Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yes!!! Dylan! Eindelijk! Limburg en België boven Prachtige prestatie, ook weer van Tim en Thomas.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wie is Xandro Meurisse eigenlijk? Kende ik niet Prachtige prestatie ook.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Wie is Xandro Meurisse eigenlijk? Kende ik niet Prachtige prestatie ook.
        Iemand die zijn mannetje wel kan staan ( oa een goed wk vorig jaar als helper gereden ). Wat hij vandaag doet verbaasde mij wel. Maar is een goed renner zonder meer, zou niet misstaan bij een Lotto bvb ipv een Degenkolb. De naam zul je wel wat vaker beginnen horen.
        VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Dju toch; het zal weer niet voor Bardet zijn. Ik gun het hem al jaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten

Iemand die zijn mannetje wel kan staan ( oa een goed wk vorig jaar als helper gereden ). Wat hij vandaag doet verbaasde mij wel. Maar is een goed renner zonder meer, zou niet misstaan bij een Lotto bvb ipv een Degenkolb. De naam zul je wel wat vaker beginnen horen.
            Idd! Dacht eerst aan de naam te horen dat het een Waal was maar hoor nu duidelijk een West-Vlaming. Laat de talenten maar komen....

Comment

• Enen van Kortrijk, is fan van de hellingen in de Ardennen, hopelijk kan hij nog wat progressie maken... Sebiet een lichting vlaamse berggeiten.
              Curieus hoe lang Wellens nog gaat mee doen, ik schat de gendt toch wat hoger in.
              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                Enen van Kortrijk, is fan van de hellingen in de Ardennen, hopelijk kan hij nog wat progressie maken... Sebiet een lichting vlaamse berggeiten.
                Curieus hoe lang Wellens nog gaat mee doen, ik schat de gendt toch wat hoger in.
                Hahaha idd! En Tim of Thomas, maakt niet uit, het zijn 2 beste vrienden hé ​​​​​. Tim zit hier ook trouwens

Comment

• Prachtige aankomst van Teuns. Maar wat staat die gast mager !! .

Zelfde viel me op bij Annemiek vd Vleuten in de Giro voor vrouwen.

Da's toch allemaal op het randje van Anorexia als je het mij vraagt.

Als je dan een half u later Greipel over de meet zag komen, leek dat wel een dikkertje LOL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Idd! Dacht eerst aan de naam te horen dat het een Waal was maar hoor nu duidelijk een West-Vlaming. Laat de talenten maar komen....
                    Gast is al 27 las ik, en had er ook nog nooit van gehoord.
                    Dan denk ik, moest zo'n talent anders gemanaged worden zou die toch meer uit zijn carrière halen.

Maar zoals Ludo Dierckxens zij in VLV, een kampioen ben je niet alleen met je benen hé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Prachtige aankomst van Teuns. Maar wat staat die gast mager !! .

Zelfde viel me op bij Annemiek vd Vleuten in de Giro voor vrouwen.

Da's toch allemaal op het randje van Anorexia als je het mij vraagt.

Als je dan een half u later Greipel over de meet zag komen, leek dat wel een dikkertje LOL.
                      Hij was dan ook een half uur later terwijl hij mee was met de goeie vlucht

Ze zijn allemaal mager en superlicht, zeker de klimmers. Als je oude beelden uit pakweg de jaren 70 bekijkt zie je dat ook, dat waren toen in vergelijking allemaal papzakken op een fiets en nu staan ze allemaal superscherp, precies op de gram uitgemeten.

Comment

• Als je zag hoe die Teuns die 24% opknalde, dat kan je alleen maar als je met anorexia flirt.

Comment

• Nu Wout nog een rit, zou mooi zijn en verdiend.

Comment

• Thomas! Schitterend

Wat een spanning! Zoiets kan enkel hij. Prachtig!

Comment

• Miljaarde Tiesj! Net niet, zou dik verdiend geweest zijn Wat rijden die Belgen sterk

Comment

• Spijtig dat 'm die Impey mee had, dat is ne rappe aan de meet. De Belgen doen het inderdaad super.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Als je zag hoe die Teuns die 24% opknalde, dat kan je alleen maar als je met anorexia flirt.
                                  Is toch altijd zo geweest.

Rasmussen
                                  Nog langer geleden Herrera, wogen allemaal 50kg.
                                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Is toch altijd zo geweest.

Rasmussen
                                    Nog langer geleden Herrera, wogen allemaal 50kg.
                                    Dat klopt. Maar toen was dat wat meer uitzondering, nu is dat haast de regel. Vroeger zag je nog "zware" jongens als Riis, Ullrich, Indurain,... de cols opknallen. Oké, we weten nu allemaal waarom dat toen kon. Wil je nu mee in de bergetappes, dan moet je je uithongeren. En daarom zie je ook veel van die uitgemergelde gevallen.

Comment

• Jawadde
                                      Van Aert klopt daar wat rassprinters.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Zonder woorden

Wat een tour

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                          Jawadde
                                          Van Aert klopt daar wat rassprinters.
                                          Dat koppeke van Viviani net na de meet...spreekt boekdelen!
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X