Ongepast van de commentatoren om tijdens de koers gisteren te lachen met Kristoff zijn buikje.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2019: wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn Roompot heeft de schoonste fietsen, vind ik.
De Factor O2.
Geen aero toestanden, schoon design en een prachtig oranje metallic kleurtje!
(schoonbroer van collega rijdt bij deze ploeg)Last edited by camaro 68 rs; 01/04/2019, 09:10.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Hey pessimist, 't voorjaar is juist begonnen.Z4 M40i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGelukkig is en was er Thomas De Gendt nog
Z4 M40i
Comment
-
Het toont nog maar eens hoe verwend we de voorbije jaren geweest zijn. Hoe vaak werden Boonen en Van Avermaet ook niet verguisd door menig Vlaming, maar ze brachten ons wel overwinningen.
Ik schrijf de nieuwe generatie zeker nog niet af. Heb de voorbije koersen zeer mooie dingen gezien van Van Aert en Naessens vooral, maar het zou wel een mooie kers op de taart zijn, moesten ze er effectief ook eens eentje binnen halen.
Comment
-
Hoppa Mathieu! Met de vingers in de neus. Waar gaat dat eindigen? Moet niet leuk zijn om wegrenner te zijn tegenwoordig met die hardnekkige veldrijdersEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Wat ne winnaar in DWARS DOOR VLAANDEREN van deze kerel hebben we het laatste nog niet gezien .
proficiat matthieu ,groot groter GROOTS een coureur met de juiste mentaliteit
Das niet rijden voor een derde of zesde plaats maar BAM koers open breken werken pijn voelen en beloond worden
Hij gaat er zondag heel kort bij zijn !!!!Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk BerichtenWat ne winnaar in DWARS DOOR VLAANDEREN van deze kerel hebben we het laatste nog niet gezien .
proficiat matthieu ,groot groter GROOTS een coureur met de juiste mentaliteit
Das niet rijden voor een derde of zesde plaats maar BAM koers open breken werken pijn voelen en beloond worden
Hij gaat er zondag heel kort bij zijn !!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVoor die gast kom je superlatieven te kort onderhand.
Ik hoorde gisteren dat hij Roubaix niet rijdt, wel jammer eigenlijk. Daar had ik'm ook wel's willen bezig zien.
Hij heeft nog tijd zat om ze allemaal eens te winnen. We gaan Remco eerder moeten inzetten om nog iets te winnen veronderstel ik
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
RVV is nog wel andere koek, 90 km langer met écht alle groten erbij. Dan is het misschien (net als Van Aert) ook voor een derde of zesde plaats rijden.
Je fietst zelf ok goed en veel dus je zult ook wel weten wat dat doet met je lichaam zo een kwak tegen de grond.
Ben zelf ooit gevallen in een vwv koers in keerbergen , vol op de knie en een paar tuimel partijen , heb drie weken op gene vlo kunnen zitten en had ook niks gebroken , ofwel was ik gewoon ne platte da kan ook .Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
Comment