Ze kunnen Mathieu beter bij de motorcrossers laten meerijden Imposant allemaal wat hij doet met de tegenstand
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2019: wie wint wat?
Collapse
X
-
Ik was gisteren in Koksijde en in real life is die gast echt indrukwekkend.
Eerste ronde kwam hij op de eerste duin door in 40ste positie. Eén ronde later als eerste.
Eens van de fiets is dat dan weer een doodnormale, beetje slungelige en verlegen kerel.Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten'Matje' z'n auto Alé, denk ik toch hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten'Matje' z'n auto Alé, denk ik toch hé
Je mag er ook altijd zelf een account aanmaken als je nog geen hebt en anders post ik ze er wel. Alleen als jij akkoord bent uiteraard, ik vermeld dat erbij trouwensEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Mag die foto niet op Vanityplates gepost worden? Straf eigenlijk dat deze nummerplaat er nog niet gepost is, zal misschien heel recent zijn.
Je mag er ook altijd zelf een account aanmaken als je nog geen hebt en anders post ik ze er wel. Alleen als jij akkoord bent uiteraard, ik vermeld dat erbij trouwensden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Ik had die meteen naar Tim door gemaild met de melding dat deze op het forum stond.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Tja, ik vraag toch altijd liever de fotograaf zijn toestemming om zeker geen problemen te krijgen. Sommigen doen daar moeilijk over, mij persoonlijk kan dat ook niet schelen
Als je iets in een openbaar forum plaatst kan iedereen het nemen hé.
Daarom dat ik het hem door mail.
Hij kiest wat hij doet.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenAh, wat mij betreft alleszins geen probleem.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
PROFICIAT REMCO EVENEPOEL
Niemand naar de kristallen fiets gezien ??
Het blijft hier zo stil
Onze held uit lille werd derde wat niet slecht is , maar aan de foto in de gazet te zien was er weer veel afgunst vanwege zijn madam :-))
Nog drie weken geduld zou ik zeggen en ze kan haar hartje ophalen voor de camera
In ieder geval knappe winnaar gisteren avond
Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Niks gezien, was dat op TV dan? Voetbal gekeken
Hoor het net op de radio. Mooie winnaar uiteraard, hij gaat dat nog vaak winnen imo.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVerdiende winnaar uiteraard. Een fenomeen, nu al.
Er is blijkbaar ook sprake dat Boonen, Lefevre zou gaan opvolgen.
Dat zou in ieder geval nog leuke interviews kunnen opleveren ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
Nooit geen fan van Lefevre geweest maar om hem te evenaren zal het zeer moeilijk zijn.
en ik denk (ben er zeker van) iemand waar een gegeven woord zoveel waard is als een getekend contract en dat is in deze maatschappij ver zoek.
Den boonen kweet ni als clown en om zotte uitspraken ideaal maar om echte deals te sluiten iets te zot int koppeke , wat natuurlijk kan bij geschaafd worden maar ben niet overtuigtMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNiks gezien, was dat op TV dan? Voetbal gekeken
Hoor het net op de radio. Mooie winnaar uiteraard, hij gaat dat nog vaak winnen imo.Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
Comment