Van Aert is momenteel de beste coureur van de wereld.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2020: wie wint wat?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenDie gaat blijven winnen totdat Willy er respect voor krijgt
Wat leuk om weer een landgenoot (streekgenoot) te hebben die het zo goed doet.
Puur genieten telkens weer.
Persoonlijk vind ik het wel jammer dat MVDP, de tour niet rijdt.
Maar er zal nog wel eens een confrontatie volgen tussen de twee binnenkort.
Comment
-
Hahaha, ze hebben zich weer ingehouden. Pure klasse!!!!
En weer zonder hulp van een andere gele kanarie! Hij heeft ze gewoon niet nodigEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk BerichtenMooi gedaan WVA !
Waar gaat dat eindigen?
Ik waarschuw u maar, sommige mensen zijn immers nogal (zeer) gevoelig voor het ophalen van dingen die hier ooit in het verre en soms ook meer dichte verleden gezegd zijn geweest.
Comment
-
Man, man, die arme renners worden daar in de bergen allemaal in het gezicht geschreeuwd door idioten zonder maskerEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenAls het maandag niet over en out is met de tour (testdag), is dat weer een flinke opsteker voor de niet-angstigen
Medisch masker is als kippengaas voor muggen buiten te houden
Ik zou in ieder geval in de huidige situatie niet willen dat zo'n wildemannen zonder masker als op die berg in mijn gezicht zouden schreeuwen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenZou je het anders willen? Zonder dat virus
Ben sowieso altijd nogal een propere en hygiënische jongen geweest
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenAls ze het dragen kunnen ze sowieso niet spugen op de niet-FransenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
Zoals Planckaert gisteren bij Vive le Vélo zei, het is niet alleen dit incident. Hij zit al gans de toer te kwakken dat het een lieve lust is.
Van Aert was sowieso niet gewonnen, denk ik, maar terechte diskwalificatie.
Ik ben ook altijd wel Sagan fan geweest, maar sinds zijn echtscheiding is hij nooit meer op niveau geweest, jammer genoeg.
En dat kan hij blijkbaar moeilijk verkroppen.
Comment
Comment