Allez vooruit, ze zijn eraan begonnen! Maar wat een storm, arme renners
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wielerseizoen 2020: wie wint wat?
Collapse
X
-
Sterk van onze mannen Jasper en Yves. Proficiat! Even schrik gehad dat ze zich lieten ringeloren zoals al vaker gebeurd is in het verleden. Op naar morgenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ben blij voor Jasper, eindelijk grote winst. Yves is ook in goede doen.
Kasper was gisteren al sterk, chapeau man!
Komen mooie weken aan (y)
Comment
-
Ik vraag me eerlijk gezegd af bij hoeveel wedstrijden het coronavirus voor problemen zal gaan zorgen.
Met andere woorden, wat gaat er dit jaar allemaal afgelast worden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Tiesj, waw! Prachtig gereden en mooie overwinning. Maakt ook nog kans op de eindoverwinning. Leuk toch in deze triestige tijdenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Pffff, benieuwd of we hier nog veel gaan moeten schrijven dit seizoen? En ik keek er zo naar uit, zeker dit jaar met die jonge klasbakken
Hopelijk vanaf de zomer opnieuw koers, maar eerst dat ellendig virus uitschakelenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De giro is nochtans een van de mooiere rondes (y) tour veel blabla maar vorig jaar toch ook redelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten't Is niet dat ik niet naar de grote rondes kijk, en Giro heeft zeker mooie ritten, net zoals de tour. Maar de heroïek van een RVVL of Roubaix is toch nog net iets anders, vind persoonlijk.
Nuja, we gaan dit jaar blij mogen zijn met elk koerske vrees ikEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
En wat met de heroïek van een Tour de France dan? Legendarische ritten en edities toch
Nuja, we gaan dit jaar blij mogen zijn met elk koerske vrees ik
Ik kan zeker ook wel genieten van zo'n duel op een grote bergrit, maar zo'n echte stoempkoers à la Roubaix zie ik toch liever.
Sowieso alle sportmanifestaties hé?
Dat is eigenlijk nog een voordeel nu in Azië dat ze die sportevenement cultuur nog niet écht kennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Sowieso alle sportmanifestaties hé?
Dat is eigenlijk nog een voordeel nu in Azië dat ze die sportevenement cultuur nog niet écht kennen.
Hoewel de OS zijn ook uitgesteld, daar wil ik soms wel eens naar kijken als er een Belg uitblinkt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Gisteren Ronde 103 nog eens gekeken. Man man wat een hectiek toch in zo'n topkoers. Als je dan de dag daarvoor de reportage over Stig Broeckx hebt gezien, dan is het nog te verwonderen dat er niet veel meer van die ongevallen gebeuren.
Wat was die VDP toch sterk trouwens vorig jaar... man man. Kippevnel hoe die daar efkes ging inhalen.
Comment
-
Kleine troost! Zondag om 15u30 te zien op EEN
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDat zal toch maar een schrale troost zijn.....maar mss ook wel's amusant om zien
En kijk, nu kan Greg het plots weer wel, niettegenstaande de ploegperikelen bij CCC.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment