Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Sterk van de Gendt! Alaphilippe blijft maar doordoen... Parijs zal toch niet lukken.
De Wout 2 maand uit, iets teveel risico genomen wss of vermoeidheid?
ik was dus echt verkeerd want volgens de gazetten en de kenners had hij de tijdrit al gewoon op voorhand
Voor zo een toeren uit te halen moete echt van een uitzonderlijk talent zijn .
Dat je onderuit gaat door nattigheid , of zoals in paris roubaix ,of door materiaal pech dat kan gebeuren , maar dat je zo dom kunt zijn dat je los de balustrade in rijd,ja dan stijgde boven de rest uit ongelooflijk
mijn sympathie was aant groeien , maar ook ik heb precies mijn emoties laten gaan .
Dees is een serieuse stomme fout dat hij zelf maakt , een die voor hem heel slecht had kunnen aflopen, en voor de azijnpissers hier beginnen ik heb GEEN leed vermaak, maar zoiets uitsteken dan valde van uwe troon
Of zou het toch aan miss aandachtstrut gelegen hebben dat zijn consentratie verstoort was
ne top renner moete gerust laten , geen mama of papa die graag in de gazet komen , geen vrouw dat staat te bleten , schatteke vinde mijne rok goed .die hadden daar nooit mogen in de buurt komen , ze zullen bij jumbo nu wel geleerd zijn en vanaf nu al wat niet hoord in de box buiten
mvg
Kun je uw palmares in het wielrennen hier eens meedelen , ben curieus.
Kun je uw palmares in het wielrennen hier eens meedelen , ben curieus.
Ik reed gene platte prijs gedurende mijn fiets HOBBY carriere ,van dik 15 jaar
Het enige wat ik kreeg was ne vlo en een tenueke, en toch had de eigenaar van de fietswinkel graag waar ik voor reed dat we POSITIEF voor hem int nieuws kwamen (de plaatselijke gazet dan)
Maar wij reden voor 150 frank en als winst 1000 frank omgerekend 3.65 euro en 25 euro
Dat was een hobby beste ik had niks te bewijzen
maar als je voor een ploeg rijd als prof word er verwacht dat je iets meer u verstand gebruikt .
Wielrenner is niet zoals voetbal , alles moet betaalt worden uit sponser gelden, en dan wilde waar voor u geld
stel je hebt een zaak en je betaald iemand 800.000 per jaar zou jij graag hebben dat die kwispel zo een toeren uithaald .
Deze val had ook niks met risico nemen te maken , maar een domme fout
Ik reed gene platte prijs gedurende mijn fiets HOBBY carriere ,van dik 15 jaar
Het enige wat ik kreeg was ne vlo en een tenueke, en toch had de eigenaar van de fietswinkel graag waar ik voor reed dat we POSITIEF voor hem int nieuws kwamen (de plaatselijke gazet dan)
Maar wij reden voor 150 frank en als winst 1000 frank omgerekend 3.65 euro en 25 euro
Dat was een hobby beste ik had niks te bewijzen
maar als je voor een ploeg rijd als prof word er verwacht dat je iets meer u verstand gebruikt .
Wielrenner is niet zoals voetbal , alles moet betaalt worden uit sponser gelden, en dan wilde waar voor u geld
stel je hebt een zaak en je betaald iemand 800.000 per jaar zou jij graag hebben dat die kwispel zo een toeren uithaald .
Deze val had ook niks met risico nemen te maken , maar een domme fout
Als je blijft bij de amateurs is het omdat je niet beter kan wat niet wil zeggen dat ik hier met stenen smijt naar hobby carriereisten het knn niet allemaal vanderpoels zijn . In Van Aert zijn geval denk ik dat hij zijn geld al meer dan opgebracht heeft. In dezelfde situatie sta je recht na je val en doet rustig verder maar hier was toch veel meer aan de hand , ik heb niet toevallig de foto’s gezien van zijn verwonding en moet zeggen is van een andere orde dan je u kan voorstellen. Er word verwacht van een prof er vol tegenaan te gaan in gelijk welke sport maar van de duizenden sportprofs kan er nooit meer of 1 winnen . Dat bvb een Van Aert blijft gaan zelfs wetende dat hij op een minuut zal gereden worden heeft hij verleden jaar meermaals bewezen dat word ook verwacht van profs.
Lol, in de ronde van Frankrijk...weergoden maken er een einde aan.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Juiste beslissing! Dat was nooit goedgekomen, het klimaat is zot geworden
Ja absoluut juiste beslissing, denk dat iedereen het daar nu wel mee eens is.
Heeft wel wat geduurd voordat sommige renners het doorhadden.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment