Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wielerseizoen 2019: wie wint wat?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten

ja ik was uitgenodigt , niet over gedacht dat ze het niet uitzonden , mijn fout
    Rechtstreekse stream op hln .

Comment

Wel ik vind de west vlaamse mentaliteit nu ni bepaalt iets voor mij , maar zoals MIJNHEER lefevre chapeau,grote mijnheer en onderhandelaar en iemand met kennis van zaken
      en ik denk (ben er zeker van) iemand waar een gegeven woord zoveel waard is als een getekend contract en dat is in deze maatschappij ver zoek.
      Den boonen kweet ni als clown en om zotte uitspraken ideaal maar om echte deals te sluiten iets te zot int koppeke , wat natuurlijk kan bij geschaafd worden maar ben niet overtuigt
      Zoiets leer je ook niet op 123 natuurlijk, maar hij heeft zeker zijn kennis van het milieu mee.

Wat Lefevre betreft inderdaad mee eens. De beste in zijn vak, no doubt.

Comment

Wel ik vind de west vlaamse mentaliteit nu ni bepaalt iets voor mij , maar zoals MIJNHEER lefevre chapeau,grote mijnheer en onderhandelaar en iemand met kennis van zaken
        en ik denk (ben er zeker van) iemand waar een gegeven woord zoveel waard is als een getekend contract en dat is in deze maatschappij ver zoek.
        Den boonen kweet ni als clown en om zotte uitspraken ideaal maar om echte deals te sluiten iets te zot int koppeke , wat natuurlijk kan bij geschaafd worden maar ben niet overtuigt
        Ik heb toch ook mijn twijfels of Tommeke hiervoor 'the brains' heeft. Je kunt natuurlijk leren maar zoiets moet je in de vingers hebben. Nuja, hij kan het altijd proberen hé.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Toon Aerts heeft de vorm te pakken precies. Mooi werk en Mathieu is precies toch menselijk

Leuk voor de spanning iig.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De wie wint wat show ligt hier stil precies , zal der is wat animo terug inbrengen se
            De voorbije dagen heel wat cross gezien en genoten met de grote G
            overijse geweldige cross gezien spektakel van in het begin
            Namen wat was me dat spannend spijtig voor den toon juist in de drukke periode geblesseerd geraken
            zolder geweldige cross
            voelde me komen jongens :-))))))))))))
            LOENHOUT en dikke proficiat aan wout van aert , doe het maar na zo een lange inaktiviteit terug meefietsen en direct top 5 rijden
            Diegem was ook weer geniet , ik ergerde me alleen rot aan die ruben van gucht , deze kloot journalist vond het nodig om wat zever en gestook te verwekken in een ploeg waar ze ook alles doen om het veldrijden te promoten , ook al ben ik absoluut gene fan van de clerck , maar een ploeg zoals deze , zijt dankbaar dat die er zijn , want in deze tijden sponsers vinden die zich voor jaren binden en renners meerderjarige contracten kunnen bieden is een luxe
            MAAR , ik heb de voorbije dagen denk ik 1000 coureurs gezien en van 999 niet een renners vrouw die op den tv wou komen
            MAAR nr 1000 wie verschijnt er op de vtm idd MISS AANDACHTSTRUT NR 1 madam van aert , samen met cat kerkkofs de twee aandachtsdellen van de belgische tv
            Aan deze twee madammen aub , koop u ne goeie dildo of desnoods ne pony maar pprobeer niet altijd uwe kop op tv te willen duwen
            voila tis er weer uit se
            Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Working...
            X