Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Benieuwd of Victor Campenaerts straks het werelduurrecord aan flarden kan rijden, ik acht 'm ertoe in staat. Gaat wel van veel factoren afhangen.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• En hopelijk vandaag een lagedrukgebied boven de piste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        En hopelijk vandaag een lagedrukgebied boven de piste.
        Idd! Heb het net ook gelezen
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Amai wat een prestatie.
          Na 20 minuten net geen 20km.
          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• FENOMENAAL Victor!!!

Comment

• Die energie-efficiëntie, 350 watt om 55 te rijden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Doet niets af aan zijn prestatie maar ik had de indruk door de berichtgeving dat hij het al serieus moest verkloten om het niet te halen met externe factoren zoals locatie, luchtdruk en materiaal.
                Maar goed, hij zit blijkbaar het meest ideaal op een fiets, dat op zich is al een verdienste.

Comment

• Beetje denigrerend maar kom, zal wel aan onwetendheid liggen.
                  Rij maar eens in die positie een uur lang aan 350 watt.

Dit zal uiteraard nog verbroken worden, maar z'n naam staat nu toch maar mooi voor altijd op dat lijstje.
                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Allesbehalve denigrerend, dat schrijf ik toch ook...
                    Maar ik zou het wel een pak interessanter vinden als er vandaag bv. 3 kandidaten hadden geprobeerd het record te breken met een identieke fiets, Wiggins zijn tijd is relevant uiteraard maar als je de media mag geloven was de kans dat hij dat ging halen toch wel erg groot. En het is een goede tijdrijder maar ook geen absoluut fenomeen?

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• raar dat zijn baard bleef staan, je zou denken dat het gestroomlijnder was zonder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          raar dat zijn baard bleef staan, je zou denken dat het gestroomlijnder was zonder
                          Ja, dat dacht ik ook. Mega bezig met elk detail, en dan die baard.

Comment

• Mega chapeau voor onze Victor. Eigenlijk jammer dat zo'n prestatie op beeld totaal niet over komt.

Wat die baard betreft, die geeft in de frontale oppervlakte weinig storing, lijkt mij. Maar ik had toch ook verwacht dat hij'm zou af doen.

Comment

• Pffff, Mathieu, alsof het niks is, stilaan Merckxiaans, die kan alles begot Tim lijkt ook in orde voor wat komen moet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

RVV is nog wel andere koek, 90 km langer met écht alle groten erbij. Dan is het misschien (net als Van Aert) ook voor een derde of zesde plaats rijden.
                                Vanaf nu kan men bij inventief terecht voor al u toekomst voorspellingen :-)))))))))))))
                                sorry kon het niet laten
                                Maar is nu wel duidelijk denk ik dat VDP van een ander niveau is dan van aert ,alhoewel dat ik eerder ook al toegaf dat deze laastste ook wel een stukske op de weg zijn man kon staan
                                VDP proficiat man wat een koers weeral , en vanop de kop alles onder controle BAM derop
                                Hier krijgde als wielerfhebber alleen maar kippevel van wat een prestatie zeg , en tis nog niet gedaan he
                                Schrijf maar op zondag gaat hij er kort bij zijn ,HEEL KORT
                                sorry gasten ik kan mijn bewondering voor deze super coureur niet weg steken.

Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                                  Maar is nu wel duidelijk denk ik dat VDP van een ander niveau is dan van aert ,alhoewel dat ik eerder ook al toegaf dat deze laastste ook wel een stukske op de weg zijn man kon staan
                                  En toch weer Van Aert er bij halen. Hij reed iin de finale tegen Allaphillipe, Matthews en Wellens hoor
                                  En zowat iedereen gaf toch al lang toe Mathieu intrensiek een stuk meer talent heeft...
                                  Soit, 't Is je gegund.

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Als je hem morgen laat proberen pakt hij dat uurrecord ook nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

En toch weer Van Aert er bij halen. Hij reed iin de finale tegen Allaphillipe, Matthews en Wellens hoor
                                      En zowat iedereen gaf toch al lang toe Mathieu intrensiek een stuk meer talent heeft...
                                      Soit, 't Is je gegund.

Weet je waarom ik HEM er weeral bij haal .
                                      Zijn comedie gezien met parijs roubaix toen hij na de aankomst int gras lag , gisteren van de poel gaat even zitten hijgt uit , staat recht aanvaard de felicitaties, verfrist zich en gaat het podium op die andere (zal zijn naam niet meer noemen om u niet voor het hoofd te stoten) die begint te bleten , kreunen, draait zen streke koppeke voor de camera weg kortom weeral ne hoop comedie .
                                      En dat beste vriend is wat me serieus op de zenuwen werkt bij die cl....wn
                                      Ik heb hier zelf al aangehaald dat het zeker geen slechte coureur is , maar als je dat zelf niet inziet en toegeeft dat VDP 5 categorien hoger staat dan kende nul comma nul van koers , sorry wil u zeker ni beledigen, maar uwe commentaar telkens ik vdp ophemel en van aert naar zijn eigen waarde schat en daar kritiek op geef is nu ook echt niet van iemand die iets van koers kent
                                      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• ach ja, elke vogel zingt ook maar zoals'em gebekt is; dat de ene wat meer drama verkoopt als de andere...het zal maar zo zijn
                                        de koers is alleszins door die 2 meer genieten, en er wordt meer over geluld, ook hier dus...en ieder zijne favoriet

Comment

• Inventief, niemand zegt dat Van Aert beter is dan VDP.. Wat me ook wel een beetje stoort is dat je Van Aert altijd moet afschilderen als een bleiter of comediant. Je kan zeggen van Van Aert wat je wilt, hij is wel een steengoed coureur. VDP is gewoon outstanding. En de tank kan echt zo leeg zijn dat je even moet gaan liggen en in niks nog zin hebt. Ik heb ook ooit tijdens een Marmotte (cyclo van 174 km, 4 cols aankomst op Alpe d'Huez) over de streep gekomen en even van de wereld geweest door dehydratatie en compleet leeg te zijn. Aan de voet van Alpe d'Huez zonder drinken en eten gevallen met temperaturen op de flanken van de alpe van meer dan 30°C. Ik kan u garanderen, dat is 13 km kruipen, bochten aftellen en niet teveel nadenken.

Comment

Working...
                                          X