Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik hoef u excuses niet eens ne lafaard altijd ne lafaard
    ik wou u in mijn plat gezwets duidelijk maken dat jij ook de mensen beledigt
    Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Misschien wel grof, mijn excuses daarvoor Het was in het heetst van de strijd

Maar wel leesbaar, in tegenstelling tot uw arrogant gezwets hier [/QUOTE]

Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
      Ik hoef u excuses niet eens ne lafaard altijd ne lafaard
      ik wou u in mijn plat gezwets duidelijk maken dat jij ook de mensen beledigt

Allez, ben ik opnieuw de pispaal. Arme Wout zal tevreden zijn

Nuja, ik ga mijn woorden hier verder niet aan vuilmaken, dit zegt meer over jouw niveau dan over mijn zogezegde beledigingen die over een Spaanse 'lafaard' gingen die in de koers niet aan kop wou komen en aan de finish ook nog op zijn borst klopte alsof 'm de allergrootste was

Er stond trouwens ook nog een dikke smiley achter mijn uitlating. Ik heb van jou hier ergere dingen gelezen zonder smiley.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Yes! Philippe Gilbert doet het weer! Prachtig toch hoe die ouwe vos zijn koersen blijft winnen. Wat een palmares!
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ben ook wel fan van hem. Verstopt zich ook nooit en maakt graag koers.
          Benieuwd wat hij gaat doen op het WK.

Comment

• Remco mag dan gelukkig toch de WK wegrit rijden binnenkort. Goed zo! Ik vreesde al dat ze hem enkel gingen gebruiken in de tijdrit.

Ook al is het misschien niet om te winnen, alle tegenstanders hebben schrik van ons geheim wapen

Comment

• Iemand iets gehoord van van der poel vandaag ?
              Wou gewoon even laten weten dat hij ze allemaal uit het wiel heeft gesprint , en de leider is geworden in de tour of britain. Buiten de andere koerskes dat hij heeft gewoon is er verder geen nieuws te melden "of toch" de plaatselijke held uit herentals heeft 6.5 km met de vlo gereden en is niet gevallen wat een belangrijk gegeven .

Comment

• Ik ga nog is een poging wagen om op uw post te reageren.

MVDP is een fenomeen. Ik en vermoedelijk de meesten hier zijn grote fan van de jongen. Het is een rastalent!

Maar dat veranderd niets aan het feit dat WVA ook een rastalent is. Dat heeft hij al voldoende bewezen.
                Je laatdunkende schrijfsels veranderen daar niets aan.

Jij doet me denken aan sommige auto extremisten. Ben je voor Ferrari dan moeten die automatisch Lambo haten.
                Omgekeerd idem. Of BMW vs MB, daar bestaat dat ook. Is toch zo kleinzielig.
                Bij het voetbal is het waarschijnlijk het extreemst, fans van de ene club haten anderen zo erg dat ze er voor gaan vechten.

Is dat echt nodig allemaal??

Comment

• Yes! Philippe, hij lapt het alweer. Schitterend! Het WK mag beginnen van mij. Gaat een schoon koerske worden met al die kleppers in vorm.

Comment

• Prachtige en tegelijk ongelofelijke race. Wat was dat zeg, dat was super super snel. Mooie winnaar, die ouwe vos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Yes! Philippe, hij lapt het alweer. Schitterend! Het WK mag beginnen van mij. Gaat een schoon koerske worden met al die kleppers in vorm.
                      Lefevere gaat nog spijt krijgen dat ie 'm heeft laten gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Lefevere gaat nog spijt krijgen dat ie 'm heeft laten gaan.
                        Idd! Nu Milaan - Sanremo nog en de cirkel is rond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                          Ik ga nog is een poging wagen om op uw post te reageren.

MVDP is een fenomeen. Ik en vermoedelijk de meesten hier zijn grote fan van de jongen. Het is een rastalent!

Maar dat veranderd niets aan het feit dat WVA ook een rastalent is. Dat heeft hij al voldoende bewezen.
                          Je laatdunkende schrijfsels veranderen daar niets aan.

Jij doet me denken aan sommige auto extremisten. Ben je voor Ferrari dan moeten die automatisch Lambo haten.
                          Omgekeerd idem. Of BMW vs MB, daar bestaat dat ook. Is toch zo kleinzielig.
                          Bij het voetbal is het waarschijnlijk het extreemst, fans van de ene club haten anderen zo erg dat ze er voor gaan vechten.

Is dat echt nodig allemaal??

Je krijgt van mij altijd wat je geeft en omdat je op een deftige manier reageert is het mijn plicht van dit ook te doen ,en ga dan nog ene keer proberen uit te leggen waarom ik deze man niet graag zie wva wel te verstaan.en waarom ik sommige renners maar matig kan smaken.
                          Wva is zeker ne dikke coureur en heeft al een mooi palmares bij een gefietst, maar zijn manier van communiceren is zo hautaine dat ik er kriebels van krijg , en als het dan niet loopt zoals hij het dacht ist de fout van een ander, ik ga nu ni ne hele boek der over vertellen , maar bv de tijdrit in de tour hij had ze al gewonnen opvoorhand en dan zie je wat er gebeurt , ik ken u toch ook al 10 jaar (daar verschiet je van ) en ik weet jij fiietst ook veel en goed , dus over ne "vlo" praten kan je wel en je weet ook en ik ook dat fietsen (koersen ) risicos inhoud
                          Maar hier komt het verschil dan boven van echte grote die maken zo een domme fouten niet ,laat ons efkes serieus verder denken , voor het zelfde geld is het daar fin de carriere voor hem he .
                          Ik kan der echt niet aan doen maar heb het echt niet voor hem , zo zul jij ook wel mensen hebben dat je niet kan rieken of zien , misschien (mij) wel en das je goed recht
                          Maar wil het nog een keer zeggen wat hij in parijs roubaix deed en in de ronde knap he daar geen slecht woord over , je kunt het samen vatten als een heel mooie vrouw die zoveel streken heeft dat ze mottig overkomt
                          Wat betreft vdp das een fenomeen , zoals een VDB, een tom boonen een sven nys om der een paar te noemen

en om je laatste argument te herleggen ik kan heel veel renners smaken want ook ne VDP heeft op de weg een ploeg nodig die hem bij staat en veilig en met zo weinig mogelijk hindernissen door het peloton loodst
                          Kijk gewoon naar de rit van gisteren wat quick step presteerde wel die rit zegen van gilbert die is er gekomen door de verdiendste van heel de ploeg
                          mvg

