Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ze kunnen Mathieu beter bij de motorcrossers laten meerijden Imposant allemaal wat hij doet met de tegenstand
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De rest van 't seizoen gaat weer saai worden. Nagenoeg laatst vertrekken en een halve ronde verder al op kop wegrijden van de rest. Pfff.... .

Comment

• Ik was gisteren in Koksijde en in real life is die gast echt indrukwekkend.
        Eerste ronde kwam hij op de eerste duin door in 40ste positie. Eén ronde later als eerste.

Eens van de fiets is dat dan weer een doodnormale, beetje slungelige en verlegen kerel.
        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Je kan er alleen maar mega respect voor hebben. Een echt uitzonderlijke atleet, dit.

Ik hoop dat van Aert ooit nog een beetje weerwerk gaat kunnen bieden, maar als je dit ziet, vrees ik het ergste.

Comment

• 'Matje' z'n auto Alé, denk ik toch hé

Last edited by Hayes; 25/11/2019, 22:38.

Comment

• Zoveel talent en dan nog stijl ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                'Matje' z'n auto Alé, denk ik toch hé

Is inderdaad zijn auto.

Comment

'Matje' z'n auto Alé, denk ik toch hé

Mag die foto niet op Vanityplates gepost worden? Straf eigenlijk dat deze nummerplaat er nog niet gepost is, zal misschien heel recent zijn.

Je mag er ook altijd zelf een account aanmaken als je nog geen hebt en anders post ik ze er wel. Alleen als jij akkoord bent uiteraard, ik vermeld dat erbij trouwens
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Inderdaad nieuwe plaat sinds 7 november.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Mag die foto niet op Vanityplates gepost worden? Straf eigenlijk dat deze nummerplaat er nog niet gepost is, zal misschien heel recent zijn.

Je mag er ook altijd zelf een account aanmaken als je nog geen hebt en anders post ik ze er wel. Alleen als jij akkoord bent uiteraard, ik vermeld dat erbij trouwens
                      Ik had die meteen naar Tim door gemaild met de melding dat deze op het forum stond.
                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Ik had die meteen naar Tim door gemaild met de melding dat deze op het forum stond.
                        Tja, ik vraag toch altijd liever de fotograaf zijn toestemming om zeker geen problemen te krijgen. Sommigen doen daar moeilijk over, mij persoonlijk kan dat ook niet schelen

Comment

Tja, ik vraag toch altijd liever de fotograaf zijn toestemming om zeker geen problemen te krijgen. Sommigen doen daar moeilijk over, mij persoonlijk kan dat ook niet schelen

Als je iets in een openbaar forum plaatst kan iedereen het nemen hé.
                          Daarom dat ik het hem door mail.
                          Hij kiest wat hij doet.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ah, wat mij betreft alleszins geen probleem.

Comment

Ah, wat mij betreft alleszins geen probleem.
                              Tommy_03 heeft de foto al gepost zie ik. Bedankt voor de bijdrage!

Comment

• PROFICIAT REMCO EVENEPOEL
                                Niemand naar de kristallen fiets gezien ??
                                Het blijft hier zo stil
                                Onze held uit lille werd derde wat niet slecht is , maar aan de foto in de gazet te zien was er weer veel afgunst vanwege zijn madam :-))
                                Nog drie weken geduld zou ik zeggen en ze kan haar hartje ophalen voor de camera
                                In ieder geval knappe winnaar gisteren avond
                                Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Niks gezien, was dat op TV dan? Voetbal gekeken

Hoor het net op de radio. Mooie winnaar uiteraard, hij gaat dat nog vaak winnen imo.

Comment

• Verdiende winnaar uiteraard. Een fenomeen, nu al.

Er is blijkbaar ook sprake dat Boonen, Lefevre zou gaan opvolgen.
                                    Dat zou in ieder geval nog leuke interviews kunnen opleveren ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      Verdiende winnaar uiteraard. Een fenomeen, nu al.

Er is blijkbaar ook sprake dat Boonen, Lefevre zou gaan opvolgen.
                                      Dat zou in ieder geval nog leuke interviews kunnen opleveren ;-)
                                      Nooit geen fan van Lefevre geweest maar om hem te evenaren zal het zeer moeilijk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Nooit geen fan van Lefevre geweest maar om hem te evenaren zal het zeer moeilijk zijn.
                                        Wel ik vind de west vlaamse mentaliteit nu ni bepaalt iets voor mij , maar zoals MIJNHEER lefevre chapeau,grote mijnheer en onderhandelaar en iemand met kennis van zaken
                                        en ik denk (ben er zeker van) iemand waar een gegeven woord zoveel waard is als een getekend contract en dat is in deze maatschappij ver zoek.
                                        Den boonen kweet ni als clown en om zotte uitspraken ideaal maar om echte deals te sluiten iets te zot int koppeke , wat natuurlijk kan bij geschaafd worden maar ben niet overtuigt

Comment

Niks gezien, was dat op TV dan? Voetbal gekeken

Hoor het net op de radio. Mooie winnaar uiteraard, hij gaat dat nog vaak winnen imo.
                                          ja ik was uitgenodigt , niet over gedacht dat ze het niet uitzonden , mijn fout

Comment

Working...
                                          X