Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Schitterende reeks op Canvas over Frank VDB. Alle 7 afleveringen al te bekijken op VRTnu.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De man die nooit wint deed het toch Prachtig voor Fuglsang en dik verdiend!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Het is 'm dik gegund! Alaphilippe moest duidelijk passen.

Comment

• 3, 2, 1, Bingo ! Al heeft hij daar even chance gehad....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
            3, 2, 1, Bingo ! Al heeft hij daar even chance gehad....
            Dat was idd even schrikken, ongelooflijk dat hij recht blijft Gelukkig maar!

Comment

• Die wellens rijdt toch gratis zeker voor Lotto? Wat een drama.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat was idd even schrikken, ongelooflijk dat hij recht blijft Gelukkig maar!
                Ex-mountainbikers of crossers hebben altijd een voordeel in zulke situaties.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                  Die wellens rijdt toch gratis zeker voor Lotto? Wat een drama.
                  Ik heb ergere drama's gezien van sommige Belgen in het voorjaar. Tim zal zijn koersen nog wel winnen.

Heeft trouwens al een koers gewonnen dit jaar, kunnen niet veel Belgen zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ex-mountainbikers of crossers hebben altijd een voordeel in zulke situaties.
                    Idd! Maar het was wel een schrikmoment.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                      Die wellens rijdt toch gratis zeker voor Lotto? Wat een drama.
                      Als supporter van Tim ben ik toch nog eens even gaan zoeken naar de onzin van deze uitspraak.

In de zegestand tot nu van dit jaar prijkt hij op plaats 32 als 1e Belg met 3 overwinningen, dus.....

The latest cycling race results, profiles of cyclists, cycling teams and calendars with all the cycling races

Comment

• En in de statistieken staat hij zelfs voor Quitana en Froome. Ik had meer verwacht van Stuyven en Keukeleire.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bercki Bekijk Berichten
                          En in de statistieken staat hij zelfs voor Quitana en Froome. Ik had meer verwacht van Stuyven en Keukeleire.
                          Er zijn er nog wel een paar met Greg Van Avermaet op kop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                            Het voorjaar zal weer niet voor de Belgen zijn.
                            Mijn voorspelling van 04/03/2019 is uitgekomen.
                            Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Mijn voorspelling van 04/03/2019 is uitgekomen.
                              Philippe Gilbert heeft wel een monument gewonnen hé, klopt dus niet helemaal

Maar het is wel waar dat ik van de rest meer verwacht had.

Comment

• Heb toch ook de indruk dat het met Wellens niet echt iets gaat worden.
                                Een goede renner maar geen topper.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Tim wordt/is geen wereldtopper maar heeft wel al een palmares waar 90% van de beroepsrenners alleen maar van kunnen dromen
                                  The latest cycling race results, profiles of cyclists, cycling teams and calendars with all the cycling races

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                    Heb toch ook de indruk dat het met Wellens niet echt iets gaat worden.
                                    Een goede renner maar geen topper.
                                    Welke Belg is momenteel wel een topper? Als Evenepoel niet doorbreekt ziet het er maar magertjes uit de volgende jaren. Hopelijk is er nog wat talent op komst.

Tim wint elk jaar een paar mooie koersen, waaronder regelmatig een kleine ronde. Er kunnen er velen een puntje zuigen aan zijn palmares tot nu. Dat hij geen super topper wordt beseft hij zelf ook wel, maar wie doet echt beter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Philippe Gilbert heeft wel een monument gewonnen hé, klopt dus niet helemaal

Maar het is wel waar dat ik van de rest meer verwacht had.
                                      Maar dat is volgens onze pessimist in 't kwadraat camaro geen echte Belg hé.

Kijk, de Belgen hebben het doorgaans niet zo slecht gedaan. Er kan er maar eentje een wedstrijd winnen. We hebben genoeg ereplaatsen bijeen gereden.

Een klein overzicht.
                                      2 maart Omloop Het Nieuwsblad Zdenek Stybar Greg Van Avermaet Tim Wellens
                                      3 maart Kuurne-Brussel-Kuurne (België) Bob Jungels Owain Doull Niki Terpstra
                                      9 maart Strade Bianche (Italië) Julian Alaphilippe Jakob Fuglsang Wout van Aert
                                      20 maart Nokere Koerse (België) Cees Bol Pascal Ackermann Jasper Philipsen
                                      23 maart Milaan-Sanremo (Italië) Julian Alaphilippe Oliver Naesen Michal Kwiatkowski
                                      29 maart E3 BinckBank Classic (België) Zdenek Stybar Wout van Aert Greg Van Avermaet
                                      31 maart Gent-Wevelgem (België) Alexander Kristoff John Degenkolb Oliver Naesen
                                      3 april Dwars door Vlaanderen (België) Mathieu van der Poel Anthony Turgis Bob Jungels
                                      7 april Ronde van Vlaanderen (België) Alberto Bettiol Kasper Asgreen Alexander Kristoff
                                      14 april Parijs-Roubaix (Frankrijk) Philippe Gilbert Nils Politt Yves Lampaert
                                      17 april Brabantse Pijl (België) Mathieu van der Poel Julian Alaphilippe Tim Wellens
                                      21 april Amstel Gold Race (Nederland) Mathieu van der Poel Simon Clarke Jakob Fuglsang
                                      24 april Waalse Pijl (België) Julian Alaphilippe Jakob Fuglsang Diego Ulissi
                                      28 april Luik-Bastenaken-Luik (België) Jakob Fuglsang Davide Formolo Maximilian Schachmann

Comment

• Niet te vergeten,Wellens heeft in februari ook in Mallorca gewonnen.

Comment

• Natuurlijk is dat een goede renner of hij zou niet in Monaco wonen.
                                          Maar die moet toch presteren in de ardennen? Heeft daar altijd getraind ook dacht ik.

Comment

Working...
                                          X