Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wie is Wout?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Wie is Wout?
      Die gast in het midden

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Zijn die anderen nu ook al beginnen veldrijden?
        Evenepoel was toch een grote toekomst voorspeld op de weg?

Kan niet meer volgen.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik ben benieuwd naar het BK op de weg. Ook daar heeft Van Aert een dikke kans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Ik ben benieuwd naar het BK op de weg. Ook daar heeft Van Aert een dikke kans.
            Idd! Want sprinten kan hij ook nog. Dat ze Tim Merlier, nog een veldrijder, ook maar in het oog houden. Wat een sprint in de Elfstedenronde onlangs
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Wout van Aert pakt de driekleur op het BK tijdrijden, Lampaert en Evenepoel mee op het podium.

Nou, nou
              Wat een houding heeft die gast ook op de fiets. Ik zie hem regelmatig trainen en IRL is dat echt een kogel als je zijn positie ziet.

Comment

• Volgende zondag naar bxl (y) kijk er al naar uit.
                VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Idd! Want sprinten kan hij ook nog. Dat ze Tim Merlier, nog een veldrijder, ook maar in het oog houden. Wat een sprint in de Elfstedenronde onlangs
                  Mijn pronostiek klopte, proficiat Tim! De snelste Belg momenteel. Ook weer straffe dinges van Remco.

Comment

• Mooie winnaar inderdaad.
                    Hij leek vlak na aankomst bijna beschaamd dat hij gewonnen had LOL
                    En Evenepoel. Het blijft genieten om dat manneke te zien koersen.

Comment

• Spijtig dan Van Aert even de trappers moest stilhouden doordat ie wat ingesloten raakte.

Comment

• Als je de smile op zijn gezicht bekeek was hij vooral erg blij voor zijn vriend, denk ik.
                        Hij had hem trouwens niet kunnen verslagen ook niet, eerlijk is eerlijk.
                        2de plaats had er dan mss nog wel in gezeten.

Lotto/Soudal wordt trouwens nogal neergebliksemd in de pers.
                        Die bakken er idd niet veel van de laatste tijd.
                        Hoog tijd dat er daar eens wat nieuw bloed komt (of oud bloed Gilbert ) :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          Lotto/Soudal wordt trouwens nogal neergebliksemd in de pers.
                          Die bakken er idd niet veel van de laatste tijd.
                          Hoog tijd dat er daar eens wat nieuw bloed komt (of oud bloed Gilbert ) :-)
                          Dat zou idd nog niet dom zijn, denk dat Philippe nog 1 keer alles op alles wil zetten in Milaan - Sanremo en dat kan beter bij Lotto dan bij QS want daar zijn veel te veel kandidaten en ego's.

Eindelijk ziet het Belgisch wielrennen er weer wat rooskleuriger uit en dat mede dankzij een broekventje en een paar veldrijders

Comment

• Wel jammer voor Campenaerts trouwens. Ben niet direct zo'n fan van hem, maar zal niet zo evident zijn voor hem om meteen onderdak te vinden ergens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                              Wel jammer voor Campenaerts trouwens. Ben niet direct zo'n fan van hem, maar zal niet zo evident zijn voor hem om meteen onderdak te vinden ergens.
                              Had toch andere aanbiedingen? Hield de boot af bij Lotto en moet nu op zoek naar iets anders, ben ook benieuwd.
                              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Het gaat goed met Wout zijn ploegske

Comment

• Straffe dinges van Julian! Maar ok, Belgische ploeg en we hebben 2 truien. Spijtig voor Wout en goeie prestatie van Tim.

Comment

• Peter the great is back! Alweer spijtig voor Wout, het moet nu toch eens lukken binnenkort.

Comment

• Maar hebt ge die snelheid van Wout gezien?
                                      Hij is gewoon te laat vertrokken, of hij zat te ver, anders had hij zelfs Sagan geklopt.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Peter the great is back! Alweer spijtig voor Wout, het moet nu toch eens lukken binnenkort.
                                        Eindelijk zeg, in het groen rijden zonder overwinning werd hij ook niet vrolijk van denk ik al is de focus er wel dus de conditie zal wel ok zijn, zat een beetje frustratie in dat interview na de finish ook maar ik vind het heelijk dat hij er weer staat!

Alleen bij Greg heb ik nu nog mijn twijfels of er prijzen zullen gepakt worden dit jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten

Eindelijk zeg, in het groen rijden zonder overwinning werd hij ook niet vrolijk van denk ik al is de focus er wel dus de conditie zal wel ok zijn, zat een beetje frustratie in dat interview na de finish ook maar ik vind het heelijk dat hij er weer staat!
                                          Zijn interviews waren heel cynisch gisteren. "Gisteren kon ik voor jullie niks meer en nu plots weer wel" en dan dat grinnikje of hinnikje. Schitterend!

Comment

Working...
                                          X