE. Niet omdat van je weet wel hem won ook al ist mijne favoriet niet
                                          Dus een heel deftige vraag ne pol kan ik ni maken
                                          was de Remco niet de enige JUISTE winnaar geweest ?
                                          Als het laatste nieuws er tussen zit moogde gerust zijn
                                          is het om uwe zetel op te eten
                                          wat vinden jullie ?

Comment

Working...
                                          X