Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Van Aert, voor mij toch dé revelatie van 't seizoen. Behoort tot de beste spurters en tijdrijders van de wereld, dan heb je echte klasse en ga je nog vele dingen winnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Dat koppeke van Viviani net na de meet...spreekt boekdelen!
      Ja, zalig hé. Zo van: "Huh, wat doet die hier?!".

Comment

• Was er hier geen koerskenner op dit forum die nog niet zo lang geleden verklaarde dat Van Aert geen platte prijs meer ging rijden ?

Comment

• Naessen z'n kopje was al even schoon De Belgen lijken het elkaar echt wel te gunnen.
          Chapeau man. Je in je eerste Tour zo laten opmerken.
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Van Aert, voor mij toch dé revelatie van 't seizoen. Behoort tot de beste spurters en tijdrijders van de wereld, dan heb je echte klasse en ga je nog vele dingen winnen.
            Stijgt idd nog boven VDP uit op de weg uiteindelijk, je kan het niet 1 op 1 vergelijken natuurlijk maar toch, ik had dat niet verwacht.
            Mooi ook dat Jolien Verschueren op de goede weg is.

Wie gaat dat spel hier winnen trouwens dit jaar? Het ziet er weer goed uit voor Thomas, ik denk dat ze Bernal voorlopig nog aan de ketting gaan houden als het kan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Ja, zalig hé. Zo van: "Huh, wat doet die hier?!".
              Mijn vrouw en ik hebben gisteren meerdere keren plat gelegen van het lachen telkens we die finish zagen.
              Zou je een goed gifje van kunnen maken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Spijtig dat vandaag geen Belg kan winnen, ben er verslaafd aan geworden....

Nu binnen een paar jaar nog Remco als kandidaat winnaar. Dromen mag toch
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                  Was er hier geen koerskenner op dit forum die nog niet zo lang geleden verklaarde dat Van Aert geen platte prijs meer ging rijden ?
                  Ja, ja , die hebben we hier. Geweldig toch, zo'n kenners.
                  Die kijkt al een tijdje zoals Viviani vermoed ik.

Comment

• Krijg er niet genoeg van Had een gif gevonden van Viviani's gezicht maar krijg ze hier niet gepost, dan dit nog maar eens

Watch the last few hundred metres of a dramatic 10th stage of the Tour de France, won by Wout Van Aert.
                    Last edited by Jocar; 16/07/2019, 22:41.
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Spijtig dat vandaag geen Belg kan winnen, ben er verslaafd aan geworden....

Nu binnen een paar jaar nog Remco als kandidaat winnaar. Dromen mag toch
                      Jurgen Van Den Broeck was alvast een mooi voorbeeld, gewoon het tegenovergestelde doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten

Jurgen Van Den Broeck was alvast een mooi voorbeeld, gewoon het tegenovergestelde doen.
                        Ahja, de Jurgen was ik al vergeten. Gast heeft wel wat pech gehad en was iets te beperkt imo. Toch mooie ereplaatsen in verschillende rondes bijeen gereden, vooral zijn 3de plaats in de Tour van 2010 blijft bij.

Comment

Ahja, de Jurgen was ik al vergeten. Gast heeft wel wat pech gehad en was iets te beperkt imo. Toch mooie ereplaatsen in verschillende rondes bijeen gereden, vooral zijn 3de plaats in de Tour van 2010 blijft bij.
                          Vooral een gast die zuiver bleef rijden terwijl de rest aan het potje zat, denk ik. Intrinsiek heel veel kwaliteit, maar in de verkeerde periode gekoerst.

Comment

• Die focus enkel op rondes was ook niet gezond denk ik maar daar had Lotto ook schuld aan.

Ewan pakt er eentje, wel mooi want Groenewegen wordt daar perfect afgezet. En ik wist zelfs niet dat Greipel in deze Tour reed wtf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten

Ja, ja , die hebben we hier. Geweldig toch, zo'n kenners.
                              Die kijkt al een tijdje zoals Viviani vermoed ik.
                              idd hij doet het iets beter dan verwacht .Natuurlijk is VDP er niet bij anders was hij weer altijd tweede geweest :-)) dat doet zeer he , kon het niet laten
                              En nu ik hier toch even ben , mijn mening over jurgen van den den broek .
                              De grootste overbetaalde niets nut dat belgie (lotto) ,ooit gehad heeft .

Buiten op de grond gelegen en zeven maand per jaar in de siërra Nevada op hoogte stage geweest heeft deze in zijn laatste jaar betaalde nietsnut (1 miljoen euro per jaar ) niks bewezen .
                              Streken verkopen indertijd met zijne r8 in herentals op de markt en wat b ,l ,o praat verkopen verder een dikke nul .
                              Alle 911 tuttut geeft u mening is , hier verkoop ik weer zever zeker .
                              wat heeft van den broek gewonnen vertel het mij
                              Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Wat een verschrikkelijke val van Wout. Hopelijk niet te erg!

Comment

• Over and out voor deze tour.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Thomas DG. 3de alweer, prachtig toch

Spannende Tour.

Comment

• ik was dus echt verkeerd want volgens de gazetten en de kenners had hij de tijdrit al gewoon op voorhand
                                      Voor zo een toeren uit te halen moete echt van een uitzonderlijk talent zijn .
                                      Dat je onderuit gaat door nattigheid , of zoals in paris roubaix ,of door materiaal pech dat kan gebeuren , maar dat je zo dom kunt zijn dat je los de balustrade in rijd,ja dan stijgde boven de rest uit ongelooflijk
                                      mijn sympathie was aant groeien , maar ook ik heb precies mijn emoties laten gaan .
                                      Dees is een serieuse stomme fout dat hij zelf maakt , een die voor hem heel slecht had kunnen aflopen, en voor de azijnpissers hier beginnen ik heb GEEN leed vermaak, maar zoiets uitsteken dan valde van uwe troon
                                      Of zou het toch aan miss aandachtstrut gelegen hebben dat zijn consentratie verstoort was
                                      ne top renner moete gerust laten , geen mama of papa die graag in de gazet komen , geen vrouw dat staat te bleten , schatteke vinde mijne rok goed .die hadden daar nooit mogen in de buurt komen , ze zullen bij jumbo nu wel geleerd zijn en vanaf nu al wat niet hoord in de box buiten
                                      mvg
                                      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                                        Over and out voor deze tour.

Echt spijtig. De media had ook wel veel druk op z'n schouders gelegd, stress gaat hier ongetwijfeld een rol in gespeeld hebben. Een ritoverwinning heeft ie alvast, dat pakken ze niet meer af. En we weten nu ook dat het een top wegrenner is.

Comment

Thomas DG. 3de alweer, prachtig toch

Spannende Tour.
                                          Echt niet normaal die gast. Lotto doet het goed, het moet niet altijd quickstep zijn.

Comment

Working...
                                          X