Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ah neen. Kan je dat even voor me komen doen?

Bizar hoe bepaalde mensen snel met heel wat forumleden ruzie krijgen en anderen niet. Bij mijn weten ben jij de eerste die er in slaagt om mij de 'negeer' functie te laten gebruiken.
    Af en toe wat discussie is fijn als het op een beleefde manier gebeurt. Van een beschaafde woordenwisseling kan ik best genieten. Ik beweer ook nergens dat ik de waarheid in pacht heb. Ik ben slim genoeg om te weten hoe weinig ik weet.

Het gaat mij zoals de meesten hier niet om wat je zegt, maar de manier waarop. En al snap ik dat niet iedereen even vlot en genuanceerd schrijft of praat, maar intussen zou je al moeten gemerkt hebben dat je nogal wat mensen voor de borst stoot en dus je woorden wat meer zou moeten wikken en wegen.

Soit, weet je, stiekem hoop ik dat Mathieu gewoon wereldkampioen wordt. Zou de wielerwereld misschien wat doen daveren. 't Is hem gegund.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• A big plus one

Comment

• Wat een machtsvertoning vandaag weeral , het word zo lekker dat ik de naam zelfs niet moet vernoemen
        ik hoop net zoals mijne goeie vriend hayes , dat hij wereld kampioen word
        Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Blijft inderdaad een fenomeen die VDP. We zullen hem maar beter helemaal als Belg annexeren mss ;-)

Beetje in de schaduw gebleven hier, maar Evenepoel heeft in Montreal toch ook weer zijn klasse getoond.
          Jammer dat hij lek reed op een cruciaal moment.

De Belgen hebben voor het WK sowieso een dik probleem met hun ploeg vol kopmannen. Wie gaat er uiteindelijk voor wie rijden?
          Dat pakken de Nederlanders dan toch weer veel beter aan, door alles gewoon op VDP te zetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
            De Belgen hebben voor het WK sowieso een dik probleem met hun ploeg vol kopmannen. Wie gaat er uiteindelijk voor wie rijden?
            Dat pakken de Nederlanders dan toch weer veel beter aan, door alles gewoon op VDP te zetten.
            Klopt! Maar daar hebben ze dan momenteel ook maar 1 renner die er echt bovenuit steekt. Lijkt mij moeilijker in ons geval, met Gilbert, Van Avermaet, Evenepoel. Het koersverloop zal het moeten uitwijzen.

Een verrassing kan ook nog maar het gaat inderdaad zeer moeilijk worden om Mathieu van de wereldtitel te houden. Veel andere toppers lijken mij uitgeblust na een zwaar seizoen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Pffff, Remco, super alweer, is ondertussen geen verrassing meer Maar toch, op die leeftijd, weinige hebben het hem voorgedaan

Pech voor Yves en Victor, spijtig!

En Dennis, tja, die deed wat hij moest doen na de perikelen van de laatste maanden. Top!
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Toch wel straf dat hij iedereen meer dan een minuut aansmeert. Dat verschil had ik nu toch niet verwacht.

Maar sowieso top prestatie voor Remco.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Maar sowieso top prestatie voor Remco.
                  Dat zal wel, Remco had ook nog eens 46 seconden voorsprong op de derde, Ganna. En daarachter wordt het een secondenspel. Dus die 2 eersten staken er echt bovenuit.

Comment

• Drama voor German Dario Gomez Becerra op het WK wielrennen voor junioren in Yorkshire. De 18-jarige Colombiaan reed achteraan lek, maar kreeg geen hulp. Iédereen knalde hem voorbij. Weg mogelijk goed resultaat. “Hoe is het mogelijk dat deze renner geen nieuw wiel kreeg?”, vroeg Iljo Keisse zich op Twitter af. Gomez Becerra, die in tranen uitbarstte, werd een hele poos later gedepanneerd door de Colombiaanse wagen.

is het een gewoonte dat de teams elkaar depaneren ?
                    of is dit gewoon slechte wil tov deze sukkelaar

Comment

• Teams niet maar toch wel neutrale wagens met materiaal?

Nu ja, hij kan weeral lachen.

U hoeft zich niet te schamen als u voor aanvang van het WK voor junioren nog nooit van German Gomez Becerra had gehoord, maar de 18-jarige Colombiaan is vanmiddag in één klap wereldberoemd geworden. Zijn tranen gingen de wereld rond. Bij Sporza doet hij zijn verhaal.

Comment

• goddank, kan me zijn emotie wel inbeelden

Comment

• Da's erg hé. Je leeft een gans seizoen naar de grootste wedstrijd van het jaar, en dan zoiets... .

Comment

• Nochtans al heel veel een wagen zien stoppen om een renner van een ander team te helpen.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                              Nochtans al heel veel een wagen zien stoppen om een renner van een ander team te helpen.
                              Bij de profs kent iedereen zowat iedereen. Bij zo'n WK junioren ligt dat wat anders. Ik denk dat het daar vooral mee te maken heeft.

Comment

• Heerlijk WK toch met zo'n mooi parcours, weersomstandigheden en ook veel drama.

Comment

• Spijtig allemaal. Achter een auto rijden mag nu eenmaal niet. Vermits het op meer dan 100 km van de meet gebeurde is het extra zuur natuurlijk, maar vermits de UCI het wist hadden ze hem eerder uit koers mogen halen imo. Ze zullen niet verwacht hebben dat hij ging winnen. Erg voor die gast, een kwartier denken dat je wereldkampioen bent en dan noppes

Comment

• UCI gaat hier behoorlijk de mist in. Schandalig feitelijk.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• UCI gaat toch altijd de mist in? De derde is een Brit en die heeft het ook gedaan... Hoor je ze daar iets van zeggen? Bende kloefkappers

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                        Nochtans al heel veel een wagen zien stoppen om een renner van een ander team te helpen.
                                        Volgens mij mag dat gewoon niet.
                                        Simon Clarcke heeft eens een wiel gegeven aan Richie Porte in de Giro. Beiden Australiërs, maar ander team.
                                        Beiden kregen twee minuten tijdstraf waardoor Porte de Giro mocht vergeten.

Comment

• UCI maakt zichzelf hier belachelijk.
                                          Dit gebeurt volgens in letterlijk iedere wielerkoers waar ook ter wereld. En nu gaan ze plots een voorbeeld stellen.
                                          Geen probleem als je zoals Nibali honderden meters aan een auto gaat hangen, maar wat Eeckhoff deed is gewoon doodnormaal in de koers.
                                          Ik herinner me Van Aert z'n terugkeer in Paris Roubaix. Net hetzelfde verhaal.

Jongens toch...

edit: nieuwe beelden geven toch al een ander beeld. Hij is helemaal alleen en rijdt minuten aan een stuk achter dezelfde auto.
                                          Last edited by Hayes; 28/09/2019, 16:08.

Comment

Working...
                                          X