Wie is Wout?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2019: wie wint wat?
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Zijn die anderen nu ook al beginnen veldrijden?
Evenepoel was toch een grote toekomst voorspeld op de weg?
Kan niet meer volgen.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk ben benieuwd naar het BK op de weg. Ook daar heeft Van Aert een dikke kans.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenWout van Aert pakt de driekleur op het BK tijdrijden, Lampaert en Evenepoel mee op het podium.
Nou, nou
Comment
-
Volgende zondag naar bxl (y) kijk er al naar uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idd! Want sprinten kan hij ook nog. Dat ze Tim Merlier, nog een veldrijder, ook maar in het oog houden. Wat een sprint in de Elfstedenronde onlangsEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Als je de smile op zijn gezicht bekeek was hij vooral erg blij voor zijn vriend, denk ik.
Hij had hem trouwens niet kunnen verslagen ook niet, eerlijk is eerlijk.
2de plaats had er dan mss nog wel in gezeten.
Lotto/Soudal wordt trouwens nogal neergebliksemd in de pers.
Die bakken er idd niet veel van de laatste tijd.
Hoog tijd dat er daar eens wat nieuw bloed komt (of oud bloed Gilbert ) :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenLotto/Soudal wordt trouwens nogal neergebliksemd in de pers.
Die bakken er idd niet veel van de laatste tijd.
Hoog tijd dat er daar eens wat nieuw bloed komt (of oud bloed Gilbert ) :-)
Eindelijk ziet het Belgisch wielrennen er weer wat rooskleuriger uit en dat mede dankzij een broekventje en een paar veldrijders
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWel jammer voor Campenaerts trouwens. Ben niet direct zo'n fan van hem, maar zal niet zo evident zijn voor hem om meteen onderdak te vinden ergens.
Comment
-
Straffe dinges van Julian! Maar ok, Belgische ploeg en we hebben 2 truien. Spijtig voor Wout en goeie prestatie van Tim.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Maar hebt ge die snelheid van Wout gezien?
Hij is gewoon te laat vertrokken, of hij zat te ver, anders had hij zelfs Sagan geklopt.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenPeter the great is back! Alweer spijtig voor Wout, het moet nu toch eens lukken binnenkort.
Alleen bij Greg heb ik nu nog mijn twijfels of er prijzen zullen gepakt worden dit jaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
Eindelijk zeg, in het groen rijden zonder overwinning werd hij ook niet vrolijk van denk ik al is de focus er wel dus de conditie zal wel ok zijn, zat een beetje frustratie in dat interview na de finish ook maar ik vind het heelijk dat hij er weer staat!
Comment
Comment