Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Maar dat is volgens onze pessimist in 't kwadraat camaro geen echte Belg hé.

Kijk, de Belgen hebben het doorgaans niet zo slecht gedaan. Er kan er maar eentje een wedstrijd winnen. We hebben genoeg ereplaatsen bijeen gereden
    Ge plooit u weer in bochten.
    Niet slecht is ook verre van goed.
    Ereplaatsen is voor de statistieken niemand onthoud dat.
    Door één uitspraak van mij reageerde je, en noemde mij een pessimist, nu blijkt, ik zat er boek op.
    Blijkbaar is het een drang van u om overal uw gelijk proberen te halen .
    Een betweter in het kwadraat dus.
    Uw frustraties zal je hier op het forum niet onder controle krijgen, daar zijn opgeleide personen voor waar u een afspraak kan aanvragen.
    Doe vooral geen moeite om nog een keer een poging te doen voor uw gelijk want deze topic ga ik nooit meer openen, en moest je twijfelen daaraan je bent er aan voor de moeite.

Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
      Natuurlijk is dat een goede renner of hij zou niet in Monaco wonen.
      Maar die moet toch presteren in de ardennen? Heeft daar altijd getraind ook dacht ik.
      Tim heeft in de Ardennnen telkens een goeie koers gereden, veel in beeld gereden maar kwam net als de andere Belgen tekort op het einde.

In de Ronde van Vlaanderen zat ook geen Belg in de top 3. Toen hadden er meer moeten presteren die daar in de buurt zelfs elke dag trainen
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
        Tim wordt/is geen wereldtopper maar heeft wel al een palmares waar 90% van de beroepsrenners alleen maar van kunnen dromen
        The latest cycling race results, profiles of cyclists, cycling teams and calendars with all the cycling races

Toch al meer gewonnen dan ik dacht... Paar kleinere koersen maar toch al 2 ritten in de giro/eneco tour / ronde van polen.
        Van olli had ik wel iets meer verwacht, zeker na zo'n goed begin.
        Van stuyven had ik toch ook iets verwacht. Greg mag wel eens een minder jaar hebben, die gast koers veel te veel... Weet niet of CC wel zijn beste keuze was feitelijk.
        Lambrecht gaan we wel nog plezier aan beleven in de komende jaren.

Op naar de giro!
        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Olli heeft toch beresterk gereden. Twee in San Remo waar niemand hem had verwacht.
          Als enkel overwinningen tellen, dan mogen er heel veel steengoeie renners meteen hun fiets aan de haak hangen.
          Ik kan genieten van mannen die koers maken en fietsen zoals bv een Fuglsang. Zijn palmares is ook niet zo indrukwekkend, terwijl iedereen toch erkent dat het ook een steengoeie renner is.

Daarom, en met alle respect, maar kan ik niet echt genieten van sprinters. Het vergt een speciaal soort ingesteldheid en je moet durven enorme risico's nemen maar dat is dikwijls 150 kilometer je laten meevoeren en dan de laatste 5-10 km pas naar voor schuiven.

Nu de ronde van Romandië. Daar zitten ook altijd mooie ritten en duels in!

Vive le vélo
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Ge plooit u weer in bochten.
            Niet slecht is ook verre van goed.
            Ereplaatsen is voor de statistieken niemand onthoud dat.
            Door één uitspraak van mij reageerde je, en noemde mij een pessimist, nu blijkt, ik zat er boek op.
            Blijkbaar is het een drang van u om overal uw gelijk proberen te halen .
            Een betweter in het kwadraat dus.
            Uw frustraties zal je hier op het forum niet onder controle krijgen, daar zijn opgeleide personen voor waar u een afspraak kan aanvragen.
            Doe vooral geen moeite om nog een keer een poging te doen voor uw gelijk want deze topic ga ik nooit meer openen, en moest je twijfelen daaraan je bent er aan voor de moeite.
            Gelijk gelijk gelijk… . Tja, als het u daar om te doen is. Gilbert heeft P-R gewonnen, voilà. Nog iets?
            Misschien zelf eens in therapie gaan, je hebt het nodig als ik het zo lees.

Comment

Olli heeft toch beresterk gereden. Twee in San Remo waar niemand hem had verwacht.
              Als enkel overwinningen tellen, dan mogen er heel veel steengoeie renners meteen hun fiets aan de haak hangen.
              Zo is dat!