Comment

• Meer dan 50 gemiddeld over 226Km gisteren in de Vuelta, jawaddedadde.
                            En Gilbert heeft duidelijk het elan van zijn beste dagen weer terug gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                              Meer dan 50 gemiddeld over 226Km gisteren in de Vuelta, jawaddedadde.
                              En Gilbert heeft duidelijk het elan van zijn beste dagen weer terug gevonden.
                              Das idd redelijk hard gefietst , maar ga je een vb geven om even over na te denken
                              zaterdag laatst leden vwv koers hemiksem categorie d = mensen boven de 40 jaar tot ,,,,,
                              over een koers van 67 km werd daar 45, 6 gemiddeld gefietst en das keren en draaien , de profs hebben kilometers rechtdoor om gas te geven
                              Dit zijn mensen metsers schrijnwerkers magazijniers wat bureau mannen maar toch allemaal mensen die gaan werken en na hun uren moeten trainen
                              dan is die 50 km gemiddeld idd een hoge snelheid , maar wind in de rug richting madrid meer berg af dan omhoog niet zo verwonderlijk toch .?
                              Ik heb eigenlijk gisteren na de aankomst niet ene zien omver vallen
                              Maar voor ne leek voor den tv is dat idd spectaculair

Comment

• Uiteraard is het parcours altijd mee bepalend, maar de reacties van de renners achteraf logen er ook niet om.

Comment

• 50+ gemiddeld.
                                  220 km
                                  Grillig profiel.
                                  Na 2 weken loodzware koers.
                                  Er is een reden dat 75% van de renners moest afhaken in het peloton.

En ga je dat echt vergelijken met een koers op plaatselijke rondjes van 65km?
                                  Maar ik ken er niets van natuurlijk. Ik zwijg al...
                                  Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• [

En ga je dat echt vergelijken met een koers op plaatselijke rondjes van 65km?
                                    Maar ik ken er niets van natuurlijk. Ik zwijg al...[/QUOTE]

Idd das het beste dat je kunt doen gewoon zwijgen als je der niks van kent
                                    volwassen topsporters die medisch begeleid worden allen tussen 22en 39 jaar waar alles onder hun gat gedaan word moeten alleen fietsen en rusten , trainen gedurende maanden om drie weken voluit te gaan (ja der zijn uitzonderingen ) ne de gendt bv weet ik ook of mensen met een voltijdse baan bv als dakwerker , ja ik ken er zo , en die moeten na hun uren nog gaan trainen.
                                    Alle kenner ik zal u is een belangrijke vraag stellen , wat is het BELANGRIJKSTE voor ne coureur om in form te geraken
                                    Weet je wat mij ergert aan u , je hebt in een midlife crisis de fiets ontdekt en je wilt u voor doen als patrick lefevre

Weet je , uwe vriend Jakkel hier die heeft ook vwv gereden en ook waod , vraag is hoe snel dat is die koerskes , ik krijg echt maagkrampen van uwe zever
                                    Last edited by Inventief; 12/09/2019, 11:23.

Comment

• Soit, de hele wielerwereld, inclusief de renners zelf zijn onder de indruk. Maar jij dus niet.

8u van Spa Franchorchamps vorig weekend.
                                      De derde man op het podium heeft de 250 km afgelegd aan 30,8 gemiddeld.

Comment

• Trouwens, ik als mid life koereurke nam een paar jaar geleden deel aan een kwart triathlon.
                                        De 40km fietsen heb ik afgelegd aan 35-36 gemiddeld denk ik. Zonder daar eigenlijk voor te trainen.
                                        Dan zijn alle wedstrijden met gemiddeldes van net boven de 40 prutswedstrijden... Want ik als mid life coureurke

Soms denk ik echt dat je met onze voeten aan het rammelen bent.
                                        Want zo éénzijdig, zo simplistisch, zo arrogant kan iemand op een forum toch niet zijn. Toch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                          Trouwens, ik als mid life koereurke nam een paar jaar geleden deel aan een kwart triathlon.
                                          De 40km fietsen heb ik afgelegd aan 35-36 gemiddeld denk ik. Zonder daar eigenlijk voor te trainen.
                                          Dan zijn alle wedstrijden met gemiddeldes van net boven de 40 prutswedstrijden... Want ik als mid life coureurke

Soms denk ik echt dat je met onze voeten aan het rammelen bent.
                                          Want zo éénzijdig, zo simplistisch, zo arrogant kan iemand op een forum toch niet zijn. Toch?
                                          Je weet toch dat je een fiets computer moet instellen volgens wiel omtrek hè
                                          want anders zou die 35 gemiddeld voor u een teleurstelling kunnen zijn en 25 worden
                                          En ik ben niet arrogant , ik vind het trouwens best gezellig voor iemand dat hier verkondigt mij te negeren zo een leuke conversatie te voeren
                                          ik denk zelfs dat je het begint te voelen

Comment

Working...
                                          X