Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    VDP is echt klasse apart hé, no doubt.
    Hopelijk kan Iserbytje in de echte klimcrossen nog een beetje aanklampen.

Mss moeten we Evenepoel ook maar proberen het veld in te krijgen, kwestie de winter niet té saai te maken LOL
    Idd VDP is een top talent maar ook wel iemand die weet wat hij doet en risico’s niet schuwt en dat maakt hem zo knap als top sporter
    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
      Geweldig slecht geslapen vannacht
      ofwel was het van de 30 graden dat het buiten was
      “nee ik zit ni België momenteel” ofwel van de trofee “flandrien” van het jaar
      wat een fucking klucht was me dat
      noem het dat de trofee van betutteling van het jaar
      en NEE. Niet omdat van je weet wel hem won ook al ist mijne favoriet niet
      Dus een heel deftige vraag ne pol kan ik ni maken
      was de Remco niet de enige JUISTE winnaar geweest ?
      Als het laatste nieuws er tussen zit moogde gerust zijn
      is het om uwe zetel op te eten
      wat vinden jullie ?
      Is toch verkozen geweest door kenners.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

En terecht. Van Aert is dan ook een super klassebak. Hij kan tijdrijden, spurten en hij kan ook nog eens een berg over. Simpelweg: hij kan gewoon keihard rijden. Daar gaan we nog veel mooie dingen van gaan zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

En terecht. Van Aert is dan ook een super klassebak. Hij kan tijdrijden, spurten en hij kan ook nog eens een berg over. Simpelweg: hij kan gewoon keihard rijden. Daar gaan we nog veel mooie dingen van gaan zien.
          Dus wat Remco op zijn leeftijd gepresteerd heeft vinden jullie “gewoontjes”
          Die kan ook tijd rijden bergop fietsen , en wat hij in de Clásica liet ziet begin er maar aan
          Voor mij stond van aert op gelijke hoogte met Gilbert dan , ze hem even goed aan die kunnen geven

Comment

• Het was dan ook maar één puntje verschil hé jongens... nuff said.

Laat ons van beide gasten genieten als ze presteren zou ik zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
              Het was dan ook maar één puntje verschil hé jongens... nuff said.

Laat ons van beide gasten genieten als ze presteren zou ik zeggen.
              Idd! Als Remco gezond en met zijn voeten op de grond blijft gaat hij die prijs nog minstens 10 keer winnen
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Dus wat Remco op zijn leeftijd gepresteerd heeft vinden jullie “gewoontjes”
                Heb ik dat dan ergens gezegd??

Ook Remco is een klassebak. En zoals Bud ook al zegt, het was maar een puntje verschil hé... .

Comment

Ik zwijg
                  Dank je.
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Inventief vindt de profrenners prutsers. Kennen niets van de koers.
                    Grappig hoe je steeds iets zoekt om hier de knuppel in het hoenderhok te gooien. En toevallig altijd als Van Aert van dichtbij of ver er iets mee te maken heeft.

Maar nu zwijg ik, 't Is namelijk niet omdat ik met een velo rij dat ik iets van koers ken.
                    Net als de elite renners een beetje dus... Wat kennen die mannen nu van koers?
                    Last edited by Hayes; 07/11/2019, 23:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

Inventief vindt de profrenners prutsers. Kennen niets van de koers.
                      Grappig hoe je steeds iets zoekt om hier de knuppel in het hoenderhok te gooien. En toevallig altijd als Van Aert van dichtbij of ver er iets mee te maken heeft.

Maar nu zwijg ik, 't Is namelijk niet omdat ik met een velo rij dat ik iets van koers ken.
                      Net als de elite renners een beetje dus... Wat kennen die mannen nu van koers?
                      Zeg Charel nu schrijf ik is iets serieus , ik vind dat Remco dit jaar zeker ZOVEEL het recht had van die trofee te winnen als bleetkous
                      ik had niks negatief gepost , alleen vind ik en veel mensen als je der mee praat dat ze die trofee een beetje als pleister op zijn(been) wonde hebben gegeven .
                      ge moet lezen wat er staat en als het negatief is mag je reageren , dit is toch een forum he waar je een mening mag hebben of moeten we allemaal zoals u met de wolven meehuilen

Comment

Niet normaal die kerel.
                        Hopelijk toch af en toe een strijd.
                        Merci Mathieu.
                        Was best leuke cross om naar te kijken vandaag.

Comment

• Lap weer prijs :-))

Comment

Merci Mathieu.
                            Wat mij op viel geen gezaag ervoor of achteraf . Geen lostijden met de camera op den toot , dat ze hem interviewde voor de cross kan hij natuurlijk niet aan doen
                            geen vrouw in de buurt voor aandacht
                            en 2 knappe Belgen mee op het podium die gestreden hebben voor wat ze waard waren knap
                            Zitten hier met zodat 30 Belgen en Hollanders bijeen en allen hebben genoten

Comment

Merci Mathieu.
                              Ook spannende cross. Spijtig dat Yserbit de titel niet heeft kunnen pakken. Nu gaan we die Europese trui weer niet gaan zien in de cross.

Comment

Lap weer prijs :-))

En hij is nog niet goed.

Comment

• Hij gaat de Strade Bianchi en Milaan San Remo rijden, las ik net.
                                  De concurrentie weze gewaarschuwd.

Comment

• RIP Poupou!

Gelukkig is de opvolging verzekerd! En hoe!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• zo grootvader kwa smoel zo kleinzoon

geweldige figuren

Comment

• Ja, aimabele man.
                                        En vertederend om te zien hoe trots die iedere keer was.

Comment

• ook op wtvrt

Comment

Working...
                                          X