Al die ereplaatsen in de grote koersen bewijzen dat de Belgen het echt niet slecht gedaan hebben.

Comment

• Mathieu Van der Poel heeft zijn mountainbikeseizoen ingezet met een zege in de proloog van de Belgian Mountainbike Challenge. De Nederlander legde donderdag de 18,5 km in La Roche-en-Ardenne af in 42:04.
                Proficiat matthieu !!!!!!
                vanwege een van je vurigste supporters

Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Ik moest toch nog even aan het werelduurrecord denken toen ik vandaag een interview met Dumoulin las in humo: "Proficiat aan Campenaerts maar mij interesseert dat geen bal"
                  Dat is ook waarom ik dat in vraag stelde, wis de tabellen en maak daar een jaarlijks evenement van waarbij de 3 beste tijdrijders volgens de UCI een poging kunnen wagen onder dezelfde omstandigheden. Geef desnoods VDP en onze nieuwe merckx een wildcard als voorprogramma en je hebt meteen een mooi schouwspel.

Ik zet in op Roglic dan!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                    onze nieuwe merckx
                    How jong!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• VDP wint wereldbeker manche Nove Mesto , BAM weeral prijs
                      Hoe zou het zijn met onze held uit herentals :-))) Hayes jij nog iets gehoord ?

Comment

• Echt wel ongelofelijk wat VDP dit jaar uit zijn mouw schudt.
                        Hopelijk blijft hij met zijn voetjes op de grond, dan hebben we er het laatste nog niet van gezien.

Moet voor de elite in het MB toch wel frustrerend zijn, dat die gast met amper specifieke training daar zo'n beetje iedereen naar huis komt rijden ;-)

Comment

• On-ge-loof-lijk hé! Wat een supertalent... . !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            On-ge-loof-lijk hé! Wat een supertalent... . !!
                            Ik denk als die , die val niet maakt in de ronde hij daar ook wel der kortbij zou geweest zijn ,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                              VDP wint wereldbeker manche Nove Mesto , BAM weeral prijs
                              Hoe zou het zijn met onze held uit herentals :-))) Hayes jij nog iets gehoord ?
                              Tiens, die negeer functie lijkt toch niet te werken...
                              Je snapt het niet echt hé. Hoeveel keer heb ik gezegd dat ik Vdp een supertalent vind dat ik bewonder.
                              Het is niet omdat ik voor één iemand supporter dat ik de ander niet weet te waarderen. Ik toch niet...

Comment

Tiens, die negeer functie lijkt toch niet te werken...
                                Je snapt het niet echt hé. Hoeveel keer heb ik gezegd dat ik Vdp een supertalent vind dat ik bewonder.
                                Het is niet omdat ik voor één iemand supporter dat ik de ander niet weet te waarderen. Ik toch niet...
                                Ge moet die negeer fuctie niet gebruiken , want als je een beetje mijn teksten volgt zou je al lang moeten door hebben dat ik op een ludieke manier met u ballen rammel,maar dat hadde nog niet door he ,je kan beter het plezante der van inzien inplaats van u steeds aangevallen te voelen , het leven zou er voor u veel rooskleuriger uitzien .
                                En vind het zelfs schoon van u dat je vdp zo wardeert :-)) spijtig genoeg kan ik voor mezelf dat niet zeggen van je weet wel

Comment

• Soit, als gij er uw plezier in vindt om met andersmans ballen te rammelen, doe vooral verder.
                                  Neemt niet weg dat je meent wat je zegt ;-)

Misschien eens voetbal overwegen. Daar is het bon ton om de andere ploeg uit schijten dat het geen naam heeft. In wielrennen gelukkig nog niet.

O ja, als je denkt dat ik me een fluit aantrek van je aanvalletjes (haha) dan doe je jezelf toch te veel eer aan...

Ah, nu lukt het wel.
                                  Last edited by Hayes; 28/05/2019, 21:05.

Comment

• En Remco, hij reed ze allemaal op een hoopje Veelbelovend toch!

Comment

• Dat was best een straf nummer.

Vond het opvallend dat soigneurs van andere ploegen hem begonnen aanmoedigen hier en daar.
                                      Last edited by Hayes; 08/06/2019, 11:54.

Comment

• Dylan Teuns, mooi hoor!

Comment

• Hola, Wout gaat de Tour rijden. Benieuwd!

Comment

Working...
                                          X