Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jakkel , ik weet het , als ik supporter van iemand ben, of het nu VDP, is of Schumacher , of Valentino rossi,, of vroeger chris ubang, of ne mike tyson, ik ga daar ver in en ben dan zelf een temperament persoon , (alhoewel de jaren zich laten voelen en je vanzelf kalmerer word)ik zal mijn euforisme wat proberen te temperen , en van af nu alleen nog schrijven als hij wint dat het een supertalent is en over die andere mijn kritiek voor mezelf houden hier op het forum.
    Maar ik vind wel dat een forum toch ook dient om te disqussieren, en net zoals ieder zijn favoriet automerk heeft wat hier op het forum ook besproken word , moet dat van de koers ook kunnen vind ik , zolang het geen complete onzin is wat er vertelt word natuurlijk

En wat je schrijft over compleet leeg zijn ik ken dat gevoel ook hoor dus daar ga ik niet over lullen dat het dan effe zwart voor de ogen zie , en ook ik heb de marmotte gereden 3x zelfs , heb zelfs de cape epic( mountenbike) gereden dus ik weet wat fietsen is , maar der is een verschil tussen U , mij , en van aert , en dat is dat van aert heel goed betaalt word , als ik de clown uithang bij aankomst na een koers daar gaat geen kat over zagen , omdat niemand zijn geld in mij steekt , pakt dat aub nu weer ni verkeerd op , maar als ik sponser ben en mijne coureur verkoopt zo een comedie voor de camera dan is het kot te klein , eigenlijk is dit een fout van zijn verzorger , die hadden moeten zeggen even geen interview geef hem tien min , niemand had het geweten en niemand had die comedie moeten zien .
    Das mijn mening en wil hier op een sportieve manier over praten met u
    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Parijs Roubaix (en hoe de koers verliep voor Van Aert) en De Brabantse Pijl zijn natuurlijk ook helemaal te vergelijken... (denk hier zelf maar een "rolleyes " bij)
      Dat je supporter bent is heel fijn. Maar altijd dat kakken op 1 bepaalde andere renner, zelfs na een koers waar hij niet meedeed, is zielig.
      En je taalgebruik is beneden niveau. Maar daar heb je zelf al gezegd dat je er niets aan kan doen
      Soit, bij deze echt de laatste keer dat ik er woorden aan vuilmaak.
      Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Voorlaatste keer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
          Parijs Roubaix (en hoe de koers verliep voor Van Aert) en De Brabantse Pijl zijn natuurlijk ook helemaal te vergelijken... (denk hier zelf maar een "rolleyes " bij)
          Dat je supporter bent is heel fijn. Maar altijd dat kakken op 1 bepaalde andere renner, zelfs na een koers waar hij niet meedeed, is zielig.
          En je taalgebruik is beneden niveau. Maar daar heb je zelf al gezegd dat je er niets aan kan doen
          Beste
          wat mijn taalgebruik betreft , sorry dat ik zo ne boer ben , zo lomp , en absoluut met een riek en een schup ben op gevoed , dus zal ik u even in mijn taal antwoorden ook , U bescheten mentaliteit begint stillekes aan mijne zak uit te hangen (is dat boers genoeg )?
          En wat fietsen en koers rijden betreft , tis ni omdat je zes maanden geleden ne vlo kocht dat je ook maar iets der van kent laat staan van snapt.
          VDP die he ne ronde van vlaanderen gereden met ne drie wieler met zetel verwarming verwarming of watte ???
          van aert is een blaaskaak en als ik sponser was van zo ne clown , ik stampte die buiten , die word DIK BETAALT om beleefd en deftig voor ne camera te staan integenstelling met mij , ik zit hier gratis , ik mag den boer uit hangen.

Ik heb maanden geleden gezegt toen zijn miserie bij de nuyens begon het begin van het einde.
          wat heeft HEM nog gewonnen 0000000000000000000000000000000000000000 comma 0000000000000000000
          moet ik die van VDP opnoemen of kunde dat zelf even googelen
          mvg den boer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
            Das mijn mening en wil hier op een sportieve manier over praten met u
            Amai, ben jij een gat-lakker geworden zeg.
            Waar is de tijd dat jij even zelf het één en het andere persoonlijk op locatie kwam uitpraten.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Of vdp zit bij de juiste apotheker en van aert bij de verkeerden... allez ja.Iedereen zegt talent dit en dat, maar na een cross seizoen zo presteren op de weg? Hmm
              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Amai, ben jij een gat-lakker geworden zeg.
                Waar is de tijd dat jij even zelf het één en het andere persoonlijk op locatie kwam uitpraten.

Dat kan nog steeds hoor name the place :-)
                zelfs op Pasen alst moet

Comment

• Om ter eerst de muur op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten

Comment

• Astemblieft, blijkbaar krijg je gratis een cursus, hoe agressief worden, bij aankoop van een fiets.

Pak jullie fiets en schreeuw en brul, zoals de meeste wielertoeristen doen, wat tegen elkaar, maar live verslaggeving kunnen we hier wel missen.

Hoe slecht of goed een wielrenner ook presteert, wij kunnen daar niets aan doen, laat staan veranderen.
                      Om je daarover op te winden en agressief te worden naar elkaar, ook dat gaat daaraan niets wijzigen.

Een gezonde discussie is allen maar goed voor je eigen gezondheid.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Ik word niet agressief.
                        En ik heb nu ook de Ignore-functie ontdekt

Comment

• goed zo M !

Comment

• Diepe, diepe buiging Niet normaal meer.
                            Al gaf hij wel veel show na de finish... (sorry, die kon ik niet lagen liggen...)

Comment

• Sprakeloos!
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• FE-NO-ME-NAAL!!

Zelden of misschien zelfs nooit gezien dat iemand vanuit die positie op die manier nog een koers wint.

Comment

• Wat ben ik fier vandaag , zo ne coureur flair , classe ,INVENTIEF als het op beslissingen nemen aankomt in de koers
                                  MATHIEU bedankt dat ik supporter MAG zijn
                                  Nu vergeet ik het bijna hoeveelste was den held
                                  Da kon ik ook ni laten liggen
                                  Last edited by Inventief; 21/04/2019, 18:27.

Comment

• De tegenstanders zullen blij zijn dat hij binnenkort terug gaat mountainbiken

Hoop alleen maar dat hij niet teveel hooi op zijn vork gaat nemen, hij is ook maar een mens.
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 2,3 km van het einde nog 54 seconden achter.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Jaaa unfuckingbelievable

Wie had dat nog kunnen denken, na de prijs van de chauvinistische strijdlust

Comment

• Mooi wel dat Fuglsang Alaphilippe nog klopt. .

Comment

Working...
                                          X