Is geen EPO.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2019: wie wint wat?
Collapse
X
-
Pffff, weer een kans minder Liever een niet zo bekende Italiaan dan eentje van hun. Beetje flauwtjes van QS imo
In ieder geval proficiat aan de winnaar en Mathieu alweerEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Niet te begrijpen dat die mannen liever voor een tweede plaats rijden i.p.v. eens 10 min samen te werken.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Chapeau voor VDP, wàt een coureur en zeker man van de koers.
Samenwerken met zo'n grote groep is altijd moeilijk hé, en de oude Kwaremont is echt wel een scherprechter geworden de laatste jaren.
Van Aert zit de ganse koers toch net iets te veel met zijn neus in de wind, vind ik persoonlijk en die demarrage daar net voor de Kwaremont die had hij niet meer mogen zetten.
Anderzijds maken hij en VDP tenminste koers. Wat van een Van Avermaet niet gezegd kan worden.
Maar als, als... de winnaar heeft altijd gelijk uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenWeeral dezelfde zever van Van Avermaet, als ik dit, als ik dat, had ik kunnen winnen.
Nu zelfs geen Belg meer op het podium,hoe triest is da.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenSchitterend!! Philippe doet het meesterlijk
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Bleiten als een kind. Dat zegt veel over hoe belangrijk hij deze zege vond.
En Gilbert maakt altijd de koersen die hij wint. Nooit steelt hij als het ware ene overwinning. Hij voert altijd zelf de forcing.
Chapeau.
Beresterke Van Aert weer, maar ook hij is niet superman.
Maar wat een race! Zeker tegenover de RVV die ik eigenlijk een sof vond.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Ik denk dat dat vandaag ruim goed gemaakt is.
1 "Belg" een koers gewonnen op hoeveel al? En nu (2) op het podium.
Noemt u dit ruim????
Een zwaluw maakt voor mij de lente niet.
En als Belgie niet goed genoeg is voor te wonen is Gilbert voor mij geen Belg, wel een schitterende renner en verdient gewonnen.
En Van Avermaet zei zelf dat hij aan het slapen was, en weeral de zever van ik dacht dit, en ik dacht dat.Last edited by camaro 68 rs; 15/04/2019, 09:24.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
U heeft lang moeten wachten om uit uw kot te komen.
1 "Belg" een koers gewonnen op hoeveel al? En nu (2) op het podium.
Noemt u dit ruim????
Een zwaluw maakt voor mij de lente niet.
En als Belgie niet goed genoeg is voor te wonen is Gilbert voor mij geen Belg, wel een schitterende renner en verdient gewonnen.
En Van Avermaet zei zelf dat hij aan het slapen was, en weeral de zever van ik dacht dit, en ik dacht dat.
Alsof de Belgen nog niks hebben laten zien dit voorjaar. Niet elke natie kan een voorjaarsklassieker winnen hé. Trouwens, het voorjaar is nog niet afgelopen. Ah zo, en Gilbert is geen Belg voor u? Dan zijn Stybar en VDP wel echte Belgen hé? Ah ja, ze wonen hier. En Stybar heeft al de Omloop en de E3 op zijn naam staan. En VDP heeft ook al een semiklassieker op z'n naam staan. Of als ze winnen zijn het geen Belgen zeker? Als we maar kunnen janken hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk BerichtenEn als Belgie niet goed genoeg is voor te wonen is Gilbert voor mij geen Belg.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenBleiten als een kind. Dat zegt veel over hoe belangrijk hij deze zege vond.
En Gilbert maakt altijd de koersen die hij wint. Nooit steelt hij als het ware ene overwinning. Hij voert altijd zelf de forcing.
Chapeau.
Beresterke Van Aert weer, maar ook hij is niet superman.
Maar wat een race! Zeker tegenover de RVV die ik eigenlijk een sof vond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Als we maar kunnen janken hé.
Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
In ieder geval goe bezig.
Comment
Comment