Verdorie Mathieu, hopelijk valt het allemaal nog mee. Ik houd telkens mijn hart vast als ik die valpartijen zie
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2019: wie wint wat?
Collapse
X
-
Dat is idd goed nieuws.
En wat met dien andere die daar was blijven liggen (weet zijn naam niet), want dat leek toch wel erger te zijn?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat is idd goed nieuws.
En wat met dien andere die daar was blijven liggen (weet zijn naam niet), want dat leek toch wel erger te zijn?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVerdorie Mathieu, hopelijk valt het allemaal nog mee. Ik houd telkens mijn hart vast als ik die valpartijen zie
Ben nog maar just terug thuis van daar.
Comment
-
Man man, spannendste wegkoers van 't seizoen tot hiertoe. Naessen in de vorm van z'n leven, tegen Alaphilippe is op deze moment weinig te beginnen, beste coureur van 't moment. En dan Van Aert, als je dit kan, dan ben je gewoon één van de groten!
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
Dag barrie , je ziet het heel positief en das je goed recht ,net zoals ik een andere mening mag hebben , maar ik denk dat mijn mening zonder eigenbelang natuurlijk er veel korter gaat bij zijn dan de uwe
Van aert wint gene platte prijs meer onthoud wat ik hier schrijf
belgisch kampioenschap verloren
wereld beker verloren
wereldkampioen schap (even helderziende spelen ) verloren
en zo gaat dat op de weg juist het zelfde zijn want daar rijden wel 15 van der poels
Ik ga hem met iemand vergelijken wat die mens geen eer aan doet .
Als super fan van VDB heb ik die zijn glorie jaren van heel kort mee gemaakt tot en met de miserie begonnen is , wel dat laatste dat is wat van aert nu ook heeft , de ontwetendheid van zijn eigen teloorgang
Comment
-
De laatste 40km waren echt plezant om te kijken.
Goede koers, mooie omgeving en goed weer.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMan man, spannendste wegkoers van 't seizoen tot hiertoe. Naessen in de vorm van z'n leven, tegen Alaphilippe is op deze moment weinig te beginnen, beste coureur van 't moment. En dan Van Aert, als je dit kan, dan ben je gewoon één van de groten!
Ik denk dat je uw mening nu toch wel een beetje mag bijschaven.
Dus geef ik zeker tot dat hij gisteren een fantastische rit heeft geredenMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Ok, ergens verwacht je wel dat Van Aert nog lang meegaat en dat hij zelfs een finale meerijdt. Maar dat hij na 280 km na vol meedoet in de finale met dat kransje wegrenners, en sprint voor de zege (al zat het er nooit écht in), dat is gewoon... wereldtop hé.
Veel hangt uiteraard af van het verloop van een finale en hoe de ploegen dit aanpakken, maar hij heeft mee de finale gemaakt, reageerde als één van de weinigen op Allaphilippe z'n aanval.
Ook opvallend hoe hij met z'n weinige ervaring toch al de koers doorziet en op cruciale momenten reageert.
En Naesen, die moet gewoon een vette vis pakken dit voorjaar. Ander sis koers niet eerlijk
(en dat is het dikwijls niet natuurlijk...°
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenDe laatste 40km waren echt plezant om te kijken.
Goede koers, mooie omgeving en goed weer.
Super oliver en wout. Had wout niet naar trentin gereden was die weg, ik had dan doorgereden moest ik kunnen. Enfin praat na de koers. Er komen mooie koersen aan met deze mannen!
Comment
-
Puntje van de stoel finale, zalig.
Van Aert heeft inderdaad mega goed koers doorzicht, zoveel is duidelijk.
Hij zat daar al 30km in zijn uppie vooraan mee in het pak op het eind.
Zelfs de VTM commentatoren zagen hem over het hoofd tot halfweg de Poggio
Even dacht ik dat hij een Tsjmilletje ging doen toen hij naar Trentin vlamde, maar het droeg jammer genoeg net niet ver genoeg.
Ben sowieso ook fan van Naessens al is het alleen maar voor zijn uitstraling, maar na wat hij dit voorjaar al heeft laten zien, mag hij ook stilaan bij de groten gerekend worden.
Het laat het beste verhopen voor de kassei klassiekers in ieder geval.
Al zag ik daar gisteren een VDP over de kasseien vlammen... op zijn Boonen's bijna
Comment
-
Die ex wereldkampioenen veldrijden zijn niet te houden blijkbaar Styby alweer en voor Wout is het nog een kwestie van dagen en weken voor het bingo gaat zijn, schitterend!
Greg lijkt ook weer dik in orde. Laat de monumenten maar komen, kan niet meer wachtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Hele mooie finale gezien weer. Vlaamse klassiekers ontgoochelen zelden.
Ik geloofd het bijna zelf niet maar was de eerste minuut teleurgesteld dat styby won...
Zou schitterend geweest zijn voor Van Aert. Wa ne beer
Soit, in zulke situaties zal Quickstep altijd in het voordeel zijn door hun sterkte in de breedte. Greg en Wout waren op z'n minst even sterk, maar minder fris.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
Comment