Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ongepast van de commentatoren om tijdens de koers gisteren te lachen met Kristoff zijn buikje.
    Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      En Roompot heeft de schoonste fietsen, vind ik.

De Factor O2.

Geen aero toestanden, schoon design en een prachtig oranje metallic kleurtje!

Daarin moet ik u gelijk geven, vrijdag naar start E3 geweest en die fietsen zijn prachtig.(oranje parelmoer)
      (schoonbroer van collega rijdt bij deze ploeg)
      Last edited by camaro 68 rs; 01/04/2019, 09:10.
      Z4 M40i

Comment

Hey pessimist, 't voorjaar is juist begonnen.
        Hier is het stil.
        Z4 M40i

Comment

Gelukkig is en was er Thomas De Gendt nog
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Gelukkig is en was er Thomas De Gendt nog
            Idd. Maar met een veldslag win je de oorlog nog niet.
            Z4 M40i

Comment

Het toont nog maar eens hoe verwend we de voorbije jaren geweest zijn. Hoe vaak werden Boonen en Van Avermaet ook niet verguisd door menig Vlaming, maar ze brachten ons wel overwinningen.
              Ik schrijf de nieuwe generatie zeker nog niet af. Heb de voorbije koersen zeer mooie dingen gezien van Van Aert en Naessens vooral, maar het zou wel een mooie kers op de taart zijn, moesten ze er effectief ook eens eentje binnen halen.

Comment

Hoppa Mathieu! Met de vingers in de neus. Waar gaat dat eindigen? Moet niet leuk zijn om wegrenner te zijn tegenwoordig met die hardnekkige veldrijders
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Mooie koers, VDP met overschot. Die gast gaat echt nog veel gaan winnen!

Comment

Voor die gast kom je superlatieven te kort onderhand.
                    Ik hoorde gisteren dat hij Roubaix niet rijdt, wel jammer eigenlijk. Daar had ik'm ook wel's willen bezig zien.

Comment

Wat ne winnaar in DWARS DOOR VLAANDEREN van deze kerel hebben we het laatste nog niet gezien .
                      proficiat matthieu ,groot groter GROOTS een coureur met de juiste mentaliteit
                      Das niet rijden voor een derde of zesde plaats maar BAM koers open breken werken pijn voelen en beloond worden
                      Hij gaat er zondag heel kort bij zijn !!!!
                      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                        Wat ne winnaar in DWARS DOOR VLAANDEREN van deze kerel hebben we het laatste nog niet gezien .
                        proficiat matthieu ,groot groter GROOTS een coureur met de juiste mentaliteit
                        Das niet rijden voor een derde of zesde plaats maar BAM koers open breken werken pijn voelen en beloond worden
                        Hij gaat er zondag heel kort bij zijn !!!!
                        RVV is nog wel andere koek, 90 km langer met écht alle groten erbij. Dan is het misschien (net als Van Aert) ook voor een derde of zesde plaats rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Voor die gast kom je superlatieven te kort onderhand.
                          Ik hoorde gisteren dat hij Roubaix niet rijdt, wel jammer eigenlijk. Daar had ik'm ook wel's willen bezig zien.
                          Hij gaat in ieder geval niet zijn 'eeuwige tweede' grootvader complex krijgen, dat durf ik nu al te voorspellen

Hij heeft nog tijd zat om ze allemaal eens te winnen. We gaan Remco eerder moeten inzetten om nog iets te winnen veronderstel ik

Comment

RVV is nog wel andere koek, 90 km langer met écht alle groten erbij. Dan is het misschien (net als Van Aert) ook voor een derde of zesde plaats rijden.
                            Das waar RVV is een koers van nog een ander niveau, maar wat hij vandaag al gepresteerd heeft , ook rekening houdend met zijn val partij twee weken terug vind ik het toch een grootse prestatie.
                            Je fietst zelf ok goed en veel dus je zult ook wel weten wat dat doet met je lichaam zo een kwak tegen de grond.
                            Ben zelf ooit gevallen in een vwv koers in keerbergen , vol op de knie en een paar tuimel partijen , heb drie weken op gene vlo kunnen zitten en had ook niks gebroken , ofwel was ik gewoon ne platte da kan ook .
                            Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Het zou sowieso een heerlijke ronde moeten worden. Terpstra zonder ploeg, quickstep blok, Van Avermaet (?), Sagan (??) en dan de crossers. Misschien wel Kristoff of Naesen!

Comment

Zelf de finale openbreken en dan de koers winnen. Da's altijd mooi!
                                Chapeau.
                                't Zal weer stil zijn in heel Vlaanderen zondagmiddag
                                Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Rijdt Alaphilippe niet? Als zelfs Valverde meedoet met die oude gedopeerde knoken..

Comment

En nu hopen voor zondag dat er eens een belg een koers wint, nen ollander mag ook (VDP)
                                    Z4 M40i

Comment

Oh nee... .

De Nederlandse Denise Betsema heeft na de Wereldbeker-cross in Hoogerheide positief getest op anabole steroïden. Dat meldt de UCI.

Comment

zal nooit weg zijn he

Comment

• Is dat epo of die vuiligheid die veel helden in de fitness nemen? Lijkt me nogal amateuristisch toch.

Comment

Working...
                                          X